Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Udało się wyciągnąć za tą dziurę zagiętym o 90stopmi grubym drutem , ciśnienie pompy go w połowie przegielo i się zapierał .Jest dość brudny nawet słoma i trochę niebieskich kwadracików to z czego mogą być?. Olej kupiłem lotos agro stou plus 10w30 bo chciałem z Orlenu ale w sklepach nie mają i że to jest to samo tylko dlaczego 20 litrów waży 17 kg 

IMG_20200926_122647.jpg

Opublikowano

Umyj porządnie i jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych montuj do skrzyni. Co to oleju to według mnie najlepiej lać oryginał.  Słyszałem, że te modele nie lubią innych olei niż dedykowany do tego modelu tym bardziej, że hamulce są sterowane olejem hydr. a słyszałem o przypadku zastosowanie innego oleju popuchły wszystkie uszczelnienia w skrzyni (oringi itp)

Opublikowano

W „dużej d*pie” jest inaczej to rozwiązane i filtr jest metalową siatką. Jego się dmucha i myje. Tyle wszystkiego. Co do oleju, to niema sensu tak przepłacać. Bańka 20l orlen utto około 200zł kosztuje. 

Opublikowano (edytowane)

We wszystkich MXach filtry ssawne się czyści, a wymienia jak jest uszkodzony, tu nie ma różnicy no może poza wielkością, a co do olejów  warto te parę złotych dołożyć zwłaszcza że co roku się go nie wymienia.

 

 

 

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano (edytowane)

Orlen nie trzyma norm.

mam być rzadki zeby dotarł w kazdy zakamarek skrzyni, oryginalny akcela też jest jak woda.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Rowan napisał:

Ja wyznaje zasade, że lepiej go częściej wymienić i niech on będzie tańszy ale czysty, a nie rzadziej a syfiasty.

 To błędna zasada, bo gdzie tu oszczędność, a syfiasty w skrzyni to oznaka że coś się z nią dzieje bardzo, bardzo złego.

Edit, czy gęsty czy rzadki to już kiedyś określił producent, a w klasyfikacji MAT odbiegają od siebie i z tego co pamiętam utto nie jest zamiennikiem Akceli, albo nie w te tabele patrzyłem , poprawcie jak się mylę

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Jak wejdziemy na stronę fuchs i podamy model ciągnika to wyskakuje fuchs stou, a on jest gestszy od utto oraz droższy. Jak jak narazie jeżdżę na utto ale przy wymianie zmieniam na stou też głównie dlatego że drugi ciągnik ma stou mf 3085

Opublikowano

Może jest tu jakiś elektryk który podpowie gdzie szukać przyczyny. W ciągniku nie działa prawy reflektor. Prąd dochodzi jednym kablem koło 12 v , drugim 0,4 v a trzecim nic. Żarówka działa bo podłączyłem wtyczkę z lewej lampy i działa. Rozłożyłem kostkę bo myślałem że może gdzieś jest zwarcie i podłączyłem kabelkami do żarówki i nadal nie świeci. Bezpieczniki sprawdzone. 

Druga sprawa powietrze nabija się do jakieś 1-2 bar i dalej nie idzie. Mruga czerwona lampka i wykrzyknik

Opublikowano

1 Sprawdź bezpieczniki bo on mam  po bezpieczniku  na lampę. ale pozamieniaj  na inne, bo może być  w środku pękniety  i nie zobaczysz. Ja miałem zamiast bezpieczników takie mikro przekaźniki która mi jaja robiły. Taki długi 2 cm  bezpiecznik zabudowany blaszką.  nawet serwis nie miał pojęcia co to jest. 

2 Znajdź numer kabla przy lampie   i ten sam przy kabinie i sprawdź czy jest drożny czyli  nie jest przerwany, 

3 Pod pompą wtryskową wyciag całą wiązkę  kabli ściągnij peszle i sprawdzaj czy kable  nie są poprzecierane lub pęknięte. Ja w tym miejscu już z 10 kabli lutowałem, albo pękają albo się przecierają i robią zwarcie. Dokładnie chodzi o miejsce  co jest zagięcie wiązki i wychodzi  do góry silnika na ramę. 

O sprężarkę  to ja mam wkrecony kawałek węża w zawór  żeby nie biła, na zegarze mam 1-2 bary i mi nie świeci. 

Opublikowano

Też mam chyba 3 lub 4 te bezpieczniki termiczne. Może i tak jest że którys już nie łączy. Trochę dziwne że prąd dochodzi a lampa nie świeci. Zastapiles je takimi samymi bezpiecznikami czy zwykłymi?

Opublikowano (edytowane)

A masa. Jak prąd jest to musi świecić, ale jak masy nie będzie to będą  dwa żarniki się  świeciły. 

 Założyłem zwykłe bezpieczniki.  Dokładnie takie miałem. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

Ani na krótkich ani na długich nie świeci. Masę nawet podawałem oddzielnym kablem czy to.z drugiej lampy czy to z ciągnika. Jak jutro nie ogarnę to trzeba będzie jakiegoś elektryka wezwać. 

Cena tych bezpieczników termicznych też nie mała

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v