Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukając przyczyny stukania w czasie jazdy  rozebrałem most, wszystko ok, wymontowałem pokrywę z trybem biegów pełzających i sprawdziłem czy jaki ząb nie jest uszczerbiony od przedniego napędu, też jest ok a mimo to nadal słychać stuk co obrót wałka ataku.

Teraz nie mam pomysłu co może być, biorę sie za rozbiórkę  skrzyni, może coś złego znajdę w hamulcu recznym bo innych  pomysłów nie mam :(

ws2_5uIvIA0AHiJJs1evvEJVA0ZjzjONliXiNxI0jhOU46IT4Er-i7iDDZxzaoeSBj2M6jN2ZmPJRS2xPzKNCuSRcB1aXyXjEAwQzvgJ2j7zXu944zPtLPGdFd_w7jAwvvu0AYpD7cBzcMQhuyKNdzGdOfLTyEdQdtcO-3-MtcufpWadshjqJMcBLAuEN8maR1A90yx_RaWCpZHAr05prizDjbeVRox6OLv9c9CyJdAZw22otofPgG7M8kcaPyScPVpd7ZOnQMSOBDQGflVCIQCEAKCnTJCdXZqPigCrlgNfjQnr7PGFl5XXy1X3h70fZUJENwhjFegb-Qf3RUMHgtxPPEY6Bb3PnGt-d5HcpnlW0UFFKd_aAKICYVbMtTHKzDt4aNK6ad7r2WSRc4td6fLEtDc82iQ8-slTEaKARctaRuwJaP8bCWMIp9RuX9_GqgPNroAxCzWuM1q4JIOMGosV3BDwYdtbHxaek2EBWDOTpCqNPOD-EO1FqwDsY5nKnHT-oATaGDIeybGHkaZ54zHCejFHoFJcFdC7iSpxQMpHQRD8s8bpud_LEBpS-79mqnH-C1vnC5s5xkP1ldKKw5zBbHn56yVrkTMTO0agxRkLCwLdjN1r11T1cxvKLR08aC31pHeUZnxeqX-rfKSrviwVoF9UsCJxdjabqYlcEipRKfAWhULbu16UXkivRt6TejtOYAYW9HhN25asz8T2YjcJ5mpRxr2orTIjT7SQI__5jMFDdHyWE-wimCX4vk4hcsWzfMKLXEEOfjo5TrZLJRUoveg8lWNuEGGjZgkbI0WpSZVnq67lRSVUWBOPS8rsV5S9IojG5dKks_yhUIAxBPIH8XWdPzzZlvdPB9vW1_l5iDiAwRfFoAak6ET73HS0G6wQFKVwzm0-bPZZ0Gim9IpQPlBuhLcd48IJkKb-gqTE84hR=w703-h937-s-no?authuser=0

5asY-yaXA-lQ3dG8NDk8JtMM2PhE04HoD8SzQ0lCdsNab6FwW47OS4okE0nnSVp7ASp5VfXzFbl1edwb0ppYKrkIHmMBLPIZXYQQCYN_yEjYM6wP-CW97bLP67xrv7UEAVsajxZ_9adMNEopBZOVMTs5Orb3zhBCNyaijWrJEbgcUxl8bdEPd3E_QpBH4gZgIOiOguLSxQXa3JgG1bIXoWcrYFcIk7hTWZKcs8x5mZozmMrJmqtNMzhZlaQJnGciv5DC27wP61-AdcB3u0Q2yRPxEpS6hzGjt5-bBZ_AigKt_b0ldzOnVT91P6E6ZyPREvnk9SP9hKXysZcBCh3JWP83MyXmqx-A5KheZh671w-wberojL6hlvExaK4E02__FX6MByPRd8b9GdfWjAlQDET0cJORvoIbURnnjTFXocXAwhq2wiVc6H-CwLoXKnGxgsVymQQUuC3cPo5dYyzlrIQF4dtIle2i3HknadriOtWZimm4zam5OLpClAagXfCI-BrJ9qbwzDawTOLAa1jHJJc_zXFoTj2UI1gbzjC-94gp4mVBGF3owy8S5gdbJ0iiImCdsLwOWxkt2LgSJ-WcuC40FfBOQejM3E8FSTQLuSQ-WLruh1DS64P1NAUdEjEJ1Ws-Dm2Mw-qo9tDi-GYlnI1rTMmSVmsUG2wxi2U2rG_h1rhJEn9PgfXXeumQia6O4t3rqP8rjb69tZtpdyj1Z8RyvkBVzqYz3zHOVS9ynNS4Y94wLjKh6tOz4ASU2yXCj6tpnwR6btst4CPDww2s2XxKy80c4bFqKJKDw8wOzZb0rYw4SQnuKyIfD3bx9g-SVf4ZX268K998ZojF36pC9g7eg85cR3j9MwL3eyV2rTk2nkTDicM_R33mfRQ-Ruk-aS_E3hsNMH4oDtz0Mr6E5qyBubuVPTo-6Ivy14HesCdkBREf=w703-h937-s-no?authuser=0

Opublikowano (edytowane)

170 z wałka ataku w tym stanie zdjąłem jedynie tryb napędzający przedni napęd i nadal jest stuknięcie. Też pomyślałem o łożysku ale jeden punkt co obrót? Trochę mi to nie pasuje.

H6y5FMKNJsaYi7fz9LHcsXdLJfhuSbfWn8ivYV_OlS7tF-j2MBr3MaAvubwlD_1rZgtG6zHGRDMcInvYQnIwAn1wqt6Wb1WRywY2v-6RwYuVOEQXyOF33_wIYfAEJ1H1AiLAcQfTLdNKPyacmcBoK9l4m_lW4dPPIPRCUB0q1WqmFdeDqu7Fn3lfLWMtSbCyNh3sNNucBfaCAxdfG7EUJKtOFLX_dIyPN1635ZZ9lw4MWD8SR1wMSRL8E76Gr3FUDLeDX73Tm7btTNJZsDHMTW0wn2lvbqEAAx6AEdQum85d8zUyKhqPfDlt64g_78Frg-wV_Q5WZHan606q4zQytZw3RL5zDtT-LbepCCFYxVfb248oOmO2Dlr7lz-GUQyniYuz1tn55Ew_RbystDOAaZFayrDgbA7AaOQjOVT9eRwvHbs933GyyNTBdK3OAqKudT-xXsjg4w7lrb95CdruDsj37AlvaHr3DeKU-v2taVyFVlGu5aZ0D-ySELxWlZzrCgV5pn-eOU6MTYXdqsUoO3DlIS3cBH1xzNb5j-7J0z1CSlcu-6fn-bQCnqRkVIzEH4gNMhR1gPYrghOs25Rnztf6tq0X-rAphdBBeWmf5DRFJ5mtOFu5UYvsAcsa0-bqyvCySWqqYP8Od3zzTq8NFKaF-65QJOPlbz_eg1RJh09rhhWIJhioCkODhJ2wudovMGkCYzR05dngWYkndS6jEmAeAmSWWqZL3wXlAOMPyI8ztoUIsav-GKoHpZC2mDHW5WCoGkJ-wkaSfTedmCPpvuWRTXlRW3NkvwqveTAqWQMsOOrWCMGdkqELwYM1ExfBQkZQlPomu2mUhG8G_1wGSrrNcEZFotnA8COdG4yHXLHj4Q5TF_8F-JS4ueyhP1ww1Qf4KOMXF-5jb-bX8t6Z7ZAcXEAwf5Cc0DiyJtE7dzngfkB5=w703-h937-s-no?authuser=0

@Rowan pamiętasz może za co odpowiada trzecia cewka po prawej stronie tuż pod blokiem hydraulicznym w plecaku? 

Ps. Wiem, te cewki to rzeźba poprzednika ale jak działają to nie zmieniam.

nIu7CLxP-rUpH0Ntt53RNadoT-PP_zu7fHFplpLkVEsjw-309JcsJfu3cf2U2OhxHLw7eRyMpICgXQXJgpSxXZZjMnyaROjAbasIbnAy34BCyKttQRWCGWHe_w0fpt_zvk35cTs6oPrfunxRofVwuXGqNfD7Exk_PcLUeih-HsBFihmnNAjGYVkOtfGmrM3oAl3O31GJHxmcOwuxLGHsWy7ipxpQVZcmOWfxBKubFJ7-i6AgMSJHw4LbhdhF4Xdc8vfySkmwKvkqVAmoduHUU2fPogxb8__HQ-E9e8eQ5kmjnfsTHlMFGXy-XXDoQgHzP4n2xSia8CbyOMnbiatpLJdV7NIYWluUecXhuRsIoJJ3Gn9NTPriomSC0H-58jvRDtBUOgX0Qv95zEQ2eYoBgYMM6cSMJTc-i3CUABH2fBrja_fzgKL3ldpXAJ5Y69uXdoH46NY8fcOxxkGk5Bu9LJ2uPi8M3iVyYtffYEb75tgTvuXqgKNItUOop8VtbI85O0KUSBKh9yBaiRnbyVlaiwxhEbmVcprxcyNk4dsdoIGiR7feCcY2uQ9XnoMdfk6BFq0TFMrujoQ847H0WjrKm5T1niRzYRSUsHKMpwkK3ZZI3hRlq_EwN2CJiuJj7j1griQzRr07s-UGVXtE0G1zmKmDvzDZWz0Dlk3aX_P97NPnmXVy28EBH3Y70Iqm2EfzbYTKW5gvX9MoFdt-tqJIx2jDMhfdrrEQL0HmLqHFvs0ny7X8bU-sOVrn9ChB05_2BcU7kqzccdHyt_pss5BjEWeUenVxJbbzHfWZOc6nIlQpf2L0OS1PDAcl_YkxuocWp0O1vu1a3VY04u2TchVDp8UKFne0MBzm-pcHqRSSaS5sdHbdyPtsX9O61HSoG8o45g8xqC7L-TSK0OTqy2CyGjJGMpjb5zMUnL5PxkmRBNv0yx92=w703-h937-s-no?authuser=0

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

No to rozbieraj to dalej, prawdopodobnie wyjechało wałek ataku pod łożyskiem igiełkowym, pod tym ostatnim trybem. 
Nie wiem, trzeba patrzeć w katalog, nie spotkalem sie z czymś takim jeszcze, ale cewki to wyglądają jak z jakiegoś AGD😆

Opublikowano (edytowane)

Jeśli creeper, to pełzaki. Nie masz przepadkiem biegów pełzających z przekładnią planetarną jak w zwolnicy przedniego koła pomiędzy skrzynią biegów a mostem tylnym? 
Czyli jednak w serwisówce jest to opisane, w takim razie w katalogu też być powinno.

W katalogu na trattore w Mc tego nie pokazują… Dziwna sprawa.

Edytowane przez Rowan
Opublikowano (edytowane)

Reduktor jest standardowy, jedynie rzuciła mi się w oczy obecność mechanicznego czujnika/włącznika przy dźwigni reduktora . Co jest między skrzynią a mostem to jeszcze nie wiem, dziś  planuję tam się dostać.

SgqLgZh931sHyHwdgmkQDJAyQez6AUmMWsTVcGXsZSl2bN3nEsBTP2PeZdLzOwBG-KqPKYruNd_81mxzSQ9GyBdcrbtq-gUFSNj4oirn4UXYb-DOwd_hgS9KJXQeuMT91PGs-HeIb3titTu29Ev-VacwtgrshAqJtENn2rtfR8YGCjg2ytZTv_1VvWfknuNRkAgdUnCBUkPa7N5IomVd8nnv-gjlGjFgIRQ8EWN090eeYMHYKJAC7Sjupg7O8B5cCm1PlguzVX3T4Ls8D2F0oK16xkDxhnIrxh4OEIG_GFIUUMwzoO-2hr9V9sva3RtLixd6krvVp2-wRPxA2iCCx3-iqpf8zLaPxkXMOcJONTrzWwpD3eOc6RUJO08RSWtXbvlflaXP3MRqCbnrPFH1drewnXAH02EmVMdp71oydv4qZ7UuOrC1NTQoogVTFxLSRz1D2t_RHPY0fi4bb5dd-oSy1eMFSEq1G71C5p7HMvf2FgxS_u2ZxUlOfjH6HxBE8Ae5LuJSf62As1AfpGwRJZP1nH0Gr9bk40tFpvzsEr_Zo6p8WEkEmzCkCa8PDEY8Yni9DPvrIeSHaxeyeCfjjmMgHKKnnE1mLCoobGlUXmnqmVHtmINNEGax5eJZk_Caj7RG0QtuxrN0nPM83ZSrKVNW9Pt4V4AKirJSmZWYVBA2qrcCREnHUrLBxq0s5tb7hCP4t4M7CgEkA45go2H8B5EzNsJ568pgOSChimZE7BDbTx5aM23yHoQhPdMHyHi2SBG96xMu8nAIQGy5goePcWOITFrS35dfUcTZjs67SSEFzp85s6njivptblXe1S0rsNpg3yPqN3sdcYz4z66vxx-HnqRfEfHx8iM_wKO7hee-8h2wdtr8wc6NL-Qd394bMR6VXq6UEHK2SAn34jiBR8OOPNuHzhVWsZFW11L2ag9WKJ0C=w703-h937-s-no?authuser=0

jvH7H84V1Rp16C6JHC6nY44e1QhNRdv09JFtE2p6ascpOWSo4aUJDCjK2gRigPI_XQhRHcHT3Za2SXi9xBM56lwDJvbI9s_SjdSbMMbmPCjyF8_sua4Spi0bxocgcuB9ZkYjAjW06CWIK6pGvRwNQxM2N4oZvooGt3CCKFBRiLg6P1HCXlWdlZaPxyWcoY9sVTolvWEgEavofrnABSzNR_boTeoUQD3ljWRNskp_YRXmBC8v6pithORuoZnwDTMq4_c97ICdrvXa9jqQUQ3oyxyGiYrdixtdFE2gnVh3ctin1DcQ5KXVTspO2mqT5XsEUXgmxITc5YNyeqnaiQn7sBquXqbDSYrRmzTCkYaVJ_y_9N1cOEM7C9eeQs4_SkrClfGswNsdl7jaTg_TrdMoaH1muzO25af9wPqu-vatK86ytPNDQHRkI3wkrm_PSkbHjqByxgdfylOOTXG0uNl7UjSWZLIbgoX5UxS5miSXCZ1nziUfkYRAp1z87yr1mKhEdzHArKIsd67oH518m-OmCAfjeKkR3MUlcuS4gzWFkaRFdiEs1Wn5rROa34dgM2KuI5SYr5512wdT5dVru2lBfBz52-UrkDktIZykVgXg0kReegBG-DwExWuhbJ51XXQDyO_zSawV2UrG0tqa2N17zYJCtJex1QeRtSmMuU2YoZmZVF1n4zkeLDemshkZ9RuZvshy6pHsI_C-YmPxVNswZvIEHnUrhOurAF2z9ZybpGUo36XgxZDkC5zOKUOIphvzVkXDlAP1yWSqj7SFSOzdhKgKMdjmRGSF6aWvsLD-WUTo4E6Pgg_8YJwKa260DRTLg_zPZPufuRjVaAmyeW1LuL56Y6V78lPO8btqQ-lwWH_zmLUV_WATNem9IUydLdZn--pY9vNt88ab11biomMYSPkWUubrH78WJSE8GvcIWCUQSnZ4=w703-h937-s-no?authuser=0

gNNF2HxEmdmMT6_UURcC1Q4te0pTdIqxeOl9ZqXA8SVIkM7TXAAogcEBaIqqXeMPd5lnlhmVNEbwcQrJvc6g_sETtAaup8q4NNyZ0h89LH2ERCn74iLxp8X7d8CjwyxPP14eg1SQGUa-CKvQcdSLA4RKpKxcA5oGpyEzgM74Zg4FqTbIIzqCVEk43sz2HRbclfXyG-GeSxkmVj7-NqlH6x5MmGBWRL2LWSweWl5O0vJcVxNUxs2LavgfymWAHq08vrgODzbTjcfrm5q_ZWYasm4vE6rcUYCC-D57heDoLIZFmGkVu_NgvaUDuPGjCktA1r52LS2ONE-zbZxvNY6eSajdxTpnFrxzI95Czu_2cQgJASxWbJHHUI06gmrD05QAUF9jGgL__nuI35Iln9ncbNOP5vllgAS8Drw77vQCskcnpm7Tro8Ei4j-MDBtCDxvRfFLZPzZGILpxhCP4Boq4dnJ1bOZaA8kYT_R4ABzMZ9gDx12-p877O9M0PQfwW9IWCpNeDcwq85lPr2YxCkWlRFJNd5hPPhFdaud1NroFji7PKLGYXvqTPWALNUw76m1MN8CD5l39theygihtGdN5yuMrk9N7qAoPa6k813h3gI4a3H6Dlf7KA-CfqYMUfXglWWTSz6Dy76uPraCT7APm-yTi0Qcygu7FbAZk17GlyKreg54NTRxBRyq9LEXPLGuPQ_RNV7EG6nJXVSsAZStIBbp7Zyd8iNTKNPeGSseL7vmeKyrwwMQuelbK02KBGu_xjMntaAuazLIgcaRyOhoEeFaleJz3JQPj5bDZPdFcd3_G-B3b4ph3BPLtPhBNZlg7OFJwFqXj992hEZhVyYdlhdf5MMHF50bDuhL30eZefDHRVAwJDOPqhB67AqVeWy61p8ndYgx_DARGysfFNv3nUXBVhtlGEQ0sUdgMQTTo_XBcGIC=w703-h937-s-no?authuser=0

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Ale to jest tylko czujnik dla informacji, że pełzaki są zapięte. No dziwna sprawa, trzeba by dokładnie serwisówke prześledzić, jeśli chcesz to Ci moge odsprzedac te od MTXa i sobie to sprawdzisz.

