Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do silnika leję Mobil Delwak mineralny. 

Dlatego Schel bo to jeden z  najlepszych olei produkowany z gazu, a nie z ropy. Dokupiłem Fendta i trzeba było zmienić a ta Akcela nie zbyt mi się podobała. 

Fusch jest troszkę tańszy. 

 

Opublikowano (edytowane)

To jest najprostszy na świecie włącznik, jest  kabinie  pod dźwignia od ręcznego. Będziesz mieć do niego bardzo łatwy dostęp jak podniesiesz tą gumową wykładzinę.

Edytowane przez Pigmei
  • Thanks 1
Opublikowano

Witam wszystkich

Może doradzicie mi coś odnośnie Case MX 120 mianowicie od niedawna zauważyłem że podczas ciężkiej pracy np w pługu gdy silnik się nagrzeje słychać dziwny dzwięk z silnika ( dźwięk taki jakby uciekało gdzieś powietrze przy kompresji ) pierw myślałem że to jakaś nieszczelność powstała na rurze idącej do tłumnika ale wszystko posprawdzałem  podokręcałem i bez zmian. Dźwięk ten nie występuje dopuki silnik nie zacznie dostawać mocno w dupe, przy orce gdy zaczne go słyszeć dojezdżam do poprzeczniaka nawracam jest spokój ujade 100m i jak ma ciężko to znów zaczyna, myślałem że to może uszczelka pod głowicą puszcza na zewnątrz ale nic nie widać zresztą jakby była to uszczelka to chyba bez obciążenia również by pierdziało. Bardziej słychać to w kabinie niż na zewnątrz ciągnika, nie odczuwam  żeby brakowało mu wtedy mocy, jedzie ale pierdzi. Czy to może być turbina ? wtryski? zawory?   Może ktoś miał podobny problem?  Filtry paliwowe i powietrza wymienione. 

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

Opublikowano
Dnia 23.09.2021 o 18:29, Marcinek178 napisał:

Witam wszystkich

Może doradzicie mi coś odnośnie Case MX 120 mianowicie od niedawna zauważyłem że podczas ciężkiej pracy np w pługu gdy silnik się nagrzeje słychać dziwny dzwięk z silnika ( dźwięk taki jakby uciekało gdzieś powietrze przy kompresji ) pierw myślałem że to jakaś nieszczelność powstała na rurze idącej do tłumnika ale wszystko posprawdzałem  podokręcałem i bez zmian. Dźwięk ten nie występuje dopuki silnik nie zacznie dostawać mocno w dupe, przy orce gdy zaczne go słyszeć dojezdżam do poprzeczniaka nawracam jest spokój ujade 100m i jak ma ciężko to znów zaczyna, myślałem że to może uszczelka pod głowicą puszcza na zewnątrz ale nic nie widać zresztą jakby była to uszczelka to chyba bez obciążenia również by pierdziało. Bardziej słychać to w kabinie niż na zewnątrz ciągnika, nie odczuwam  żeby brakowało mu wtedy mocy, jedzie ale pierdzi. Czy to może być turbina ? wtryski? zawory?   Może ktoś miał podobny problem?  Filtry paliwowe i powietrza wymienione. 

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

też mam takie odgłosy i zawsze powyzej 1800 obrotow też probowałem znaleź przyczynę ale nic nie znalazłem i stwierdzam, że to turbina gwiżdże

Opublikowano

U mnie chodzi cichutko, może jakaś dysza w tym zaworze jest przytkana paprochem,   rok temu rozbierałem ten zawór i czyściłem  bo wspomaganie potrafiło się zacinać, ale w tym przypadku to tylko taki mój domysł.

Opublikowano

Tak działa, ogólnie wymieniłem linkę na tej sekcji bo była zagięta i jak go kupiłem to nie używałem tej 3 sekcji a teraz założyłem tuza i chciałem go uruchomić to właśnie nie działa na 3 a na pozostałych działa

Opublikowano
Dnia 24.09.2021 o 20:41, Pigmei napisał:

U mnie chodzi cichutko, może jakaś dysza w tym zaworze jest przytkana paprochem,   rok temu rozbierałem ten zawór i czyściłem  bo wspomaganie potrafiło się zacinać, ale w tym przypadku to tylko taki mój domysł.

Da rady go normalnie rozebrać, bez przestawiania i ponownego ustawiania.   Bo  w  serwisie mechanicy  nie zbyt  chcą  się za to zabrać. Mechanik mi mówił że jakiś problem. 

Też podejrzewam ze coś przytkane, zrobiło mi się to po remoncie skrzyni, wszystko super czyszczone ale zawsze coś mogło zostać. 

W 5120 po wymianie pompy trzeba zawory na pompie  ustawiać, w  MX nie trzeba nic ruszać. 

Opublikowano (edytowane)

 U mnie w tym dzielniku pod podłogą prawy suwak potrafił coś szwankować,  do nich jest łatwy dostęp  bez całkowitego demontowania przekrój i budowę z pełnym opisem masz w  serwisówce.

Miał byś super sytuacje jakbyś potrafił określić który tak naprawdę dzielnik  tak hałasuje, choćby po ciśnieniach a tak to jest działanie po omacku - może pomoże, a może i nie.  Za wiele tu nie doradzę .

 

zawór priorytet mx.JPG

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano (edytowane)

Mam  mały kłopot z naprawą  klekoczącej półosi w mx 170 z amortyzowaną osią, jak to jest w tej podporze ułożyskowane a luz tam jest, bardzo duży- około 5 mm,  jak widać uszczelniacze się posypały. Patrzyłem w katalogu on line  na mycnhstore  ale nijak to mi nie pasuje więc jak ktoś wie to niech podpowie jak tam się dostać i co tam powinno być

 

DSCN0772.jpg

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano (edytowane)
58 minut temu, Pigmei napisał:

Mam  mały kłopot z naprawą  klekoczącej półosi w mx 170 z amortyzowaną osią, jak to jest w tej podporze ułożyskowane a luz tam jest, bardzo duży- około 5 mm,  jak widać uszczelniacze się posypały. Patrzyłem w katalogu on line  na mycnhstore  ale nijak to mi nie pasuje więc jak ktoś wie to niech podpowie jak tam się dostać i co tam powinno być

 

DSCN0772.jpg

Może po typie mostu Carraro coś znajdziesz https://www.kramp.com/shop-pl/en/c/20.25s--mmcModel-24155862?browseType=productgroup&displayMode=grid

https://www.kramp.com/pdf/en_GB/20_25s_spar_patrs_en.pdf

Edytowane przez jaco512
Opublikowano (edytowane)

Rzecz w tym, że katalog Case jak i ten Twój link odnosi się do modelu Carraro 20.25s a ja  mam  najwyraźniej  20-29 si, ale już jakieś pasujące schematy odnalazłem właśnie na stronce Krampa. Dzięki  :)

prod1622190_1_ev.jpg?profile=krampd_rd

 

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano (edytowane)

Macie jakieś pomysły jak wydobyć  przeguby ze zwrotnicy bo z nimi jakaś masakra jest, od nowości nie ruszane. Póki co pozostaje mi palnik i porządna prasa, w najgorszym wypadku zostawie te co są i zajmę się tym zimą.

Edit: Poddałem się, jak będę po robotach to za to się wezmę na spokojnie.

pon2860-sworze-zwrotnicy-z-otworem-na-cz

Edytowane przez Pigmei

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v