Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i w zasadzie nowym użytkownikiem c-385. Mam z nim taki problem:

Z tyłu mam dwa wyjścia hydrauliczne.

Jedno z nich działa poprawnie więc jak pociągnę dźwignie do góry do np kipruje przyczepe jak dam dźwignię w dół to opuszcza przyczepę.

Czyli działa jak powinno natomiast jak podepnę przyczepę pod drugie wyjście to kipruje przyczepę ale już jej nie opuści. Bez różnicy jak ustawię dźwignię. Tak jakby do kiprowania olej podawał a jak ma wrócic to coś blokuje. Kiedyś jak nie wiedziałem jeszcze że mam problem z tym wyjściem to podpiołem przyczepę wykiprowałem i musiałem na siłe przepinac węża na drugie wyjscie bo nie szło opuścic przyczepy.

Macie jakieś pomysły co może byc przyczyną? Co sprawdzic? od czego zacząc?

Z góry dziękuję za pomoc.,

Opublikowano

Nie wydaje mi się żeby było to szybkozłącze bo po podpięciu weża pcha olej tylko niepuszcza z powrotem. Ale w sumie mogę zacząc od tego bo kosztuje pare groszy i wymiana to też chwila. Dzięki za zainteresowanie tematem. Jeżeli ktoś ma jakieś inne przypyszczenia czy wskazówki to nadal proszę o pomoc.

Opublikowano

Szybo złącze to dobry trop. Jak masz stary typ na skręcane to jest czasami problem bo jedna kulka się chowa a druga nie zależy od sprężynki w środku. Jak kupować to eurozłącza nie ma problemu z tym że jeden się otworzy a drugi nie. A jak to nie pomoże to morze jest wina rozdzielacza.?

Opublikowano

Ja też mam podobny problem z tym, że w moim przypadku nie chce kiprowac z jednego gniazda natomiast powrót do tego gniazda jest sprawny, bo jak podpinam rozsiewacz Piast to śmiga. Czy to też wina gniazda?

Opublikowano

Były takie typy że tylko jedno gniazdo działało.

W szybko złączu może nie być blaszek, lub są wyrobione, co regulują otwarcie kulki, i druga kulka ją przepycha i jedna z nich zamyka przelot.

Opublikowano

U siebie miałem w 914 cztery gniazda: dwa które normalnie dawały ciśnienie i opuszczały, trzecie wolny spływ i czwarte jakieś dziwne w które jak wkręciłem szybkozłącze to mi tylni podnośnik nie chciał opaść ( a podnosił normalnie). Nie wiem czy Ci to pomoże, ale u siebie miałem taki przypadek.

Opublikowano

Te 4 szybko złącze to jest do tuza, i siłownika pomocniczego. Jeden olej, połączenie w plecaku na siłowniku. Nie wiem jak go się go wykorzystuję, bo podpiołem kiedyś pług pół zawieszany do niego i koło w pługu mi nie podniosło.

Teraz wyczytałem i innym temacie ze można do niego podpiąć agregat uprawowo siewny, z hydropakiem, to jak będzie podnosiło się tuza to najpierw podniesie siewnik a potem ramiona z agregatem.

Najpierw podnosi tam gdzie ma lżej, pług u mnie miał ciężko, więc podniósł ramiona i zamknął olej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bny
      Witam
      Zakupiłem Koparkę budowlaną Białoruś i mam problem.
      Podczas kopania, po kilku cyklach pracy osprzętem koparkowym, wywala uszczelkę pod główną pompą, która znajduje się od strony zbiornika oleju.
      Czy ktoś się spotkał z takim problemem, bądź ma pomysł co może być powodem?
      Pozdrawiam
      Andrzej
       
    • Przez grzech9931
      Witam,
      Mam problem z hydrauliką w ciągniku John Deere 4050. Po powrocie z pola, na drugi dzień nie działa hydraulika (ramiona, przedni tuz i zewnętrzne gniazda oraz wspomaganie). Zostały wymienione filtry oraz olej. 
      Ciągnik jak postoi dłuższy czas to po odpaleniu słabo ale delikatnie podniesie. Ale po opuszczeniu już drugi raz nie daje rady. Tak jakby brakowało oleju...
      Co mogę zrobić? ;(
    • Przez lukasztusin123
      Witam.
      Valtra Valmet 8150, gdzie zamontowana jest pompa, która odpowiada za ciśnienie oleju w skrzyni biegów?  Czy ta sama pompa odpowiada za skrzynię biegów, oraz za całą resztę hydrauliki w traktorze? (wspomaganie, podnośnik itd.)
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
    • Przez raszpl
      Witam, mam problem z MF 3060, a mianowicie chodzi o cisnienie oleju. Od jakiegos czasu zaświeca mi sie kontrolka " cisnienia oleju" a co za tym idzie, przedni napęd sam sie włącza. Robi sie tak podczas zdjecia nogi z gazu. Obawiam sie że czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej. Przyczyną zapewne była duza ilosc opiłków metalu która pojawila sie z hamulcow w ktorych wytarly sie okladziny i co za tym idzie metal ocieral o metal. Mógłby mi ktos dać jakies rady, wskazowki co sprawdzić zeby upewnic sie cos mu dolega albo co mnie czeka z jego przyszłością?
      Z góry dzieki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v