Opublikowano (edytowane)

Wałek ataku wymontowałem częściowo rozłożyłem i nie mogę zdjąć koła zębatego 2 biegu, 3 mm ruszy sie i coś go trzyma, ciągnąć na siłę?

Dodatkowo łożysko na  przy samym ataku obraca sie na wałku, dać do napawania i szlifowania pod wymiar czy lepiej zastosować klej do łożysk. 

rNmeAFp_CgCVcEcuWiOee8XucFN-cHFgYVxC4CLEH0_YI-gAQStiOc-OZIx7RKOK6ekR34NeHveMRqJv5Ng80eoQmQ6x8sj5NZ3HCCmSF_LokOkM1ObrkSEF27c7Lt9UjP_A-GdPWmalYrmIWuXT1ItQFRJ075TxLm5aU2BATnxWrA-Ix4IphAnHhniJaBqW23RU1NilqLnzKjH_MwMGt9-YlcQq834Oi5sDddsjnucN1YxRcky9Yo2TG1lSAatvkN-PJ2WX85FgOEBitOPHBqfO3qsIqu9WwF_cOybx_f2VCBANqSkwAQ32OigsRe2NvTtjQGEFt0_TWrQHxkUTtjDyv-cB2RPm0oL5UonblYyGc6NoYwb3p93qbOGcj5FjhaFIPdUOIaWH3Ua1O8xnpsMQUd71pyi51L62ZqSRU6Di0eIsiBqynw96kZBrbM9uVy0lr3QAUuuy4bQJlfrLDpRfIAtNZmdmC8SDqLK_P0eN9z8SFuqiI_KsY5VzVmEI47nk-BfeeqIPfhL_Q4OwbcJmPsh00EKXiCXt5ITM3PZxbVhYwEP9pDId3OEHMayrWI-A4_MDW0MQTJ7E322P5Jei4kV1ky1eDs8cu8G4O_TFEGVCUjphs9boHpi0a-k3djM5FyTLFZSus8yjvH9szNu_Kv58F_T3USHlvxFa-ltNpY2Xc37I4DmhqzBps9rrEDxy9rPewQwDy5_StJwz3xCFqMyvY8fC7iCxhG4WejMdAjAF6ZZ_CFqS-Udd0Iz2h0ZxlE2QDOL2LDH-abXYdwVYKe2z1j3aPJiuTvvyq4BQ99yB0hTp-_C307g4tun_Dj-NKX5JyHrrILF63Vwq5ErLSg10FeUrU0hu_l2Oei9OFLcSZJL3dFWVPom0adgs2H659j5K45M3D0MV1LyCDV8PeAoLFI8KXrBm6ttmqf47=w703-h937-s-no?authuser=0

 

 

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Tam z tego co pamiętam jest pierścień, który trzeba ściągnąć i dopiero to zejdzie. Ściągnij wszystko i wyjmij ten wałek. Tutaj znalazłem zdjęcie, co tam się dzieje z tymi wałkami.

 

D4516E7A-148D-40F9-8CC4-4EBC9A444792.jpeg

Opublikowano

Pierścień z łożyskiem oporowym zdjęty i mimo to od sprzęgiełka odsuwa się kilka milimetrów i sie klinuje.

