c330ursus

ursus C-330 - ilość powietrza w kołach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Matteo    0

Witam!!

Kupiłem opony 12.4 R28 do mojego ursusa i nie wiem jakie ciśnienie w nich powinno być, w instrukcji jest napisane prace polowe 0,8-1 transport drogowy 1,1-1,2 ale przy takim ciśnieniu strasznie mi się uginają robią się dosłownie balony na bokach. Diagonalne są twardsze i może takie ciśnienie jest ok lecz jak pompować radialne. Jeśli ktoś posiada takie opony niech podpowie na jakim ciśnieniu pracuję najlepiej i najefektywniej opona radialna

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1162

bylo o tym

takie wlasnie powinnio byc cisnienie, opony radialne maja sie uginac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

właśnie tyle co w instrukcji

radialna opona będzie się uginać nawet przy 2 :)

a to że się robi balon to jej nie przeszkadza tak jest zrobiona. zobacz jaka dzięki temu jest powierzchnia przylegania opony, dużo większa czyli uciąg również

nic się jej nie stanie. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Nic sie nie bój kolego. Mam radialki w 7211 już kilka lat. Uciąg w polu nie do opisania lepszy.. ;) MUSZĄ być ugięte, muszą jak największą powierzchnią przylegać do podłoża - zwiększa przyczepność przez co zmniejsza sie poślizg a co za tym idzie jest lepszy uciąg, a jak nie ma poslizgu, to paliwo nie idzie na marne w powietrze tylko jest w 100% wykorzystane. : -)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Tylko że na takim ciśnieniu w oponach radialnych uważaj na co wjeżdżasz kołem bo szybko możesz

uszkodzić bok opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matteo    0

Dzięki za rady pracuję teraz na ciśnieniu 1,5 i widzę już różnicę pomiędzy diagonalnymi pięknie pracują a co najważniejsze jak przejechałem z rozsiewaczem po rzepaku nie ugniotło mi go tak. Po świętach spróbuję obniżyć ciśnienie do 1,2 lub 1,1 tak jak piszecie zobaczymy co będzie się działo i jakie będą efekty. Naprawdę warto dopłacić parę groszy i kupić radialki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

ja mam u siebie radialki i znajduje się w nich ciśnienie 0,9 komfort pracy bardzo przyjemny, a także podczas transportu, opona bardziej amortyzuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rou1234
      Witam , mam problem z ciśnieniem oleju w c 330 m. Po wymianie olej na wiosnę było na zimnym na wolnych obrotach 4 bar po dodaniu gazu około 5 bar , po przepracowaniu parenastu godzin było podobnie . Ostatnio zauważyłem że jest maks 4 bary nawet po dodaniu gazu na nie rozgrzanym silniku na wolnych utrzymywało się 1,5 do 2 barów na ciepłym silniku.  Dziś po odpaleniu było na zimnym 3 bary , po dodaniu gazu ciśnienie spadło do 2,5 2 barów po zejściu na wolne obroty wróciło na 3 bary . Gdzie szukać przyczyny? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. 
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, poszukuje mobilnego mechanika ze swoim sprzętem który podejmie się częściowego remontu silnika -c330m. Lokalizacja, okolice Jarocina. Macie kogoś godnego polecenia?
    • Przez adasku10
      Ktoś poratuje swoimi wyliczeniami jaką prędkość rozwija c330m na 4 biegu przy obrotach
      -1200
      -1300
      Potrzebne do kalibracji opryskiwacza tj.zuzycia cieczy.  
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj