Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

HIFI filtrów nie polecam. Miałem 2 przypadki do powietrza, że jeden był  za długi, nie zamkło sie obudowy w Lexionie a w  Fendzie 920 MAN  po założeniu bardzo głośno silnik pracował, słychać było jak powietrze wciągał. Po założeniu MANNA spokój. W sklepie też na HIFI olejowe narzekali, nie zbyt chcą je brać. 

Donaldson, Fleetguard Na te nie narzekam. 

Opublikowano

Rzeczywiście wspomaganie jest słabe, a co do filtrów to zakładamy Donaldsona. A czy wyłączający się wałek wom pod obciążeniem to też może być związane z siadając pompą czy to bez związku? W tym tygodniu sprawdzimy ciśnienie na wyjściach więc coś więcej będzie wiadomo. Dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano (edytowane)

@Taurus83 z dwa lata temu miałem awarię i pisałem na bieżąco  w tym temacie, zatarcie sie satelit na krzyżaku w tylnym dyferencjale  co skończyło się ich przetarciem. Awaria niezwykle rzadka i nie wiem dlaczego w ogóle się pojawiła.

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

A czy praca sprzęgła i rewersu jest uzależniona od pompy, bo. czasem można odnieść wrażenie, że sprzęgło delikatnie się ślizga pod obciążeniem, a rewers działa z lekkim opuznieniem i szarpie. I czy na takiej słabej pompie można jeździć, tzn. głównie chodzi mi czy skrzynia biegów nie dostanie. Czy te pompy się regeneruje? Trochę dużo pytań, ale i objawów dość sporo.

Opublikowano

Sprzęgło i rewers to jedno. To są  dwa kosze na jednym wałku, jeden  do przodu a drugi do tyłu. W nim  nie ma normalnego sprzęgła jak Ursus. Sprzęgło na nogę, to przez linkę  nogą sterujesz  zawór  rewersu. 

Z tego co wiem  siadają po 10 tyś, ja zmieniałem na 10500 tarcze to do przodu 2 były podjechane dość mocno. Być  może że masz do wymiany. Roboty jest dużo. Skrzynią przy moście rozjeżdżasz. A nawet dwoma, bo najpierw  plastrem, gdzie jest ręczny , a  potem od mostu. 

https://www.otomoto.pl/oferta/zestaw-naprawczy-pompy-hydraulicznej-case-mx-100-110-120-135-150-170-ID6EBuSE.html?

 Takie coś kupujesz i sam wymieniasz i wtedy masz pompę jak nową, w Case 5140  podobnie, ale musisz jeszcze pompę regulować, w  MX tylko wymiana w pompie, bo zawór  masz na skrzyni. Nic nie regulujesz. 

https://www.olx.pl/d/oferta/pompa-skrzyni-case-mx150-mx170-CID757-IDC8f9B.html#b1f7786880

tak wygląda pompa podająca olej do głównej pompy, ale tu musisz skrzynią odjechać żeby zmienić. 

 Jak ktoś robił Ursusy to MX dla niego jest zabawką, on jest prosty. 

Opublikowano

Witam. panowie na rozgrzanym silniku  mam 2,2 atm  na zimnym 4,5  czasami jak spadną obr ponizej 800 kontrolka lubi blysnąć. co robic? podmienic panewki czy całkowita kapitalka? mx 120

Opublikowano

Po remoncie takie słabe ? powinienes mieć przynajmniej 5 , to mnie pocieszyłes,  podmienie panewki i pompe i  powinien jeszcze pochodzic . a wałek rozrzadu sprawdzales ? bo przez niego też morze uciekac cisnienie.

Opublikowano

Też myślałem że będzie około 4 przynajmniej. Trochę się zdziwiłem. 

 To że ma 7500 to nic nie znaczy, bo kolega   w MC ma taką samą skrzynię i  ma podobnie, ledwo rusza, na rewersie dość jeszcze, ale z nogi to mocno zgrzyta. ale jeszcze nic nie robił.  

Opublikowano
Dnia 18.04.2022 o 19:26, Tomek791028 napisał:

A czy praca sprzęgła i rewersu jest uzależniona od pompy, bo. czasem można odnieść wrażenie, że sprzęgło delikatnie się ślizga pod obciążeniem, a rewers działa z lekkim opuznieniem i szarpie. I czy na takiej słabej pompie można jeździć, tzn. głównie chodzi mi czy skrzynia biegów nie dostanie. Czy te pompy się regeneruje? Trochę dużo pytań, ale i objawów dość sporo.

Na każdym półbiegu lubi sie lekko slizgać czy tylko na jednym? Jeśli masz za niskie ciśnienie to dostaje sprzęgło, wszystkie półbiegi, i przedni napęd.

Opublikowano

Pełna zgoda, że mtg to nie jedyny wyznacznik zużycia sprzęgła. Co do ślizgania się to raczej na każdym półbiegi. Wydaje mi się, że czasami przy ruszaniu też słychać delikatnie sprzęgło.

Opublikowano (edytowane)

Dziwny hałas pojawił sie w skrzyni w części pierwszej(powershift) lub pomiędzy 1 a biegami mechanicznymi.

Poniżej film nagrany przy biegach mechanicznych na luz i dźwignia biegów żółw zając na neutranlym. Po dodaniu gazu dźwięk ustaje, obroty na biegu jałowym 900.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Najpierw przez okienko od super reduktora sprawdź czy się śruba na zębatce nie odkręciła. Ale jak dla mnie to jakieś łożysko się sypnęło. Telefon bardzo zniekształca dźwięk.

Opublikowano (edytowane)

Powershift w zeszłym roku był remontowany. Wymieniane były wszystkie tarczki uszczelniacze i łożyska z zachowaniem odpowiednich luzów według książki serwisowej, sprawdzę te nakrętkę bo pamiętam że słabe dojście było przy dokręcaniu.

Dźwięk może być zniekształcony bo musiałem skompresować nagranie na potrzeby forum (max 10MB plik)

Jeszcze podejrzewam napęd pompy.

Edytowane przez Ziel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v