Rzuć okiem na talerzyk sprzęgiełka  od strony 4 biegu, co by z tym zrobić.

asS8MOWu5uSbD3lhUo_Ztd0jb3fj8kY86oWcCQg_rOMrUYW0UiVT9BJDzuWhpsqdbhuA6PWAr8U07bs5IRH3V_ps1e72-VcMKA7g8D8fNH78EuJob3u0NZbm4XI5llEYyTkSFVrRM72E5g7KBoDI73TG3nPEJWLG7vj0LONQkX-j27t8bbxBaRALF29xUe2j9ruHmhnn17ULO7rX3q7Aw0oDIlyKOXkdXmH_u7jVlfCD2vxiAmpqtOozBwEcmZBHQg7BD8dDOQiUYOWI6tlT9HVgrQrjZszVbqZvFAaAOEwqlk_exCL0G8jwwOgDTPetWhqjwU9xzOKpZaWnxWQOi9MRafUDg7_0G9oo1Rp111O_006Nut4x7SppN2-rPF2g_tFtPio9N72R46n6tu1j50zGqcRPWa0C2RqrWu2iwdULJVt2ueAiuoQNOdxVIHVbBM0ED1LaGccEopHT7OHblN1dxj9GEK8F9AYLArfzMhi7lqfJo5_B4Bo4-a3VgvLE-pQSz6l6YZKRX0VCX6SPtmK3MQJl1PIuOu6PfW6Y6XmuhEGfZL7RRdrSKMvlOw_xPvtz8me4htzkL9nC7y6Y-zoR_U9lLTus5XbM8Qma7taZb7KqpOZTzOHjYuK2WL6DAQ5mfIuL0HkwayKNitbHLudnn3NfzgBLPBg9KNLT3QjTFD4H3Bjn5stjlQfe4wIyu1nv5MCHuS66gvpvLez30BLXmCttINkKOvN1g7ohnbBjEGs4i3xDsIvgM5Vb3UDgzbbmw3ZDoAOpnCedg8dO1NYe2JpeDBB_PPsRqDM9mNVi9APwPvbuGwOOgsmkqufCg7Z3NoeZCKWTL2FBPJQPvF2LhnYEW1NPCvYrFSMbdns78LBL-tawRbjS2M-GvhUZrD0PmhRPFOwaecEc0I0ha1sva97Ei2o1g5pfW4fZm4vb=w703-h937-s-no?authuser=0

1OGfnF5Qvw_RwLevMNUp-T1EhHSXg14EJzIt9eTRLRThTbR6FSAwq8dUupO4vgwb27uG-MFfd6YBXD-Vx2vAERzjjif2LJ09IPRHKBsibKd_uGDQQ-FsDZTCc5bS_WZXp7oYGxKR-cCGwCzaNrWefdXJLafp2euG6xp5KD_YGtaBrKW8p7lcANWB1LWKEdz4VzSZ6E57SY_eY5sIobuNYyG9Cfg91fqemnBBCXizhN4KsCD5fYZc6jLHua6FztJUsY7wWON6i-ZyEbQpcw3_bx_FGMhZxsGl-Vv2KlIidjvBD30y1DAyecaAyZiO8tFEGjLA6vEWKuk5kJ_HJoFS4-0xtV3UnCz6Khmf2GbD-co1B9IXUklLsYs0qUKQHOknaTNaci3ISxs1GuxkZgw3IEBdzXuXEgzQVK2F1RQLyTm2vO-IM8YUFKHt8w9dDGhJ9OuYZ1Vu1e89jVEwGo3NtTThO5qhtu6EX9Xzu80NvWP7ptUB9-2vzGq6-tI4_E07bv2KGwt8xu0jjC8h0iTt5lqs1VU6FdMe-zD_me6J4MqPehNDps2I2Lq6MylemAn70ifvMW0Q9kn7E4H5kf2t02pU-FHnK77tP06v4xZznsEa-Zul00UReV6G8xsV5xEViGR8IGbGZksq8yq8U3XTNTWG129aTklrELLiKzSEx4wcETQBMz3q927ihdansMF7tATmGfQ0TsG5vhQJbXWmJT3vksuulj1C9UiwisQiJicLArLb7qqCZy6FX50FGGP38MQOMbYBmxeH9eWNWI60lVmAg27A0P272J8fwfXYc2enY9is7WshlpYVk8HGJWii5ZOxYuC4PQq92sxsXkCqXbCYNHk0XsK9uzqwkGahBexWoTc6I33GKHxJAKqPD30JUCd5P1aQnI3_AFBHsOogN0KXybdfsVB0OkvB57G8mffO=w1249-h937-s-no?authuser=0

Opublikowano

Mojego dopada dziwna dolegliwość, czasami jak jest rewers na N to bardzo mocno obciąża alternator i przygasaja kontrolki na desce rozdzielczej(np ta od hamulca ręcznego i wałka 1000), przy jeżdzie do tyłu lub przodu jest ok...nie wie czy któraś cewka pada czy co?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v