Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tomek73 napisał:

Pigmej  u mnie nigdy nie było tej dźwigienki i ręczny załączał sie bez problemu, nagle znikł. Podejrzewam problem elektryczny, lub jakiś przekaźnik.

Na pewno nie było dźwigienki  bo po   roku jak go kupiłem znikły mi hamulce na przyczepę, wezwałem serwis, gość przyjechał, wszedł pod niego z telefonem na uchu i laptopem, wyszedł po 2 godzinach i pleumatyka dalej nie działała, potem  poprosiłem znajomego z serwisu NH przyjechał popatrzył przestawił te pokrętło co dochodzi ciągło i wszystko wróciło do normy. Podejrzewam że sam to przestawiłem i nie wiedziałem. 

 Po zgaszeniu silnika przyczepy  same zahamują,  to działa, na recznym nie mam teraz. 

Ja u siebie tez nie mam zadnej dzwigienki, co prawda to mccormick mtx ake konstrukcja podobna. Reczny sterowany jest elektrycznie, podpiety sygnal sterowania pod dzwignie recznego. Przy wylaczeniu zaplonu w pozycje 0 reczny odpuszcza.

Opublikowano

Zalozylem na probe w jednej przyczepie i nie wiem dlaczego przy delikatnym wcisnieciu hamulca przyczepa z miejsca hamuje tak ze kola staja. Potem założyłem zawor hydrauliczny ktory redukuje cisnienie przed zlaczem hydraulicznym to zaczelo delikatnie zacinać się wspomaganie. Zastanawiam czy ten oryginalny zawor hamulcowy ktory jest w ciagniku nie jest uszkodzony.

Opublikowano (edytowane)

Niby manometr pokazuje max150 bar ale tak sie jezdzic nie dalo. Ciagnik jeszcze nie hamowal a kola w przyczepie sie wlekly. Dodatkowo zauważylem, ze nie zawsze odbijaja silowniki hamulcowe w przyczepie.

Edytowane przez Krystian86
Opublikowano
Dnia 18.03.2024 o 22:18, Krystian86 napisał:

Ale ktory przyczepa czy ciagnik???

Mam jeszcze ladowarke z hamulcami hydraulicznymi i tak sobie mysle, ze ja podepne i sprawdze.

W ciągniku, skoro w przyczepie hamuje pierwszy.

Opublikowano

Kros rozbierał i uszczelniał tylny rozdzielacz? Zauwazylem ostatnio ze mam mokra pierwsza sekcje ta na samym dole, po umyciu wyglada ze to ze srubki na korpusie, moze ktos przerabiał temat?

Opublikowano

Tak bez problemu to uszcelnisz tam są oringi. Odkręcasz śruby z góry i ściągasz po koleji sekcję prosta robota. Ja u siebie dokładałem płytę PB żeby podłączyć tur działa super.

Opublikowano

Panowie ponawiam pytanie jaka moze byc przyczyna ze po rozgrzaniu zaczyna przycinac sie wspomaganie. Najgorzej jest przy maksymalnym skrecie kół. Oprocz tego wszystko dziala jak należy.

Opublikowano

Ktoś może wie od czego można dopasować korek spustowy oleju ze skrzyni w MX, bo moj jest już w kiepski i chciałem wymienić tylko tam jest chyba calowy gwint i nie mogę dostać ;/

Opublikowano
55 minut temu, Bolek96 napisał:

Ktoś może wie od czego można dopasować korek spustowy oleju ze skrzyni w MX, bo moj jest już w kiepski i chciałem wymienić tylko tam jest chyba calowy gwint i nie mogę dostać ;/

Dospawaj nakrętke do niego.

Opublikowano
Dnia 20.03.2024 o 20:42, paktofonikas1987 napisał:

Przy dużym obciazeniu slychac trzaski w przednim napedzie. Przy wyłączonym jest cisza, przy skretach po wynianie oleju bez napedu cisza. Os amortyzowana - przerabiał ktoś taki temat?

Możliwe że dyfer.

Opublikowano

Podnieś przód i sprawdź czy niema luzu na zwrotnicach. Jeśli jest duży, to półośki się będą odsuwać od mechanizmu samoblokującego, im bardziej się tak będzie robić, tym większe ryzyko wyskoczenia zębatki z kulek, wtedy strzela. Szczególnie przy skręcie i szarpie mostem. 

To pierwsze do zdiagnozowania, potem to już musisz wyciągnąć dyfer i zobaczyć co tam w trawie piszczy.

Opublikowano

Co to może być że ciągnik gdy jest włączony wsteczny nie zatrzymuje się jak manetkę przełoże na neutralny a jak dam manetkę na jazdę do przodu to raptownie rusza lub zadusi silnik jak za duży bieg. Tak jakby manetka nie rozłączała wstecznego biegu . Jak nacisne zwykłe sprzęgło rozłączy normalnie , z jazdą do przodu jest normalnie rozłącza na manetce a wstecznego nie. Przydało by się nagrać filmik dla zobrazowania sytuacji ale niema mnie akurat w domu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v