Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A widzisz dobrze napisałem że bezpiecznik  od WOM. 

Ja miałem kabel przetarty miedzy włącznikiem WOM a cewką. Ale u mnie było coś dokładane i  kabel przechodził  przez okienko w kabinie za siedzeniem. 

Teraz pytanie czy pali sę tylko jak masz włączony WOM czy bez włączenia też przepala. 

Jeszcze pytanie do zanwców, po co są te bezpieczniki, lub przekaźniki  widoczne na zdjęciu Są one do świateł mijania. w  serwisie jak je pokazałem to pierwszy raz takie widzieli. Zaczeły mi świrować i założyłem zwykłe bezpieczniki. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

No to jakieś zwarcie. Rozbierz boczek z prawej stronie i wypnij wtyczki ze sterownika, jeśli noe będzie palić bezpiecznika, to rwij ten sterownik i wyślij go, ogarniemy 😉 Swoją drogą sprawdź ładowanie czy czasem nie jest zbyt wysokie napięcie.

Te bezpieczniki to po prostu bimetale. Jeśli zrobi zwarcie żarówka lub zbyt duże obciążenie, to otwiera obwód, po wystygnięciu znów go zamyka.

Opublikowano

Oki bede sprawdzał. Ogolnie po spaleniu 3 bezpieczników udało sie zjechac pod dach i nie spaliło wkońcu bezpiecznika. Bede sie grzebał dalej. Dzieki za wszystkie rady😀

Opublikowano
2 godziny temu, tomek73 napisał:

Jeszcze pytanie do zanwców, po co są te bezpieczniki, lub przekaźniki  widoczne na zdjęciu Są one do świateł mijania. w  serwisie jak je pokazałem to pierwszy raz takie widzieli. Zaczeły mi świrować i założyłem zwykłe bezpieczniki. 

Te  automatyczne bezpieczniki  były już fabrycznie zakładane,  nawet na opisie masz je uwzględnione 

ADCreHehFY2tkOAlvkuMazWYoUdn1wScc8UeDEMb6MfdUWsD23Qp7DwFmW-VMucDAZPlDl2pzOG7L_Lw_zuKRVb7PlZbN6pOvm_A_tv0zpgNmkinaz45q-QjAUjQSADhBJ8eh22IMm3EaQkD92LxOzaOhKlNbw5jtvoa41yUxwuUkHkvVM3jl_rduj2QqQFc8R9QwFc2OKSouovOiVcjAngkHfCiv2RUg4R6pXUZcl9wa7C6wF6Fty7QgTFuaxAjUC7cbCQIaxJERiZ0jfIfD-wf2hShaUvS-oPNoepib8xkonCA8kRI15uq2w_f028uCEyp5BIVttT1-2iLjvJXMIfB_0BpuYZI15qWt1nCnBzNUjtX_8Jsj_J54CyeW4afKOSt0tSm0--Vj6RZ4Lc3puDQGVZbj-jc2Mm8KLTvbTQwa9tKCkzh7tgBhkLH8l1RUqcTkOUvueahvK90XE78L1YmGG-5sgl-CYa3zJKrvVx2l2rX10q7f-ZHiVEiIWybGF2oWkk9EophTejVIOjzPJJU9kVhtDJVb80cOsmI-xH20zY1GC9GH2OH833ZOdVCrM2gGQ4IMPdEKszQ4ufKXue-GBOzUHFg2wvJEZnlbf3RlTz-mXxkwvy6KkfL6IQTM4J5JOkohpn2Dw6efXBeQ3Q-k2PaU4oiA61us6r2ZRG0upEvif5UXsyVOrQGj2CuWjiKlu-nJhnsw6ISSk270y9GzQhStxu-7wQvnX8S9yWv7vZWAkq6tpZms79WBDkTYhniqbxIadC0yMqfnsCNu_7gxER292VvNbGHGNYmpwQpi4QcL3Ma12gc5fJyMYLDaeOgFyy8c2id9E1cs9LKlsw1MLKnWTKbVtnACTrKkO8QuCTUTcicRDGk9bDBHlScAGFcdCF7TYd4un86WULuFbMXbRrg0w=w1241-h931-s-no-gm?authuser=0

Opublikowano
1 godzinę temu, Szron88 napisał:

Oki bede sprawdzał. Ogolnie po spaleniu 3 bezpieczników udało sie zjechac pod dach i nie spaliło wkońcu bezpiecznika. Bede sie grzebał dalej. Dzieki za wszystkie rady😀

No to coś musi przywierać na zasilanie, to jest najbardziej prawdopodobne.

Opublikowano

Raczej nie, gdyż wyjście na cewke elektrozaworu jest ze sterownika, a tam jest to sterowane przez końcówke mocy i zabim załączony zostanie obwód, to sprawdzane jest jego obciążenie, przez co sterownik wie czy jest ok, czy ma zwarcie czy otwarty obwód. Dzięki temu może w razie czego rzucić odpowiedni kod błędu. Aczkolwiek różne anomalie już widziałem, więc wszystko jest możliwe, ale mało prawdopodobne😀

Opublikowano

Witam . Co może być przyczyną podrzucania podnośnika w mx 110 . Jadąc z ciężka maszyną na TUZ  po najechaniu na jakąś dziurę w drodze podnośnik zaczyna szarpać w górę i w dół , po opuszczeniu maszyny  lub zgaszeniu silnika wszystko ustaje i można jechać dalej. Najczęściej dzieje się to na zimnym oleju w skrzyni , ciągnik nie posiada amortyzacji TUZ -a.

Opublikowano

Skręcenie małego pokrętła  maksymalnie w prawo nic nie daje . O braku amortyzacji napisałem ponieważ ciągnik nie posiada tej funkcji  aktywowanej przyciskiem, jak było to w niektórych modelach.

Opublikowano

Żeby aktywować amortyzacje, to musi być ona włączona przyciskiem po prawej z tyłu, takie koło z falą pod nim. 
Przepraszam, myślałem w sumie o czymś innym… Miałem już na myśli przyczyne problemu który masz😅 Faktycznie były wersje bez amortyzacji aczkolwiek dociążanie i wypłycanie pierwszej skiby każdy miał(nigdy tego nie używałem), jeśli jest mniejsze pokrętło do lewej prekręcone to będzie podnośnik czytał ze sworzni ciągu wartości i unosił podnośnik w celu dociążenia kół, często jak są jakies błędne wartości podawane ze sworzni to tak rzuca podnośnikiem. Mniejsze pokrętło na max w prawo, a to malutkie pod klapką na minimum i powinno przestać. Jeśli nie, to trzeba sworznie odpiąć. 
Swoją drogą, jeśli sworznie będą uszkodzone to amortyzacja nie działa.

Opublikowano

Ten temat juz był tu kiedyś przerabiany, ktoś nawet zrobił i twierdził, że nie koliduje tzn. nie wariuje. Tylko aku to pod dany ciężar, jak będzie lżej to nie będzie efektu.

Opublikowano

Z tego co pisał też użytkownik to nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Odkręcić dekielek i poruszać potencjometrem i będzie wiadomo :P. Wydaje mi się, że będzie podbijał, ale może to nie kolidować , ciezko powiedzieć.

Opublikowano (edytowane)

Zapewne w zegarach, bo ma CAN. A w czym problem? Wiesz, że MC130 ma silnik podwyższonego ryzyka z układem paliwowym CATa?

Edytowane przez Rowan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v