Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

isko teraz ma wyrzucone  zrobiona flansza   na stałe i tez wskazówka podchodzi w upalne dni tak jak na zdjęciu z poprzedniej strony. parę lat temu podorywki to wieczorem wyjeżdżałem i do rana  robiłem, nocki robiłem, wtedy było ok. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

Jak miałem problem z dochodzącą wskazówką do czerwonego pola to zaspawałem wisko i już jeżdżę tak 3 lata, próbowałem wymieniać na nowe ale wszystko szmelc.

Opublikowano

Już nie mam dodatkowego  wskaźnika, zobaczyłem ile ma i wyciągłem , ale jak czerwone to 100  stopni ma. 

Ja wisko rozwaliłem, wziołem ta cześć co do  koła sie przykręca wytoczyłem flansze, nabiłem zaspawałem i teraz mam  na stałe. Niestety pasek piszczy przy gaszeniu.  Nowe nie pomagają. 

 

Opublikowano
7 godzin temu, krzychu121 napisał(a):

U mnie w mc cormicku jest podobnie 

A Ty nie masz BetaPower? Mój XTX nieraz katowany w bezorkowcu niemiłosiernie, nawet w największe upały nie doszedł mi nigdy nawet do 2mm powyżej połowy wskaźnika, a zaznacze jeszcze, że jest podniesiona moc na 215km.

Opublikowano (edytowane)

W serwisówce  dla MXów  taki jest opis

wisko.jpg

Podsumowując, jak ktoś oczekuje wskazówki na połowie skali to niech wie że to jest niska temperatura - około 75,  tak niska ze nawet termostat sie nie otworzy.

Jak sie otwiera to gdzieś przy 2/3 skali - 83 stopnie,  wentylator na pełnej mocy powinien chodzić  gdzieś między 83- 90  czyli 2/3-3/4 skali  a jak wiadomo  normalne i dopuszczalne jest pracowanie na pracującym  wentylatorze  chłodnicy i to jeszcze nie koniec zielonego pola. Później już czerwone pole i ten mrugający wykrzyknik na desce .

Polegając na serwisówce wentylator na pełnych obrotach powinien już pracować mniej więcej jak zaznaczonym polu , może i nie potrzebnie to wstawiam ale spotykam jeszcze ludzi co nie ogarniaja ułamków 😁

image.jpeg

  

Edytowane przez Pigmei
korekta
  • Like 1
Opublikowano

Kiedyś był temat odnośnie Prawidłowych wskazań temperatury przez wskaźnik, wychodziło tam że co ciągnik to inny odczyt.  Może warto też sprawdzić czujnik temperatury.

Opublikowano

Temat przegrzewania w swoim mx 110 też wałkowałem 2 lata,  jak miał lekko w robocie to 3/4 skali na wskaźniku,jak ciężko to od razu czerwone pole i wykrzyknik na wyświetlaczu. Wymieniłem wisco , termostat,czujnik temperatury, pracowałem z termostatem i bez, ze sztywnym wisco również próbowałem było trochę lepiej. Dopiero po podłączeniu zewnętrznego wskaźnika temperatury okazało się że orginalny wskaźnik temperatury oszukuje, gdy temperatura oscylował w okolicach 75-80 stopni to już załączał się wykrzyknik na wyświetlaczu ,więc radzę sprawdzić czy u Was też nie ma błędnych wskazań na oryginalnym wyświetlaczu.

  • Like 1
Opublikowano
1 minutę temu, krzychu121 napisał(a):

Jak one wyglądają ? U mnie jest mc cormick mtx 

on chyba pomylił z tym co w jd do odpalania z kabli zacisk + jest pod klapką czerwoną 

810c98da-5ca7-44b0-aecd-c6e556c48da5_i-j

jaki tam jest rozruch ? 12 czy 24 V najpierw sprawdź czy masz połączony + z + i - z - obu akumulatorów by były równolegle połączone 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v