Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Mam pytanko zatankowałem z 180l ropy i pod kabiną stwierdziłem że mam wyciek, mianowicie ze zbiornika u góry po prawej stronie wychodzi wąż (taki z 20cm.) i idzie gdzieś w górę w błotnik. Cieknie mi przy baku na opasce. Myślę że ten wąż prowadzi do jakiegoś czujnika poziomu paliwa w baku nad silnikiem. Czy mogę spokojnie wywalić wąż i założyć nowy( wypompowałem z baku nad silnikiem ropę przetnę ten wąż w baku pod kabiną podstawię lejek z wężem i resztę zleci do bańki) chyba nic mi się nie zapowietrzy po ponownym zatankowaniu do pełna?

 

Edytowane przez Nowy81
Opublikowano

Nic się nie zapowietrzy, przecież w górnym baku może wcale nie być ON, pompa ciągnie z pod kabiny. Nie patrzyłem u siebie ale w kabiną idzie odpowietrzenie z dolnego baku. U ciebie jest w górnym?

Opublikowano (edytowane)

post-129851-0-67148900-1423129831_thumb.jpgpost-129851-0-45405100-1423129873_thumb.jpgpost-129851-0-19591400-1423129906_thumb.jpg

 

witam ponownie, ciągnik jest już u mnie , i wiadomo znalazło się kilka niewiadomych rzeczy , 

otóż na pierwszym zdjęciu gniazdo nr 1 , do czego może być, czy to jest zwykła tak jakby zewnętrzne gniazdo 12

v ? 

i drugie zapytanie, w ciągniku mam dwie wajchy do wyjść, czyli powinny być dwie pary wyjść r euro złączki, i tak jedną parę wymieniłem , nawet nie wiem czy dobrze , patrzyłem na rozdzielacz ze powinna być to para, tylko co z drugą parą, tak jak by brakowało jednego wyjścia, po prawej jest wyjście na hamulce przyczep, po lewej góra to zwykły powrót bezpośredni używany przeważnie do silników hydraulicznych, jedno wyjście zasilające i powrót bezpośredni do pokrywy , czy ktoś coś wie? jak to u was jest ? 

kolejna fotka, załączanie wałka , z boku jest przycisk tak bardziej z tyłu, do czego to jest? 

 

i trzecia fotka , ciągnik wyposażony w klimatyzacje niczego nie brakuje, przy szybie są trzy przyciski żółte 1. to kogut 2. 4x4 3.  klima, 

panowie czy ktoś ma wiedzę jak to jest z klimą, naciskam na przycisk , ale oprócz tego włącza się tez nawiew ten na belce, ? czy tylko guzik i jest bez regulacji, wydaje mi się ze powinna być regulacja, może gdzieś indziej ???

 

 

Edytowane przez suzuki18l
Opublikowano

1. tak to gniazdo 12v, stosowane do różnego rodzaju sterowników przy maszynach

2. nie musi być wyjść parami

3. od przepływu czynnika masz właśnie to pokrętło na słupku, przyciskiem odpala się spręzarkę

Opublikowano

tylko czy te pierwsze czy ostatnie pokrętło?, bo na ostatnim jest wąż , przechodzi przez nie wąż  , muszę zobaczyć od pierwszego od góry pokrętło gdzie idzie ta linka, 

Opublikowano

wiedziałem ze można na ciebie liczyć, dzięki, a nie wiesz przypadkiem co to za przycisk przy włączaniu wom?

Nie wiem bo u mnie jest sprzęgło takie jak ręczny...

 

 

Nowy81- to chyba szko w należności od wyposażenia... Od 120.54 wszystkie mają dwa tłoki... Udźwig wg konedata większy o ok 500kg...

Opublikowano

Witam koledzy!Przepraszam,że się wam wpraszam w wasz temat,ale może wy mi pomożecie,otóż potrzebowałbym jeżeli takie coś istnieje wogóle,np jakaś tabela obrotów wałka wom,czyli jak wezme na 1000 wałek(renault 110.14) to przy jakich obrotach silnika,jakie obroty ma wałek,chodzi mi o przedział 1100-1200 obrotów na silniku to ile obrotów ma wałek.Z góry dzieki

Opublikowano (edytowane)

Użyje trochę matematyki żeby to wyjaśnić...

Jeżeli np dla 2000 obrotów silnika wałek ma 1000obr bądź 540 (te wartości akurat nazna odczytać z tabeli) to wystarczy zastosować metodę proporcji żeby to wyliczyć... Musisz tylko zrobić pewne założenie czyli dla jakich obr silnika cie to interesuje... Dajmy na to niech będzie to 1200obr

Liczymy,

 

2000obr silnika - 1000obr wałka

1200obr silnika - x wałka

 

Teraz mnożysz na krzyż i dzielisz żeby otrzymać x

 

X = 600obr wałka

Edytowane przez panczo1922
Opublikowano

hmmm no tak dzięki,musiałbym jeszcze się upewnić w jakiś sposób,nie wiem czy te nowsze renie 110.14 lub110.54 jak mają ten elektroniczny licznik czy wyświetla też tam obroty wałka wom przy danych obrotach.Ciągnik chodził przy pompie do deszczowni i gdy wałek był włączony na 1000obr to najbardziej korzystne dla mnie ciśnienie było przy 1200 obrotach silnika i teraz chce do tej pompy założyć silnik elektryczny no i dlatego te obroty sa dla mnie takie ważne

Opublikowano

Jeżeli jest to dla Ciebie takie ważne to radziłbym zrobić to profesjonalnie za pomocą falownika ze sterowaniem DTC.

Będziesz miał możliwość precyzyjnego ustawienia obrotów (płynną regulację), w razie konieczności możliwość jej korekcji i odpowiednie zabezpieczenie silnika.

Są drogie, ale żaden inny sposób nie zapewni Ci takiej precyzji obrotów i momentu obrotowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v