Skocz do zawartości
c330ursus

ursus C-330 - ilość powietrza w kołach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    63
a ile pompować do przedniego w c-330 :P

ile wejdzie :) trzeba znaleźć kompromis pomiędzy wygodną jazdą, a lekkim kierowaniem, ja daje nawet 2,5 at, a tył około 1at,

 

ps. u was też te tylne nitowane obręcze kół porozrywało? :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
ile wejdzie :P trzeba znaleźć kompromis pomiędzy wygodną jazdą, a lekkim kierowaniem, ja daje nawet 2,5 at, a tył około 1at,

 

ps. u was też te tylne nitowane obręcze kół porozrywało? :angry:

 

Ale o co Ci dokładnie chodzi ?? Opony ,dętki ?


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja w swojej trzydziestce mam z tyłu radjalki i tam trzeba pompować od 1,5 do 1,8 atmosfer zalezy przy czym pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
O dętki. :(

 

U mnie nie ma problemu.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
ile wejdzie :rolleyes: trzeba znaleźć kompromis pomiędzy wygodną jazdą, a lekkim kierowaniem, ja daje nawet 2,5 at, a tył około 1at,

 

ps. u was też te tylne nitowane obręcze kół porozrywało? :angry:

 

 

O to.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy pracach polowych: przód 1,3-1,5 bar, tył 0,8-1 bar.

W transporcie: przód 1,6-1,8 bar, tył 1-1,2 bar.

Dane z instrukcji obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Butu    0

Ile powinno być barów w tylnych oponach, a ile w przednich? Ursus c-335.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631

pewnie jest gdzies taki temat, no ale....

przod ok. 1.5-1.7 bar

tyl 1.2 transport 1.5, a w R-ki 0.8-1


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david697    0

zależy jeśli bez tura to przód ok 2 bar a tył 1.5 bar

Jeśli pracuje z turem tak jak u mnie to przód musi być 3.5 bar żeby brać dwa baloty i to jeszcze nawet trochę mało ale za dużo też nie dobrze.

A tył jeśli z ciężką maszyną to też musi być więcej np z siewnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631

a moze cisnienie nie zalezy od rozmiaru opony


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

jeśli nowe opony to diagonalna 12,4-28 na prawde bardzo łądnie pracuje przy 0.8bar, i gdyby nie to że tragam nim baardzo ciężki siewnik i agregat, to zrobiłbym na 0.65 a nie chce zmieniać w trakcie roku, bo potem szybciej się ścina jak masz raz takie raz takie ciśnienie. a stary kartoflak między 1-1.4 będzie optymalne żeby zbyt mocno guma nie pracowała. przód jak koledzy pisali 1,5-1,8. naprawdę nie trzeba się bać niskich ciśnień, ma to same plusy.


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631

niskie cisnienie tak ale w oponach radiaalnych

w oponie diagonalnej jest inny uklad plucien, przez co na niskim cisnieniu moga pekac, zazwyczaj na bokach,


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

Kormoran land pro 12,4-28; 4 lata w w.w sposób i 2000 mth, zero transportu, praca z maszynami obciążającymi podnośnik w średnio 80%. nie widzę defektów.

potrzebne jakieś dowody?


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1896

I jak Ci się te opony sprawdzają , chodzi mi głównie o zużycie bieżnika? pytam z ciekawosci , bo mam od dwóch lat takie same , narazie są ok ;)

 

Niskie cisnienie w oponach diagonalnych napewno wpłynie na wzrost spalania , szczególnie podczas transportu ...

 

 

Z instrukcji obsługi ciągnika ursus c-330 rocznik 1975.

 

przy pracach polowych : przednie koła 1,3-1,5 atm

tylne koła 0,8-1,0 atm

 

w transporcie : przednie koła 1,6-1,8 atm

tylne koła 1,0-1,2 atm

 

Z instrukcji obsługi ciągnika ursus c-330 rocznik 1979.

 

przy pracach polowych : przednie koła 1,3-1,5 atm

tylne koła 0,8-2,0 atm

 

w transporcie : przednie koła 1,8-2,0 atm

tylne koła 1,0-1,2 atm

 

przy pracach z ładowaczem czolowym : koła przednie 3,5 atm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 36O
      Czy ktos z was robil kapitalke ursusac-330/28??? chodzi mi o kapitalke calego ciagnika zaczynajac od silnika konczac na tyle:P ile gdzies wydaliscie na czesci??
    • Przez Adrian10
      Witam zabrałem się za remont hamulców w moim ciapku. Z lewej strony poszło szybko lecz problem zaczął się ze strony prawej gdzie jak chciałem nabić nowy simering w tym łączniku zwolnicy z mostem (nwm jak to się nazywa) to musiałem to zdemontować i wtedy zaczął się cyrk ponieważ wpadło do środka mostu to koło z łożyskiem i kompletnie nie wiem jak to wszystko pozakładać proszę o pomoc bo pług już gotowy do podorywki.
    • Przez darek31
      Witam Was. Wczoraj kupiłem kabinę do ciapka ale nie mogę dopasować do niej szyb. Kabina jest taka jak na załączonym zdjęciu, które zapożyczyłem z olx. Chodzi mi o te dwa małe okienka przy nogach. Wymiary tej szyby to około 35cm góra, bok 41cm, dół - 27cm. Szukałem wszędzie i takich szyb nie ma. Dla ułatwienia dodam, że kabina ma otwierane drzwi na tylne nadkole a nie jak zazwyczaj - w stronę komina

    • Przez krzysiek100
      Witam posiadam c330 z 1977r. Chciałbym zamontować jedno wyjście hydrauliczne wprost z rozdzielacza i zmienić olej w skrzyni i w kolumnie kier. Moje pytanie brzmi: Czy lepszym rozwiązaniem będzie kupienie wyjścia z przewodem stalowym czy z gumowym oraz jaki najlepiej olej wlać do skrzyni i kolumny kierowniczej? 

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.