Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od momentu montażu kierownicy z silnikiem od nawigacji, zaczęła mi opadać kierownica. Rozbierał to ktoś? Tam jest jakiś siłownik gazowy czy blokada mechaniczna?

Opublikowano

Osłonę silnika podjedź i dobierz. Ja dobrałem SD 093 z Daichatsu a Scania była  jaśniejsza. Ale po ściągnięciu naklejek  pod spodem była jaśniejsza. Zdjecie jest  w galerii. 

Na cały kupiłem 2 litry ale ponad 0,5 zostało i  malowałem po 3 razy. Bardzo fajnie się tylne błotniki ściąga, zero problemu. Tylko trzeba spinki dokupić na allegro z jakiegoś francuza chyba. 

Felgi to też na mieszalni kupiłem z mojej starej Toyoty plus klar. Najlepsza opcja, nie kupuj felgmal lub Hamereyt bo to  słaba jakość. Podobnie jak farby z Granitu. Raz użyłem i nie chce.

 W moim tylko przednie mam malowane z Toyoty, tył Hamerayt różnica ogromna.

Mogę później podać z nr  Toyoty.

Dlatego akurat z Toyoty bo miałem zaprawki w niej i felgi to już kupiłem litr i leciałem wszystko co mi podeszło. A ze zmieniałem opony w Case to też poleciały do malowania. 

Opublikowano

Ale ginie hamulec z lewej strony i tylko podczas jazdy. Po odlaczeniu lewego hamulca wszystko jest ok

Rozumiem, ze tarcza jest za tlokiem ale nawet po postoju hamulce sa ok a wystarczy przejechac pare km i lewego nie ma.

Opublikowano
W dniu 14.01.2025 o 19:41, Ziel napisał(a):

Od momentu montażu kierownicy z silnikiem od nawigacji, zaczęła mi opadać kierownica. Rozbierał to ktoś? Tam jest jakiś siłownik gazowy czy blokada mechaniczna?

Rozebrałeś to ? Jak się za to zabrać 

W dniu 14.01.2025 o 19:46, krzychu121 napisał(a):

Jeśli jest taki sam mechanizm jak w mc cormick mtx to są tam plastikowe zębatki. U mnie też tak było. Koszt naprawy około 1000 zł, bo nie idzie dostać samych zębatek tylko wszystkie części od mechanizmu kierownicy 

https://www.sklep.pakrol.pl/ciagniki-mccormick/3767-zestaw-naprawczy-kierownicy.html 

U mnie jest coś takiego 

Taki sam masz?

IMG_2687.jpeg

Dobra już wiem. Nie potrzebnie to wyciągałem wystarczy dokręcić tą szpilkę. 

IMG_2688.jpeg

Opublikowano

Może być inny, bo w MX kolumna przy pociągnięciu dźwigni opuszcza sie i podnosi oraz wsuwa i wysuwa, natomiast w nowszych MC jest tak, że po pociągnięciu wsuwa i wysuwa, a odpechnięciu opuszcza i podnosi. Naprawiałem ten mechanizm dwa razy kilka lat temu, ale naprawde nie pamiętam o co tam chodziło. 

Opublikowano
3 godziny temu, Taurus83 napisał(a):

Rozebrałeś to ? Jak się za to zabrać 

Taki sam masz?

IMG_2687.jpeg

Dobra już wiem. Nie potrzebnie to wyciągałem wystarczy dokręcić tą szpilkę. 

IMG_2688.jpeg

U mnie identyczny jak na zdjęciu.

Opublikowano (edytowane)

Jakie ciężary podnoszą wasze mx serii 110-135 bez dodatkowego siłownika ? mam pompę po regeneracji i pługa KUHNa  vario 5 skib  od ziemi może z 5 cm oderwałem i więcej nie chce, pług długi bo ok. 4m, no ale chyba taki ciągnik powinien go unieść albo przód się oderwać czy się mylę. podnośnik że troche opada, chyba nie będzie gubił tyle ciśnienia na uszczelnieniach ? ma ktoś  jakieś pomysły, sam pług nie wiem ile waży bo na tabliczce nie ma, i 5 korpus mam zamiar i tak odkładać aby ktoś nie myśłał żę taki pług do takiego traktora kupiłem, po prostu pieniądze pasowały

Edytowane przez Bolek96
Opublikowano

Najprościej jest zmierzyć ciśnienie na wyjsciu hydrauliki z tyłu. Jeśli wynik wyjdzie 200-220bar to wtedy mierzyć ciśnienie na podnośniku(rozdzielacz) jeśli ok to przepuszcza na uszczelniaczu. Kolejna sprawa to czy wymieniałeś kiedyś olej w skrzyni i na jaki.

 

taki pług powinien bez problemu podnieść.

Opublikowano

Nie jest pewien, 5 skib vario, to ciężki pług. Aczkolwiek mój MC120 bez wspomagajacego siłownika podnosi bez problemu Amazone AD PL302, dopiero przy zasypie ponad 400kg zaczynają sie problemy i trzeba szarpać. Z siłownikiem wspomagającym MTX140 nie miał żadnych problemów nawet z 800kg w skrzyni.

1 minutę temu, Taurus83 napisał(a):

Ktoś się orientuje co to za mostek i po co ? ;)

 

 

IMG_2704.jpeg

Fabryczny. On jest od świateł.

  • Thanks 1
Opublikowano

Co prawda mam siłownik wspomagania ale 4m długi zestaw uprawowo siewny zasypany 400kg pszenicy o wadze 2,4t podnosi bez problemu, jedynie buja przodem no i czuć duże obciążenie na pompie

1 godzinę temu, Taurus83 napisał(a):

Ktoś się orientuje co to za mostek i po co ? ;)

 

 

IMG_2704.jpeg

To wygląda na obejście jakiegoś przekaźnika. Włącz 3 drogowe i wypnij kabel.

Opublikowano
14 godzin temu, Ziel napisał(a):

Najprościej jest zmierzyć ciśnienie na wyjsciu hydrauliki z tyłu. Jeśli wynik wyjdzie 200-220bar to wtedy mierzyć ciśnienie na podnośniku(rozdzielacz) jeśli ok to przepuszcza na uszczelniaczu. Kolejna sprawa to czy wymieniałeś kiedyś olej w skrzyni i na jaki.

 

taki pług powinien bez problemu podnieść.

ma 195 bar na wyjściach, olej wymieniany nie całe 400 godzin temu, zalany FUSCHs STOU 10w40

Opublikowano
22 godziny temu, Ziel napisał(a):

Na moje powinien podnieść bez problemu. Nie masz przypadkiem ustawionego limitu podnoszenia?

Limit podnoszenia masz na myśli pokrętło pod klapką ? jeśli tak to jest max ustawione

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v