Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kręcić musi to chyba jasna sprawa. Plus taki ze po rozgrzaniu silnika do 40 stopni  nie musi zapylać jak motorek  a wystarczy żeby jeden przeskoczył sprężanie i dokręcił do wtrysku paliwa. Bum i już leci.   Ja mam rozruch na 24V to nawet w  spore mrozy kręci żwawo.

Opublikowano

Mam termostat nowego typu założony w zeszłym roku. Pompa wtryskowa po remoncie, końcówki wtryskiwaczy wymieniane były 5 może 6 lat temu trzeba by może dać ustawić. 

Ciężko powiedzieć co i jak nie znam historii ciągnika i trudno powiedzieć w jakim stanie jest silnik. Choć myślę że nie najgorszym praktycznie nie dolewam oleju przez 250 mth.

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, soltys48 napisał:

Wiesz co piszesz?

Laik i tak nie zrozumie a co ma wspólnego grzałka z termostatem widocznie  silnik złom masz że mu już grzałka nie pomaga Grzałmę montuje się po usunieciu tej zagłuszki nad rozrusznikiem masz tam nawet nagwintowane 2 otwory do przykręcenia grzałki Takie to proste a cena grzałki tak około 200 zł  a jak chcesz już mieć na top top to możesz zmienić jeszcze olej w silniku na półsyntetyk  10W40 ja taki mam zalany do nowości

Edytowane przez AleksanderX
Opublikowano

widze że już nowsza wersja  bloku silnika ( te stare lepiej były zrobione ) spróbuj  mu zapodać Plaka w dolot przy odpalaniu wtedy powinien lżej odpalić tylko nie przesadź z ilością

Opublikowano (edytowane)

Bloki z tym wzorem mają styl.

Co do -35 to nie dla mojego mtz. Mimo grzałki, która robi świetną robotę i silnika z w super stanie. Może to kwestia 12v. Przy -20 odpali. Poniżej nie próbowałem ale raczej przy 35 to nic z tego.

I dużo lepiej pali jeżeli zamknę mu powietrze i powoli będę popuszczał.

Edytowane przez LTZ55a
Opublikowano

ten wynalazek ma wtrysk posredni czy bezposredni ?

bo cos mi sie zdaje ze posredni, dlatego ciezko pali

Opublikowano

Dwa takie same silniki D-240 z dobrymi akumulatorami - jeden odpala od strzała przy -20, drugi bez grzałki ani rusz. Tu dużo zależy od egzemplarza - kompresja, zawory, stan rozrządu, pompy, paliwo, filtr. Dowolny element może tutaj zaszwankować.

Ja mam w D-60 świece żarowe paluszki z auta zamiast sprężynek i czy zima czy lato pali po 2-3 obrocie wału (wtrysk pośredni) i przez chwilę biały dym nim się głowica rozgrzeje.

mam tez grzałkę, załączam poniżej -10 aby nie męczyć akumulatora na te 20 minut. Jak płyn załapie te 40 stopni w głowicy, to pali bez zająknięcia. A na poczatku bez świeć i grzałki to i z "czytaniem gazety" ciężko go było zapalić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v