Skocz do zawartości
ArekDziedzic

John deere Problem z WOM

Polecane posty

Witam wszystkich. Potrzebuje POMOCY!!:) Kipiłem używany ciągnik John Deere 6930 premium. WOM tylni działał ale przestał nagle:D Nie moge zaznaczyć obrotów, żdnych. Jest włączony luz Czyli "N" Co robić?? Serwis?? wyświetlają mi się komunikaty, tłumaczyłem je na język polski ale nic mi nie mówią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pytanie następne. Przy podnośniku mam szybkie podnoszenie i oposzczanie i jest coś takiego jak 1 i 2. przyciski oznaczone 1 i 2 co to, po co to jest??

 

no dobra ale tam obiaśnienia błędów. Ale to mi nic nie mówi w sumie:( bo po tłumaczeniu też do tego doszedłem. w dalszym ciągu nie wiem jak zmienić obrotu WOM z "N" na 540 lub 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Przyciski 1 i 2 są najprawdopodobniej od HMS'u. Tam w tej instrukcji też gdzieś to opisali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

A przy zmianie prędkości wom'u przycisk uruchamiania wom masz wyłączony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak

 

Wszystko było ok. aż do wczoraj. Prędkość WOM przestawiła się na pozycję N czyli zero, luz. I przełańczałem na rózne sposoby i za każdym razem wraca odrazy na N

 

Myślałęm że w HMS jak mam wybrany pług to może dlatego nie mogę przestawić na 1000 lub na 540, ale no nie stety nie. na włączonym HMS na pług lub siewnik, lub na WYŁĄCZONYM HMS przekażnik po prostu nie działa. Nie moge zaznaczyć prękości bo odrazu wraca na pozycję N.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vojt4s    3

witam mialem podobny problem to prawdopodobnie wina czujnika obrotów WOM montowany przy wlewie oleju do hydrauliki. Przy wersji confort WOM wlaczal sie i po chwili wylaczał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy wersji Premium też jest ten czujnik. Mam tez wersje confort i troche żałuje że kupiłem premium. Comfort jest chyba prosty i mniej skomplikowany. Boje się że premium będzie sprawiam tego typu problemu tym bardziej że ma już 6 latek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

nie sprawdziłem tego??? ale jeśli się obraca?? albo nie obraca, co to może znaczyć??

 

 

Kiedy będzie się obracał znaczy się że realnie nie jest wybrana żadna prędkość, tylko N na wałku.

Po wybraniu prędkości wałek się już nie będzie obracał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już sprawdzałem te kody. w dalszym ciągu nic mi one nie mówią. WOM niby mogę załączyć, tylko że nie mogę przestawić obrotów z N na 540 lub 100obr. Musze jesszcze bezpieczniki sprawdzić może któryś się spalił i dlatego nie moge przestawić obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    565

Arek a tak ciezko ci napisac tutaj te błedy? tobie nic nie mówią ale może ktoś je przerabiał u siebie i od razu poda ci wskazówke.

Masz te kody błedów czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    565

teraz masz 50 razy większe szanse ze ktoś ci podpowie rozwiązanie.

Ja niestety nie bo nie znam się na tych maszynach tak dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Arek kod BCU 186.02 mówi o przerwie w obwodzie czujnika prędkości wałka WOM , tu w pierwszej kolejności należało by sprawdzić czy , wtyczka jest dobrze wciśnięta w czujniku ,czy piny we wtyczce są nie przyśniedziałe i ogólnie rzucić okiem czy nie widać uszkodzeń przewodów do czujnika .Ten drugi kod EPC 2408.19 jest następstwem tego pierwszego , mówi o braku informacji na linii CAN o statusie czujnika obrotów WOM , EPC nie przesyła tych danych do BCU ot i cały problem .

Nie wykluczone że czeka cię wymiana czujnika , jednak w pierwszej kolejności sprawdź obwód tego czujnika , tak w skrucie to tyle pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wielkie. Napewno to sprawdzę:) Teraz następna sprawa jeśli mogę. Jadąc Ciągnikiem wyskoczył mi kilka razy ten sam błąd, Mówiący o tym że prędkość obrotów silnika są zbyt duże i żebym zmiejszył prędkość. Błąd To 2630.16 2630.09 i 2530.00 ECU. Najpierw kontrolka miga na czerwono pózniej na żółto i na koniec na niebiesko. Dlaczego coś takiego się robi. I to przy prędkości 30km/h a wczasie powrotu jechał 50km/h i też się zapaliło to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Zbyt wysoka temperatura powietrza doładowania jest powodem generowania tych kodów i w konsekwencji tego zaświecają się te kontrolki oraz , informacja nakazująca obniżenie obrotów silnika , a przyczyną tego faktu jest zbyt niski poziom płynu w zbiorniczku płynu chłodniczego, napewno masz poziom po niżej minimalnego stanu ,dolej płynu i po problemie ,jednak zwruć uwagę czy gdzieś nie masz wycieku z układu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak więc, problem z WOM zniknął po sprawdzeniu czujnika. okazało się że tylko wystarczyło odłączyćz i podłączyć kabel i gitara:) Drugi prblem też zniknął po dolaniu płynu do układu chłodniczego:) GItaraka. BArdzo mi pomogliście:D Teraz walcze z brakiem światła stop ale pewnie to bezpiecznik albo też inna pierdoła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
    • Przez 23damian
      Tak jak w temacie kupię nóż do sianokiszonki do prasy rolujacej John deere 545 
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×