Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Wozny186

C-385 nietypowy problem z hydrauliką.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Wozny186    0

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i w zasadzie nowym użytkownikiem c-385. Mam z nim taki problem:

Z tyłu mam dwa wyjścia hydrauliczne.

Jedno z nich działa poprawnie więc jak pociągnę dźwignie do góry do np kipruje przyczepe jak dam dźwignię w dół to opuszcza przyczepę.

Czyli działa jak powinno natomiast jak podepnę przyczepę pod drugie wyjście to kipruje przyczepę ale już jej nie opuści. Bez różnicy jak ustawię dźwignię. Tak jakby do kiprowania olej podawał a jak ma wrócic to coś blokuje. Kiedyś jak nie wiedziałem jeszcze że mam problem z tym wyjściem to podpiołem przyczepę wykiprowałem i musiałem na siłe przepinac węża na drugie wyjscie bo nie szło opuścic przyczepy.

Macie jakieś pomysły co może byc przyczyną? Co sprawdzic? od czego zacząc?

Z góry dziękuję za pomoc.,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wozny186    0

Nie wydaje mi się żeby było to szybkozłącze bo po podpięciu weża pcha olej tylko niepuszcza z powrotem. Ale w sumie mogę zacząc od tego bo kosztuje pare groszy i wymiana to też chwila. Dzięki za zainteresowanie tematem. Jeżeli ktoś ma jakieś inne przypyszczenia czy wskazówki to nadal proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

xerion3800    42

Szybo złącze to dobry trop. Jak masz stary typ na skręcane to jest czasami problem bo jedna kulka się chowa a druga nie zależy od sprężynki w środku. Jak kupować to eurozłącza nie ma problemu z tym że jeden się otworzy a drugi nie. A jak to nie pomoże to morze jest wina rozdzielacza.?


Zapraszam na mój kanał na YouTube!
https://www.youtube.com/user/clasxerion3800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Ludzie! Weźcie się za ortografię, bo jak się czyta wasze posty to aż głowa boli!!!

 

Przemień szybkozłącza.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
margoo78    88

Ja też mam podobny problem z tym, że w moim przypadku nie chce kiprowac z jednego gniazda natomiast powrót do tego gniazda jest sprawny, bo jak podpinam rozsiewacz Piast to śmiga. Czy to też wina gniazda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

Były takie typy że tylko jedno gniazdo działało.

W szybko złączu może nie być blaszek, lub są wyrobione, co regulują otwarcie kulki, i druga kulka ją przepycha i jedna z nich zamyka przelot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

U siebie miałem w 914 cztery gniazda: dwa które normalnie dawały ciśnienie i opuszczały, trzecie wolny spływ i czwarte jakieś dziwne w które jak wkręciłem szybkozłącze to mi tylni podnośnik nie chciał opaść ( a podnosił normalnie). Nie wiem czy Ci to pomoże, ale u siebie miałem taki przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

Te 4 szybko złącze to jest do tuza, i siłownika pomocniczego. Jeden olej, połączenie w plecaku na siłowniku. Nie wiem jak go się go wykorzystuję, bo podpiołem kiedyś pług pół zawieszany do niego i koło w pługu mi nie podniosło.

Teraz wyczytałem i innym temacie ze można do niego podpiąć agregat uprawowo siewny, z hydropakiem, to jak będzie podnosiło się tuza to najpierw podniesie siewnik a potem ramiona z agregatem.

Najpierw podnosi tam gdzie ma lżej, pług u mnie miał ciężko, więc podniósł ramiona i zamknął olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bartekandruszko
      Witam. Podczas wiosennych prac polowych przydażył się problem, ponieważ nagle pompa hydrauliczna zaczęła strasznie wyć skręt się tak jakby blokował a gdy się przełącznik podnośnika dało na środek to po wciśnięciu gazu powoli podnosił agregat (1400kg). Zjechalem powoli do domu postukalem koło pompy ale nie pomogło, zdenerwowany odpaliłem na max obrót przelaczylem na podnoszenie agregat tak podniosło szybko aż podskoczył i wróciło do normy. Co mogło być przyczyną takiej usterki. A wczoraj zacząłem zwozic baloty parę sztuk działał bez zarzutu a po chwili nie miał siły żeby unieść pusty kolec, ale opuszczał normalnie po godzinnym postoju znów sam się naprawił. Teraz nie wiem czy te usterki były powiązane czy nie dodam też że pompa hydrauliczna nie jest pierwszej młodość :). Prosiłbym o pomoc gdzie szukać przyczyny. Pozdrawiam 
    • Przez Juzeffff
      Witam! Mam problem dotyczący układu hydrauliki zewnętrznej w ciągniku Deutz Fahr Agrotron 215, mianowicie po wciśnięciu klawisza odpowiadającego za otwarcie elektrozaworu układ nie uaktywnia się, z kolei gdy ruszymy kierownicą układ staje się aktywny. Natomiast na drugiej parze złączy hydraulicznych na chwilę pokazuje się dioda informująca o kierunku przepływu oleju, a następnie gaśnie. Co może być powodem niedomagania? Ciśnienie układu wynosi od 180 do 200 atmosfer. 
      Pozdrawiam! 
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez SebastianP
      Witam.
      W maju zakupiłem ładowacz Agromax. z którego jestem nawet zadowolony.
      Posiada on 3 sekcje, jednak panowie monterzy podłączyli go pod rozdzielacz na błotniku, gdyż tak wskazuje producent w instrukcji.
      Niestety podczas pracy ładowaczem często "brakuje rąk", gdyż trzeba obsługiwać oba rozdzielacze na raz.
      Dodam także, że ciągnik nieraz współpracuje z przyczepą wywrotką i muszę mieć wolne wyjścia.
      Czy ktoś mógłby mi wskazać gdzie który wąż podpiąć i co będę musiał zakupić?
      Niedługo dodam zdjęcia.
       
      Dziękuję i pozdrawiam




    • Przez Filipson
      Witam.  Mam John Deera 2850 z turem JD 640A. Problem polega na tym że tur strasznie trzęsie przy podnoszeniu jak również przy opuszczaniu, nie można normalnie nim pracować.  Obie pompy były wymieniane (ta w środku i ta na zewnątrz).  Tura dokupowałem i podłączyłem zasilanie z tyłu na wyjściu hydrauliki (na zdjęciu nr 1), a powrót wkręciłem w górną pokrywę skrzyni (widoczny na zdjęciu nr 2). Olej strasznie się nagrzewa. Rozrusznik ma ciężko zakręcić jakby w obiegu ciągle trzymało ciśnienie bo poszedł mi wieniec już drugi raz. 
      I stąd pytanie co może być powodem moich problemów ?  Źle podpięty TUR czy coś z jakimś zaworem ? 
       
      Zamieszczam zdjęcia podłączenia TURa
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.