Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam wyciek z lewej strony plecaka podnosnika na laczeniu ze skrzynia. Pytanie czy jest z tym duzo roboty i są po drodze jakies niespodzianki????

Edytowane przez Krystian86
  • Like 1
Opublikowano

Chyba najlepiej kabinę  będzie ściągać, jak cały plecak będzie trzeba ściągnąć 

Mi cieknie z rozdzielacza jednej sekcji. Mozę ma ktoś na sprzedaż całą płytę. 

 I pytanie bo  w jesieni nagle 3 półbieg zaczął mi długo napełniać się olejem, i zatkał filtr oleju. Filtr od razu zmieniłem, wczoraj rozebrałem półbiegi i okazało się że z tarcz na 3 zostały same blachy i jedna zero ząmbków  w środku, Półbieg nie ciągnął, normalnie chodził, tylko długo załączał sie, z  1-2 sekundy. Tarcze miały z  900 godzin, brane  z  serwisu.

Na 4 i 1  po 2 tarcze  miałem ząmbki  ścięte do połowy a  po dwie  nie ruszone, co ciekawe że były to inne tarcze, blachy na nich  były dwie żółte dwie brązowe i  te brązowe nie ruszone dosłownie wcale. Wiec tu widać pewnie producenta. Pamietam że  w serwisie brakło jakiś tarcz i inne mi dali. 

2 półbieg ma 7 tarcz z  rewersu tam idealne. 

Opublikowano

Nie pamiętam, ale czy u Ciebie na 3-cim masz kosz Winkelmann? Jeśli tak, to sprawdź czy nie pękł. One pękają w środku na spawie.

Co do problemu kolegi wyżej, to jeśli to mały most, to problem żaden, odkrecasz rozdzielacze(tutaj duże klucze, bo rurki duże) i konsole zaczepów. Po za tym prosta sprawa. Potrzebny jakiś żuraw/wózek czy coś czym to sobie dźwigniesz, bo troszke to waży.

Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, tomek73 napisał:

 

Mi cieknie z rozdzielacza jednej sekcji. Mozę ma ktoś na sprzedaż całą płytę. 

 

Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej? Którędy cieknie, może wymiana oringa załatwi sprawę. Mam 3 płyty rozdzielacza zakupione niekompletne, potrzebowałem na części.

 

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano (edytowane)

Mam 3 takie same kosze, 2 jest inny jakby toczony, Te 3 są jakby z blachy tłoczony. Sprawdzę go mocno. Ale nic nie ciągło zrobiłem z  100 godzin, ale też nagle sie  to stało i tarcze spaliło. 

To jest kosz z wałkiem zespawany na stałe, ile kosztuje cały, Teraz znajomy  powiedział mi około 12-14 tyś. 

To 150 MX i cieknie z boku lewa strona na tym kruccu tam jest dekielek i pierścień w środku kulki. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano
1 godzinę temu, Rowan napisał:

Nie pamiętam, ale czy u Ciebie na 3-cim masz kosz Winkelmann? Jeśli tak, to sprawdź czy nie pękł. One pękają w środku na spawie.

Co do problemu kolegi wyżej, to jeśli to mały most, to problem żaden, odkrecasz rozdzielacze(tutaj duże klucze, bo rurki duże) i konsole zaczepów. Po za tym prosta sprawa. Potrzebny jakiś żuraw/wózek czy coś czym to sobie dźwigniesz, bo troszke to waży.

Tak sie zastanawiam jakby rozdzielacz gdzies podwiesic a kosoli w ogole nie zdjemowac tylko ladowarka na jakims zawiesiu sciagnac wszystko

Opublikowano

Dzięki Pigmei  dokładnie to mi saczy, rozebrałem to wyczyściłem i złożyłem na silikon bo tam cienki oryng idzie i nie byłem na  to przygotowany, ale dalej cieknie, teraz kupie oryngi i założę.  Zresztą cioążko sie to składa bo pod dekielkiem jest mocna sprężyna, trzeba na dwie osoby składać. A denerwuję mnie bo ciągnik  tylko w tym miejscu mi saczy .

Rowan dokłądnie złoże na nowych tarczach i sprawdzę szczelność, 

Opublikowano

Według mnie nie jest to możliwe aby Ci po takim przebiegu wyjechalo tarcze. Mój 170km na najtańszych tarczkach pracuje już ponad 3tys h i robi różne ciężkie roboty też.

Opublikowano

Przecież na 27bar to on nic kompletnie nie działa, bo to ciśnienie o wiele wyższe niż systemowe. Prawidłowe to miedzy 8 a 11 bar. Znacznie sytuacje poprawia założenie dwóch po 0.5l. Swoją drogą, może masz uszkodzony zawór modulacyjny w płycie sterującej. Rozbierz go na części pierwsze, sprawdź tłoczki i sprężyny.

Opublikowano (edytowane)

I w tych dwóch nabić takie samo ciśnienie? Przykładowo te 9 bar. Przedłuża się żywotność skrzyni ale też delikatniej  zmieniają się półbiegi?

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano

Takie samo, lub w jednym 8, w drugim 11. Generalnie powinno łagodniej zmieniać. Nie występuje wtedy spadek ciśnienia przy przełączeniu połówek, rewers też łagodniej pracuje. 
To jest jedna rzecz, a druga najważniejsza, to zawory modulacyjne, tak jak pisałem wcześniej.

Opublikowano (edytowane)

Wymieniałem u siebie ten akumulator z pustego na nowy - z serwisu  i zero  różnicy, rewers jak płynnie pracował tak pracuje, półbiegi jak chodziły twardo tak dalej jest. Płynnie zmienia połówki tylko jak jest olej zmrożony a tak to 🔨2,🔨3,🔨4. Przyzwyczaiłem się do tego że ten typ tak ma  nawet oglądając filmiki z MX to wszystkie tak  twardo przełączają.

W sumie nie bardzo wiem jaki on ma mieć wpływ na płynność pracy koszy skoro jest na zasilaniu płyty półbiegów .Oczywiście niweluje spadki ciśnienia ale nie ma wpływu na jakąkolwiek modulację w  bezpośrednim napełnianiu samych  koszy.

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Miałem pusty  akumulator i w serwisie  znaleźli że ma być 27 i tak nabiłem. 

Zawór modulacyjny to jest ten nad pompa olejową na skrzyni, on mi wyje miedzy 1000a 1500 obrotów, stało  sie tak  z 5 lat temu. 

Teraz myśle go rozebrać na części pierwsze. 

Opublikowano

Czemu chcesz zamontować? Ja z pół roku temu wymontowałem bo coś tam nie stykało i potrafiło zgasić ciągnik nagle podczas pracy albo nie chciał zapalić po nocy. Trzeba było kilka razy włączyć i wyłączyć hebel i dopiero zaczęło działać. I całkiem zapomniałem o tym że go zdemontowalem 

Opublikowano

Wydaje mi się że każdy sprzęt co pracuje w ciężkich warunkach powinien mieć taki wyłącznik.  Kiedyś zapaliłem kawał pola z powodu przetartego kabla w pokosówce, w tym roku byłem świadkiem spalenia się kombajnu… a dzięki naprawie  przetartego węża od hydrauliki pod kabiną mojego mx tez uniknąłem podobnej sytuacji. Także…

Opublikowano

Panowie wie ktos czy mozna jakos wyregulowac cisnienie jakie idzie na hamulce hydrauliczne na przyczepe???? Ogolnie ciągnik przy lekkim wciśnięciu pedalu hamulca wali maksymalne cisnienie na silowniki hamulcowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v