Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

przed pompa to jest ten poziomy na przewodzie wychodzącym ze skrzyni do pompy, to on chyba z siatki jest tez jutro będę odkręcał i albo wydmucham sprężarka albo kupie nowy jak znajdę pasujący

Edytowane przez Ksawery
Opublikowano

Ja nie spuszczałem.

Kto wie dlaczego na wyświetlaczu obroty silnika falują? Od 1200 do 1800 obr/min na wolnych skaczą jak szalone liczby : 700 - 1000 ( chodzi tylko o obroty pokazywane na wyświetlaczu )

Opublikowano (edytowane)

jak jest zwykły obrotomierz to na pewno jest z alternatora, a w elektronicznym to być może tak samo i tak jak mówisz, że coś z alternatorem

Edytowane przez Ksawery
Opublikowano

Panowie a u mnie teraz wystąpił problem z podnosnikiem, a mianowicie szarpie nawet pustymi ramionami, dopiero przy ustawieniu dźwigni od wysokości podnoszenia (ta dłuższa) na pozycję 9 i więcej przestaje szarpać. Problem występuje na zimnym jak i na rozgrzanym silniku

 

Panowie a u mnie teraz wystąpił problem z podnosnikiem, a mianowicie szarpie nawet pustymi ramionami, dopiero przy ustawieniu dźwigni od wysokości podnoszenia (ta dłuższa) na pozycję 9 i więcej przestaje szarpać. Problem występuje na zimnym jak i na rozgrzanym silniku

Opublikowano

to juz jak kazdy sie chwali jakimis problemami to i ja sie pochwale bo tez mam malutki :) a mianowicie odkąd orka idzie pługiem obrotowym to mam a raczej mialem problem na początku z vario w kvernelandzie moim bo jak mialem rozłozony powyzej 235cm to nie chciał sie liniowac i wracał sie silownik w miejsce pamieci... tylko musiałem na początku delikatnie dzwignią pociągac a jak juz było około 220cm to juz dzwignie do konca i sie skladał... obracał.... no i rozkładał bez problemu. Dokupiłem olej dolałem troche... było to samo znow... dopiero problem ustapił jak dolałem oleju wiecej ale juz jest około 2cm ponad MAX na bagnecie i nie wiem czy to w czyms nie przeszkadza??? Ciagnik zadnych problemów z niczym nie ma a obracanie sie poprawiło bo od razu dzwignie daje do konca i jest git nawet przy maxymalnej szerokosci 255 cm :)

Opublikowano

No a ja nie mogę zlokalizować problemu, dzwonilem do gościa od którego kupilem ciągnik i on uważa ze to może być problem z elektronika bo on wymieniał pompę a nie resetowal sterowania a może trzeba to zrobić ale u niego takich problemów nie było a mi się wydaje ze to problem mechaniczny albo gdzies jest jakiś zawór o którego istnieniu nie wiem

Opublikowano

sluchajcie wiecie gdzie sie znajduje czujnik od hamulca ręcznego który zapala kontrolke, jak kupiłem ciągnik to działała kontrolka jak np. zaciagniety był ręczny i wrzuciło się bieg to się świeciła i piszczało a ostatnio przestało to działać, pozdrawiam

Opublikowano

Mógłby ktoś zrobić zdjęcie bo w mojej chyba ktos stwierdził ze nie potrzebny bo go nie ma,sa tylko przewody i jak jeden zwarłem z masa pojawiła sie kontrolka:)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Gdzie można dostać wkłady filtra powietrza do Renault 155.54 :)

Opublikowano (edytowane)
@Szagi dalej potrzebne zdjecie?

tak,muszę dorobić mocowanie bo ktoś stwierdził ze nie potrzebne!

 

Macie może informacje gdzie można kopic kilka drobiazgów z używki do 155.54 tz?

 

Co do oleju który można użyć myślę ze ten jest bardzo dobry i przy tym nie drogi

 

http://www.totalpolska.pl/Lub/LubPoland.nsf/VS_OPM/9218F6840C0334FDC1257A26007D0C5E?OpenDocument

Edytowane przez Szagi
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co może być powodem zgrzytającego drugiego biegu w renault 155.54 96rok

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak tylko 2 i trochę rewers działa z opóźnieniem załączy i puści

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v