c330ursus

ursus C-330 - ilość powietrza w kołach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    64
a ile pompować do przedniego w c-330 :P

ile wejdzie :) trzeba znaleźć kompromis pomiędzy wygodną jazdą, a lekkim kierowaniem, ja daje nawet 2,5 at, a tył około 1at,

 

ps. u was też te tylne nitowane obręcze kół porozrywało? :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
ile wejdzie :P trzeba znaleźć kompromis pomiędzy wygodną jazdą, a lekkim kierowaniem, ja daje nawet 2,5 at, a tył około 1at,

 

ps. u was też te tylne nitowane obręcze kół porozrywało? :angry:

 

Ale o co Ci dokładnie chodzi ?? Opony ,dętki ?


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
ile wejdzie :rolleyes: trzeba znaleźć kompromis pomiędzy wygodną jazdą, a lekkim kierowaniem, ja daje nawet 2,5 at, a tył około 1at,

 

ps. u was też te tylne nitowane obręcze kół porozrywało? :angry:

 

 

O to.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy pracach polowych: przód 1,3-1,5 bar, tył 0,8-1 bar.

W transporcie: przód 1,6-1,8 bar, tył 1-1,2 bar.

Dane z instrukcji obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    688

pewnie jest gdzies taki temat, no ale....

przod ok. 1.5-1.7 bar

tyl 1.2 transport 1.5, a w R-ki 0.8-1


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david697    0

zależy jeśli bez tura to przód ok 2 bar a tył 1.5 bar

Jeśli pracuje z turem tak jak u mnie to przód musi być 3.5 bar żeby brać dwa baloty i to jeszcze nawet trochę mało ale za dużo też nie dobrze.

A tył jeśli z ciężką maszyną to też musi być więcej np z siewnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

jeśli nowe opony to diagonalna 12,4-28 na prawde bardzo łądnie pracuje przy 0.8bar, i gdyby nie to że tragam nim baardzo ciężki siewnik i agregat, to zrobiłbym na 0.65 a nie chce zmieniać w trakcie roku, bo potem szybciej się ścina jak masz raz takie raz takie ciśnienie. a stary kartoflak między 1-1.4 będzie optymalne żeby zbyt mocno guma nie pracowała. przód jak koledzy pisali 1,5-1,8. naprawdę nie trzeba się bać niskich ciśnień, ma to same plusy.


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    688

niskie cisnienie tak ale w oponach radiaalnych

w oponie diagonalnej jest inny uklad plucien, przez co na niskim cisnieniu moga pekac, zazwyczaj na bokach,


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

Kormoran land pro 12,4-28; 4 lata w w.w sposób i 2000 mth, zero transportu, praca z maszynami obciążającymi podnośnik w średnio 80%. nie widzę defektów.

potrzebne jakieś dowody?


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2011

I jak Ci się te opony sprawdzają , chodzi mi głównie o zużycie bieżnika? pytam z ciekawosci , bo mam od dwóch lat takie same , narazie są ok ;)

 

Niskie cisnienie w oponach diagonalnych napewno wpłynie na wzrost spalania , szczególnie podczas transportu ...

 

 

Z instrukcji obsługi ciągnika ursus c-330 rocznik 1975.

 

przy pracach polowych : przednie koła 1,3-1,5 atm

tylne koła 0,8-1,0 atm

 

w transporcie : przednie koła 1,6-1,8 atm

tylne koła 1,0-1,2 atm

 

Z instrukcji obsługi ciągnika ursus c-330 rocznik 1979.

 

przy pracach polowych : przednie koła 1,3-1,5 atm

tylne koła 0,8-2,0 atm

 

w transporcie : przednie koła 1,8-2,0 atm

tylne koła 1,0-1,2 atm

 

przy pracach z ładowaczem czolowym : koła przednie 3,5 atm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szudy
      Witam,na samym poczatku sie przedstwie,jestem marcin,i i próbuje uratowac od zapomnienia mojego ciapka,oraz moje,a raczej powiezone mi poletko o wymiarach 120x40.a teraz was troszke zszokuje,mam 15 lat i jak pewnie pomyslicie,pcha sie tam gdzie nie trza...pewnie tak jest,ale nie tym temat...
       
      Wiec tak moje pytanie brzmi tak,jaki olej kupic do skrzyni biegów,gdyz luxa raczej nie moge dostac,jedynie lux-10,prosilbym o oleje z dolnej pólki,gdys raczej na ten olej moge przeznaczyc 250zl,a wchodzi go 23l.
      Pytanie nr 2,czy ten silnik posiada odrzutnik oleju na wale czy uszczelniacz???rocznik 1981.
      Pytanie nr3,jaki olej wlac do regulatora obrotów,pompy wtryskowej i do zwolnic???zalecany równiez lux ..
      Pytanie pozatematem,wiem ze bedziecie mnie traktowac jak zwyklego dzieciaka,i mozliwie ze bedziecie mówic,zostaw to w spokoju,to nie dla dzieci,ale jakos nie moge zostawic i tak tego poletka odlogiem...aha,co do mechanika to jesli chodzi o 4t z zaplonem iskrowym to jestem dobrze obeznany,co prawda narazie na silniku z zuka i skutera swojego ucze sie,ale lepsze to nic nic.z góry dziekuje starszym kolegom za pomoc;
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez DanielKocima
      Witam chcę kupić tura 3 sekcyjnego do c ,330 brać na euroramce czy bez myślę że bez będzie lepszy bo lekkszy jaką firmę wolmet olimet doradzcie co by było wybrać ps siłowniki dwustronne i o grubszej średnicy 
    • Przez Daniel299k
      Witam, mam problem ze zwolnicą w ursusie c-325. W lipcu podczas pracy  w polu zatrzymałem się i  wyłączyłem traktor. kiedy odpaliłem go na nowo i wrzuciłem bieg, ciągnik w ogóle nie ruszył (wrzucasz obojętnie jaki bieg, puszczasz sprzęgło dajesz gazu a ten stoi w miejscu) jedyne co od czasu do czasu kiedy chcesz ruszyć słychać okropny dźwięk uderzania czego o coś w zwolnicy. Mimo to spróbowałem ruszyć na blokadzie i o dziwo ciągnik na blokadzie jedzie. Nie było innej możliwość traktor został z holowany z pola. podczas tego holu z każdym obrotem koła było słychać uderzenia czegoś o coś. Wie ktoś może co to może być? jaki element w zwolnicy mógł się uszkodzić. Za tydzień razem z tatą będziemy próbować rozebrać zwolnice ale jeżeli ktoś by wiedział czego można się spodziewać było by super. Pozdrawiam i proszę o pomoc
    • Przez grucha87
      witam czy przy wymianie sprzęgła kpl ze starego typu, na nowy w c-330 trzeba wymieniać koło zamachowe?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.