Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Case mx 135, czy da się wymienić uszczelkę od pokrywy bocznej silnika, bez demontażu pompy paliwowej, i jak najlepiej się za to zabrać aby poszło szybko i bez komplikacji ?

Opublikowano
Dnia 9.03.2024 o 20:13, Bolek96 napisał:

Case mx 135, czy da się wymienić uszczelkę od pokrywy bocznej silnika, bez demontażu pompy paliwowej, i jak najlepiej się za to zabrać aby poszło szybko i bez komplikacji ?

Odkręć dolny wspornik od pompy paliwowej, ręczną pompkę wraz z przewodem, wspornik linki gazu i pokrywa wyjdzie bez problemu. Radzę pod uszczelke dać jakiś silikon bo zakładałem już dwie i cieklo nadal. 

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 9.03.2024 o 18:58, maly00 napisał:

A było coś napisane? Na tym akumulatorze?ja miałem na 9 bar to nie było żadnej różnicy niż na pustym mówię o skrzyni.

Wysłałem go do sprawdzenia jest on u jest na nim napisane 28 bar i oni twierdzą że tyle powinien mieć .

Ten srebrny jest od hamulców i nic na nim nie jest napisane jest uszkodzony. 

mi serwis CASE tez powiedział ze ma być 28,  tarcze ścinało do 800  godzin, teraz  spóściłem na 9 i  czuć że półbiegi  delikatniej się przełączają. 

Opublikowano

Weź mi wytłumacz jaki wpływ ma mieć ten aku na płynność załączania półbiegów, przecież on jest na zasilaniu bloku zaworowego a nie na wyjściach na kosze, on nie tworzy czegoś takiego jak zwłoka, nie ma wpływu na opóźnienia w napełnianiu koszy. Ten aku wedle literatury ma eliminować skoki ciśnienia na wejściu do bloku zaworów, ma zapobiegać nadmiernemu spadkowi ciśnienia w chwili kiedy kilka razy w bardzo krótkim czasie zmienimy półbieg.

Póki co mam wymieniony z pustego na nowy z serwisu pół roku temu i żadnej różnicy nie odczuwam, nie podłączałem też zegarów do sprawdzenia wpłuwu aku na skoki cisnienia w instalacji.

Opublikowano

On jest po to ze jak szybko zmieniasz polbiegi to niema spadku cisnienia i eliminuje to nadmierny poślizg sprzęgła. Półbiegi w tych ciągnikach chodzą ostro i to normalne, jedynie co

lekko eliminuje szarpanie to sprawny tłumik drgań, tarczki ci sciełow bo kupiłeś pewnie zamiennik.

Opublikowano

Ale to dziwna sprawa każdy mówi inaczej z tym ciśnieniem nawet w serwisie nie wiedzą dzwoniłem w parę miejsc to jeden twierdzi 9 bar inny 12 bar a co do tego srebrnego nikt nie potrafi powiedzieć mam instrukcje serwisowa i nic tam nie piszą o tych akumulatorach jakby zostały pominięte

Google twierdzi że akumulator powinien mieć ciśnienie równe takiemu jak panuje w układzie lub delikatnie wyższe

W magnumie jest 19-20 bar na skrzyni

A ścianie tarczek to bym nie łączył z akumulatorem to jakiś inny powód.

Opublikowano

Po zmniejszeniu ciśnienia mam wrażenie że półbiegi delikatniej sie przełąnczją, mniej wala.

Kiedyś ktoś mi mówił że jak nie ma ciśnienia w  akumulatorze to może tarcze ścinać. 

Opublikowano
45 minut temu, maly00 napisał:

Ale to dziwna sprawa każdy mówi inaczej z tym ciśnieniem nawet w serwisie nie wiedzą dzwoniłem w parę miejsc to jeden twierdzi 9 bar inny 12 bar a co do tego srebrnego nikt nie potrafi powiedzieć mam instrukcje serwisowa i nic tam nie piszą o tych akumulatorach jakby zostały pominięte

Google twierdzi że akumulator powinien mieć ciśnienie równe takiemu jak panuje w układzie lub delikatnie wyższe

W magnumie jest 19-20 bar na skrzyni

A ścianie tarczek to bym nie łączył z akumulatorem to jakiś inny powód.

Zbyt mały luz ustawiony na koszu powoduje ścinanie tarczek

Opublikowano (edytowane)

Luz czego?

Edit

Ma ktoś pomysł co może być przyczyną "syczenia" hydrauliki i lekkiego obciązenia silnika pompą hydrauliczną na 1 półbiegu? W ziemie wymieniałem tarcze i uszczelniacze, zastanawiam się czy coć, źle złożone czy coś innego. Ale nawet gdyby uszczelniacz przeciekał to nie powinno obciązać hydrauliki.

Na pierwszy rzut oka jedno z drugiem nie powinno mieć związku, bo to inne układy i w dodatku tylko na jednym półbiegu...

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Panowie mam sequencer czyli zmiana biegow na guziki, zamiast zwykłej wajchy od biegow. Która tam jest cewka c-1 bo pokazuje taki błąd i nie ma biegow 13-16. 

Opublikowano

Masz mccormicka? Ogólnie w mx wygląda to tak, cewki off - 1półbieg, dolna on górna off- 2 półbieg, dzwie cewki on- 3półbieg, górna on a dolna off -4 półbieg

Opublikowano

Rozglądałem się za filtrem hydrauliki na necie i chciałbym się zapytać czego Donaldson p 560653 jeden jest biały drugi cały czarny a trzeci czarny tylko tu co zalewa się olej jest szary o co chodzi któryś to oryginał a reszta podruby czy co

Opublikowano (edytowane)

20240314_204959.jpg

20240314_202742.jpg

Cewki są tak jak na zdjęciach dwie z przodu i dwie z tyłu. I tu pytanie która od której połówki. Nawet mscir trytytki kolorowe aby było łatwiej wam podać. Np biała jest od ...

 

Edytowane przez MARAKAM
Opublikowano

Pytanie, MX150. dlaczego jak zaciągnę ręczny to nie hamuję przyczepa. Kiedyś hamowało, teraz  musze silnik zgasić i wtedy zahamuję, pewnie jakiś przekażnik, dodam ze koło zaworów pleumatyczno hydraulicznym, te pod kabiną,  mam na kablach jest jakiś przekaźnik. Nigdy go nie ruszałem. 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, tomek73 napisał:

Pytanie, MX150. dlaczego jak zaciągnę ręczny to nie hamuję przyczepa. Kiedyś hamowało, teraz  musze silnik zgasić i wtedy zahamuję, pewnie jakiś przekażnik, dodam ze koło zaworów pleumatyczno hydraulicznym, te pod kabiną,  mam na kablach jest jakiś przekaźnik. Nigdy go nie ruszałem. 

Z tego co pamiętam to ręczny za pomocą dźwigienki (nr 30) załączał zawór w pneumatyce (cięgienko 26A) , Fota schematu na dole .

u mnie tego brak, ktoś kiedyś ją zajumał a po zgaszeniu ciągnika pneumatyka  i tak się nie włącza bo jakiś poprzednik podłączył to na krótko przewodami pod światła stop w tylnym gnieździe. Będą to musiał jakoś  ogarnąć bo tak być nie powinno , póki co u mnie tak wygląda zawór czyli jak u wszystkich innych.

