News
Zaloguj się, aby obserwować  
Silver

Wersje (belarus/pronar) z silnikiem euro 2!

Polecane posty

toniekmf255    6

nawet nie tak źle wygląda, przymierzasz się do zakupu że pytasz?


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    63
Ja mam belarusa 920.2 ma on silnik Euro 2 i pali mało(spali mniej niż szejśdziesiątka nawet o połowe)

Wrzuć fotki tego belarusa, jak się sprawuje turbo i inetrcooler?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ORION1    1

Z Pronarów to tylko II generacja ma chyba Euro 2 Pompa paliwowa jest zmieniona jakaś czeska. A belerusy tak samo pompę maja zmienione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5
Ja mam belarusa 920.2 ma on silnik Euro 2 i pali mało(spali mniej niż szejśdziesiątka nawet o połowe)

 

 

Taaaa a ja mam krowe co daje 50l na jeden udój ;) Weź sie zastanów trochę co piszesz bo na razie to bajki opowiadasz jakich swiat nie widział wiem ze ktos porównał spalenia MTZ 82 z zetorem 7211 ze sa podobne i z tym sie moge jeszcze zgodzić ale z twoja bajka niee


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie bądźmy ąz takimi optymistami i nie porównujmy spalania z c360 która ma połowe mocy co MTZ.

 

U mnie w papierach od Belarusa pisze ze posiada on emisje spalic Euro 2, nie wiem jak to interpretować bo już nie jedną rzecz miałem przekręconą w tych sprawach papierkowych...?

 

Dodam że Belarus 952.2


Technika Rolnicza! (.pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To prawda że te ciągniki palą połowę mniej tylko że nie na mth a na ha wykonanej pracy.Podam przykład 130 l w mtz starcza spokojnie na orke 10-13 ha a c-360 na zbiorniku 67l przy czwartym ha błaga o paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
To prawda że te ciągniki palą połowę mniej tylko że nie na mth a na ha wykonanej pracy.Podam przykład 130 l w mtz starcza spokojnie na orke 10-13 ha a c-360 na zbiorniku 67l przy czwartym ha błaga o paliwo.

Czepiacie się mnie że czepiam się zawsze spalania, ale ja to i tak jestem burżuj w okolicy bo podobno ciągniki u mnie nie gasną od świtu do nocy, ale mniejsza o mnie sąsiad co dziesiąte litra wylicza i cieszył się jak dziecko jak kupił mf 235 bo według niego pali mniej od t25 w każdej robocie ale jak kupił starego mtz to z pługami 3x30 spalanie ma jeszcze niższe i na godz i na zrobiony ha,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ymek    0

Sorry że zmieniam temat ale wszędzie szukałem i nie mogę uzyskać odpowiedź. Mam jedno pytanie : zamierzam kupić belarusa około 90 koni tylko czy w 2009 roku będzie można go zarejestrować? Belarusy mają euro 2 a od nowego roku tego typu silników nie można rejestrować. Jak to jest może coś o tym słyszeliście? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

A co myślicie o tych Belarusach np. 920.3? Mają one nowsze maski czy czymś jeszcze się różnią? :(


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Nie kapuje czegoś?? Dlaczego niby nie można rejestrować jak maja emisje euro2? A 60siątka 30stka to jaka mają euro3?? Przecież idzie je zarejestrować. Chyba ze tyczy się to nowych sprzetow. A co do tych nowych belarusów to maja lipne maski. Lepsza są te metalowe.


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    145
Sorry że zmieniam temat ale wszędzie szukałem i nie mogę uzyskać odpowiedź. Mam jedno pytanie : zamierzam kupić belarusa około 90 koni tylko czy w 2009 roku będzie można go zarejestrować? Belarusy mają euro 2 a od nowego roku tego typu silników nie można rejestrować. Jak to jest może coś o tym słyszeliście? ;)

Odświeżam temat bo ciekaw jestem jak to ma się teraz (tak kupuję na 99% belarusa jak nic się nie spieprzy).

Wchodzimy w 2010 rok. Jak to jest z rejestracją belarusów z silnikiem EURO2 czy jak to się zwie po 1 stycznia 2010? Zakup będzie na bank po tej dacie (teraz idą święta, bank potrzebuje czasu rozpatrzyć wniosek który właśnie wypełniam no i armir też muszę odwiedzić).

Dlatego zakup będzie w styczniu a nawet lutym i stąd pytanie – będą problemy z rejestracją czy też nie?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez BAD80
      Witam,
      posiadam mtz-82 z 96r. jestem jego drugim włascicielem. W ciągniku po dokonaniu zakupu zauwazyłem, że brakuje na spodzie ciągnika pokrywy tu pod tarczą sprzegłową.
      Dopiero podczas pracy uświadomiłem sobie z jakiego powodu - ciągnik jak się rozgrzeje to przez ten otwór wycieka olej. Jak chwilę postoi to pod spodem tworzyła się mała kałuża z oleju bo kapało. Widocznie nie ma tej pokrywy bo inaczej olej by się gromadził i by zaolejał tarcze sprzegłową ( tak myslę sam) Ostatnio musiałem zrobić przegląd, więc postanowiłem dorobić tą pokrywę tymczasowo, tak by nie nakapało na stacji;) Po powrocie i krótkiej pracy w polu zauważyłem, że olej zaczyna wyłazić naokoło szczeliny tu gdzie jest złączony przód ciągnika z tyłem ( tak myśle, że pewnie obracające się sprzegło tak rozbryzgało aż szczelinami olej wyszedł?), postanowiłem wykrecić tą pokrywe pod sprżegłem i wtedy wylało się sporo oleju i dosłownie ciurem się leje teraz jak jest rozgrzany i zwłaszcza wtedy gdy jest załączony WOM, natomiast na tej pokrywce zostało sporo syfu - tylko po jednym dniu. Moje pytanie jest takie skąd on się tam bierze i co mogło puścić? najpewniej przedostaje się ze skrzyni biegów bo tam stwierdzam ubytek oleju. Od spodu widzę, że olej gdzieś z góry wycieka i chyba bez rozpoławiania ciągnika nie da się stwierdzić gdzie jest defekt. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim? Może ktoś posiada jakieś rysunki/katalog części gdzie jest narysowane co tam po kolei jest? W załączeniu kilka fotek... Z gory dziękuję za pomoc, mam ten ciągnik od niedawna, więc dopiero się go "ucze"

    • Przez ceston
      Czy jest możliwość kupienia samej gwiazdy na 8 szpilek do mtz 820 na przednie kola?
    • Przez MazurTOP
      Witam!!!
       
      Mam problem w MTZ 82 wyskakuje mi co jakis czas po trasie 9wiątka co jest???. skrzynia cicho pracuje
    • Przez johenek
      Witam
      Przepraszam jeśli temat się powtaża ale zalerzy mi na szybkiej odpowiedzi, a nie mogę nigdzie znaleźć podobnego tematu
       
       
      Mianowicie mam problem z odpalaniem mojego Belarusa, gdyż czasami odpala normalnie z kluczyka, a czasami słychać tylko takie tyknięcie przekaźnika po przekręceniu kluczyka i trzeba odpalać na zwarcie.
      Nie wiem co może być popsute ponieważ nie znam się dobrze na elektryce.
      Może ktoś się już z takim problemem spotkał i wie co trzeba wymienić
    • Przez Kulik
      Witam, potrzebuje pomocy <_<  pod obciążeniem wyskakują(wyrzuca)biegi szosowe i polowe co może być z tym jak się zabrać za to ? od razu powiem że skrzynia miała remont kilka miesięcy temu wymiana łożyska
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.