Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, tomek73 napisał:

Tak, mi pękł bezpiecznik i póki zdiagnozowaliśmy to założyłem taki przełącznik jak w C 360 od kierunkowskazów i na  nim jeździłem parę dni. 

Ja wymieniałem przy okazji tarcze na rewersie to przy 11 tyś  niby do przodu to jedna była podjechana i 2  troszkę   a tak ładne, w serwisie 1800 zł  wszystko nowe z uszczelniaczami. 

Serwis wymieniał rewers ?Do sterowania przód -tył chyba idzie prąd przez alo komputer ?bo ja przekazników co by odpowiadały za to nie namierzyłem,i dlatego chcę zrobić obejscie na przekaznikach.

7 godzin temu, Rowan napisał:

@poderwa, skąd jesteś? Jak chcesz to go przywieź, zrobie Ci go.

okplice Lublin-Piaski

7 godzin temu, Rowan napisał:

@poderwa, skąd jesteś? Jak chcesz to go przywieź, zrobie Ci go.

 

7 godzin temu, Rowan napisał:

@poderwa, skąd jesteś? Jak chcesz to go przywieź, zrobie Ci go.

A daleko treba wieść ?

Opublikowano

Sam robię w nim wszystko, on jest prosciejszy od Ursusa. Ale części biorę  w Serwisie  oryginalne raczej. Zwłaszcza tarcze i uszczelnienia do koszy. 

Rewers zrobiłem tylko na przełącznik bez żadnych przekaźników, Dokładnie to miałem dwa przełączniki pod reką z opryskiwacza Tecnomy mocne i je założyłem, ale błąd  polegał na tym że były dwa i zawsze musiałem pamiętać żeby oba na  raz nie były włączone., dlatego byłby lepszy z kierunków z 360 bo tam błędu  nie popełniło by się. 

 Wyjąłem kostki  z elektrozaworów i włożyłem inne dopasowałem i do nich podłączyłem te włączniki. Jeździłem tak z 3 dni póki jeszcze raz, ale   miernikiem tym razem przelaciałem bezpieczniki i znalazłem pęknięty. 

Opublikowano
32 minuty temu, tomek73 napisał:

Sam robię w nim wszystko, on jest prosciejszy od Ursusa. Ale części biorę  w Serwisie  oryginalne raczej. Zwłaszcza tarcze i uszczelnienia do koszy. 

Rewers zrobiłem tylko na przełącznik bez żadnych przekaźników, Dokładnie to miałem dwa przełączniki pod reką z opryskiwacza Tecnomy mocne i je założyłem, ale błąd  polegał na tym że były dwa i zawsze musiałem pamiętać żeby oba na  raz nie były włączone., dlatego byłby lepszy z kierunków z 360 bo tam błędu  nie popełniło by się. 

 Wyjąłem kostki  z elektrozaworów i włożyłem inne dopasowałem i do nich podłączyłem te włączniki. Jeździłem tak z 3 dni póki jeszcze raz, ale   miernikiem tym razem przelaciałem bezpieczniki i znalazłem pęknięty. 

Dziś zrobiłem podobnie,sterowanie wziołem z orginalnego przełącznika,co jest zamontowany przy kierownicy.Kupiłem 2 przekazniki i orginalne wtyczki elektrozaworów,to wszystko złączyłem i jeżdzi.Nikt by nie powiedział że było coś przerabiane. Co ma za zadanie  ten sterownik co prawdopodobnie z niego wychodzi sterowanie na te elektrozawory.Czy na tak zrobionej instalacji mogę jezdzić bez obaw że coś się spieprzy.

Opublikowano

Podejrzewam że nic się nie stanie, a  sterownik ma trochę zadań bo jak coś jest nie tak to skrzyni nie załączy, mały prąd, czujnik  w siedzeniu, wsteczny na 4 biegu,  on to wyłapuję, a teraz musi załączyć i koniec. 

Ja mam przerobiony załączenie przedniego napedu bo przetarł sie kabel zrobił zwarcie i spaliło rezystor którego nie mam gdzie kupić. Elektryk z serwisu zrobił mi to na krótko i działa parę lat, ale mam tylko włącz-wyłącz  i koniec, a naprawa sterownika to 1 tyś Euro i wysyłka do Francji. 

Opublikowano

Jeśli chodzi o ten sterownik z  prawej strony znajdujący się pod kokpitem to gość chce odemnie 2,5 tys za naprawę. U mnie też był problem z przednim napędem i blokada. Sprawdzałem wszystko co możliwe aż przyjechał elektromechanik i doszedł o co biega 

Opublikowano

Panie Rowan;Po pierwsze- ile będzie kosztować ,naprawa sterownika ?Po drugie czy ten sterownik koniecznie musi być ?Jak go wyrzucę całkiem,i zrabię takie układy,do blokady,przedniego napędu, jak w dalszym opisie zrobiłem sterowanie przut-tył--[Dziś zrobiłem podobnie,sterowanie wziołem z orginalnego przełącznika,co jest zamontowany przy kierownicy.Kupiłem 2 przekazniki i orginalne wtyczki elektrozaworów,to wszystko złączyłem i jeżdzi.Nikt by nie powiedział że było coś przerabiane. Co ma za zadanie  ten sterownik co prawdopodobnie z niego wychodzi sterowanie na te elektrozawory.Czy na tak zrobionej instalacji mogę jezdzić bez obaw że coś się spieprzy. Takie proste układy mogę zrobić za 100zł na nowych częściach ,.Tylko jest ważne pytanie czy prąd podawany non-stop na cewkę nie uszkodzi jej.

Opublikowano

Ja nigdy nie rwe sterownika w pierwszej kolejności, dopóki nie jestem pewien, że w reszcie elementów po drodze jest wszystko ok.Tym bardziej, że nie jeździ ani przód ani w tył. W tym przypadku więc takiej pewności niema, więc trudno rzucać kwotami. 

Opublikowano

a wie ktoś jakie zarówki mogę założyć do podświetlania zegarów od prętkości jazdy ? bo takie jakie są założone nigdzie nie idzie zostać, a jak są inne dopasowane to jak i co trzeba przerobić 

Opublikowano
13 godzin temu, Rowan napisał:

Co Ty gadasz? Jak chcesz, to za tyś€ wyślij mi go w pon a na środe będzie naprawiony...

Tak serwis Case w Legnicy mówił, ze  nie ważne co siedzi ale 1 tys Euro kosztuje netto. 

https://allegro.pl/oferta/zarowka-1w-12v-w-wasami-z-przewodami-fi-4-7-9306448510  takie żarówki tam idą. MI spadł  na ziemie licznik  z  1 metra to wszystkie na raz szlak trafił. 

Prąd na cewce zawsze musi być  wprzeciwnym razie ciągnik nie idzie. Chyba na przedni napęd jak nie ma prądu to jest włączony, prąd go rozłącza. 

Opublikowano

Tak to jest jak się słucha serwisów. Zostawia się chore pieniądze za coś co da się zrobić o wiele taniej. A tak na marginesie powiem, że serwisy dzwonią do ludzi, którzy zajmują się naprawami, a klientom wciskają ciemnote o naprawach za granicą. 
Raczej tu chodzi o modulacje tych prądów dzięki sterownikowi. Tak jak jest to dobrze widoczne przy WOM. 

Opublikowano (edytowane)

Tego obecnie nie jestem w stanie tak sprawdzić ale sprawdzę gdy już naprawię.

U mnie  sterownik  ciągle pokazuje zwarcie w instalacji mimo dokładnego przeglądu przewodów, podejrzewam przepalenie diody - zabezpieczenia antyprzepięciowego w sterowniku o ile  ją ma.

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Pokazuje zwarcie,i rewers działa ? Coś z tym prądem co idzie na elektrozawory ta jakaś jest modulacja,lub steruje-sterownik minusem.Bo robiłem doświadczenie na włączonym wałku-,odizolowałem przewody co idą do cewki-mam żaróweczkę na kablu,do tykając żarówką jeden przewód na masę ciągnika,drugi do przewodów przy cewce ,żarówka świeci z jednego przewodu,jak i z drugiego-tylko ciut słabiej.dotykam do przewodów cewki też świeci.Podejrzewam że minusem steruje sterownik-bo dla czego żarówka się świeci z dwóch przewodów cewki,jeśli masę trzymamy przy ciągniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v