AP1GczMQuKXOnLmASEinhV-PE0BajZ4n_-oiLu2K7g6qjpDTLAr-OuX71namrd05UXgzuzE_gjodeLcohzRJi69KKWZDbVM81VYFfZrYksborMedl9fZrFHsypnRWbu6Lsz--KrTQozvap6SKvDo7fOtsWq5xZCvS-m7eXEd53d4cN0gu4kjf4TD2xcEOj82x3krB71eu-enbJHtu_sKDOFWRLH-EHw0POU5mc2lZsShRRA0bREKuzPqN75YdZSHe2laTruDS7vqEXQCpJ6APxCgM0ABHHRbADY7BIhMpU7E_9g5Jg8luhQcMaLx8N3XaMSDdL11BUGY3Nu6neMbZWeimKPinhp_VqWm1FLGaN7h3kVwG2LybxxOWC32XVgjseuuOR1k70LLb1rBzciF8B0stK7aj8Oj7iOIwVik86bYWdZBLuk4g3fujZcLMZuIe9FOywlxHeRAGcc97j2d7DY7Z4Uzbq_eIm9u67sLwE2ztcqPK1civrqqdrm4klMLELJHEfCofwNTHRdP-7GM3UBXvf2iTBXWnYWH7ze4cp68vCdVfUx4MYaSCTqNCxmZxuk5es-G3yM9GoiHfu7WMVpSsLVnTPVPA6UZwqueEsKToP2HQy1X0vEzW62QI6rYNBbHbyshOFTcKPzbT7HSDm2Sulz3U1HsaZnwkIBIY_qxNty2KKSICLa7xMt79F66wV3RwBrZki6x4dnSlpbvpgYcCnA7qNhRzYt1HOfRAf5VfDX3p5D61Dm6m2weXoD78rThcQmPoXUmeFv5AbQjFFuIlfBktR9XzgHecz0OFGWXEwI6K97TK91_qP49yA5myQb-m865jULpFZdAcd7Gudhh8qrlbtuYypQJ32bx1x9EHDnkQDydIE8XApkb-L5A2gbjdvHJpm9ZUiUcy-3OK2fgaN5r8A=w689-h919-s-no-gm?authuser=0

hamulec.jpg

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano
1 godzinę temu, MARAKAM napisał:

20240314_204959.jpg

20240314_202742.jpg

Cewki są tak jak na zdjęciach dwie z przodu i dwie z tyłu. I tu pytanie która od której połówki. Nawet mscir trytytki kolorowe aby było łatwiej wam podać. Np biała jest od ...

 

Raczej jest to jedna z cewek bliżej bloku skrzyni. Łatwo to w sumie sprawdzić. Wypninaj cewki po kolei i sprawdzaj bledy. Tam gdzie bedziesz mieć tylko ten błąd który masz, to będzie ta cewka. Wypinając inne, będą znikać kolejne 4 biegi z danego zakresu.

Opublikowano

Pigmej  u mnie nigdy nie było tej dźwigienki i ręczny załączał sie bez problemu, nagle znikł. Podejrzewam problem elektryczny, lub jakiś przekaźnik.

Na pewno nie było dźwigienki  bo po   roku jak go kupiłem znikły mi hamulce na przyczepę, wezwałem serwis, gość przyjechał, wszedł pod niego z telefonem na uchu i laptopem, wyszedł po 2 godzinach i pleumatyka dalej nie działała, potem  poprosiłem znajomego z serwisu NH przyjechał popatrzył przestawił te pokrętło co dochodzi ciągło i wszystko wróciło do normy. Podejrzewam że sam to przestawiłem i nie wiedziałem. 

 Po zgaszeniu silnika przyczepy  same zahamują,  to działa, na recznym nie mam teraz. 

Opublikowano

Hmm, może i u mnie nie było tej  dźwigienki w ogóle i wszystko było elektrycznie.

Muszę to ogarnąć do żniw bo jak sie jedzie z przyczepą 5 czy 8 ton to na postoju na ręcznym ciągnika  utrzymam, ale przy 24 to już nie. 

Opublikowano

Rowan dziękuję za odpowiedź  jutro przyjdzie nowa cewka to będę sprawdzał. Mam do Ciebie jako znawcy tych ciągników pytanie, na 10 u mnie a czyli na 3 zakresie i 2 półbiegi w normalnej skrzyni czuć że ślizga, można ztym jeździć, (chciałem uprawić i zasiać 5 ha 8 oddać do naprawy) czy muszę już teraz nie jeździć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v