Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Silver

Wersje (belarus/pronar) z silnikiem euro 2!

Polecane posty

toniekmf255    6

nawet nie tak źle wygląda, przymierzasz się do zakupu że pytasz?


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kopernik    0

Ja mam belarusa 920.2 ma on silnik Euro 2 i pali mało(spali mniej niż szejśdziesiątka nawet o połowe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
Ja mam belarusa 920.2 ma on silnik Euro 2 i pali mało(spali mniej niż szejśdziesiątka nawet o połowe)

Wrzuć fotki tego belarusa, jak się sprawuje turbo i inetrcooler?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ORION1    1

Z Pronarów to tylko II generacja ma chyba Euro 2 Pompa paliwowa jest zmieniona jakaś czeska. A belerusy tak samo pompę maja zmienione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5
Ja mam belarusa 920.2 ma on silnik Euro 2 i pali mało(spali mniej niż szejśdziesiątka nawet o połowe)

 

 

Taaaa a ja mam krowe co daje 50l na jeden udój ;) Weź sie zastanów trochę co piszesz bo na razie to bajki opowiadasz jakich swiat nie widział wiem ze ktos porównał spalenia MTZ 82 z zetorem 7211 ze sa podobne i z tym sie moge jeszcze zgodzić ale z twoja bajka niee


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie bądźmy ąz takimi optymistami i nie porównujmy spalania z c360 która ma połowe mocy co MTZ.

 

U mnie w papierach od Belarusa pisze ze posiada on emisje spalic Euro 2, nie wiem jak to interpretować bo już nie jedną rzecz miałem przekręconą w tych sprawach papierkowych...?

 

Dodam że Belarus 952.2


Technika Rolnicza! (.pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To prawda że te ciągniki palą połowę mniej tylko że nie na mth a na ha wykonanej pracy.Podam przykład 130 l w mtz starcza spokojnie na orke 10-13 ha a c-360 na zbiorniku 67l przy czwartym ha błaga o paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
To prawda że te ciągniki palą połowę mniej tylko że nie na mth a na ha wykonanej pracy.Podam przykład 130 l w mtz starcza spokojnie na orke 10-13 ha a c-360 na zbiorniku 67l przy czwartym ha błaga o paliwo.

Czepiacie się mnie że czepiam się zawsze spalania, ale ja to i tak jestem burżuj w okolicy bo podobno ciągniki u mnie nie gasną od świtu do nocy, ale mniejsza o mnie sąsiad co dziesiąte litra wylicza i cieszył się jak dziecko jak kupił mf 235 bo według niego pali mniej od t25 w każdej robocie ale jak kupił starego mtz to z pługami 3x30 spalanie ma jeszcze niższe i na godz i na zrobiony ha,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ymek    0

Sorry że zmieniam temat ale wszędzie szukałem i nie mogę uzyskać odpowiedź. Mam jedno pytanie : zamierzam kupić belarusa około 90 koni tylko czy w 2009 roku będzie można go zarejestrować? Belarusy mają euro 2 a od nowego roku tego typu silników nie można rejestrować. Jak to jest może coś o tym słyszeliście? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

A co myślicie o tych Belarusach np. 920.3? Mają one nowsze maski czy czymś jeszcze się różnią? :(


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Nie kapuje czegoś?? Dlaczego niby nie można rejestrować jak maja emisje euro2? A 60siątka 30stka to jaka mają euro3?? Przecież idzie je zarejestrować. Chyba ze tyczy się to nowych sprzetow. A co do tych nowych belarusów to maja lipne maski. Lepsza są te metalowe.


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    121
Sorry że zmieniam temat ale wszędzie szukałem i nie mogę uzyskać odpowiedź. Mam jedno pytanie : zamierzam kupić belarusa około 90 koni tylko czy w 2009 roku będzie można go zarejestrować? Belarusy mają euro 2 a od nowego roku tego typu silników nie można rejestrować. Jak to jest może coś o tym słyszeliście? ;)

Odświeżam temat bo ciekaw jestem jak to ma się teraz (tak kupuję na 99% belarusa jak nic się nie spieprzy).

Wchodzimy w 2010 rok. Jak to jest z rejestracją belarusów z silnikiem EURO2 czy jak to się zwie po 1 stycznia 2010? Zakup będzie na bank po tej dacie (teraz idą święta, bank potrzebuje czasu rozpatrzyć wniosek który właśnie wypełniam no i armir też muszę odwiedzić).

Dlatego zakup będzie w styczniu a nawet lutym i stąd pytanie – będą problemy z rejestracją czy też nie?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponownie.
      Dopiero co przyszły świece żarowe i miałem się do tego brać ale najpierw chcieliśmy coś z pszenicy zasiać. Skończyliśmy sianie kawałka (jesteśmy w połowie) ale już zjeżdżając z pola (4km) było słychać tak jakby stukanie między silnikiem a skrzynią biegów. Słychać po obu stronach ciągnika, bardziej metalicznie po prawej tam gdzie jest ten element/obudowa w który wchodzi dźwignia załączania przedniego napędu. Najgorsze że ostatnio musieliśmy kończyć talerzowanie MTZ952 a nie Zetorkiem 10145 bo tam padł mi alternator. Wyszło wtedy że trochę słabo napęd w MTZcie ciągnie ale człowiek pomyślał że pewnie tarczki trza dociągnąć.
      Co może być?
      Ogólnie na jutro plan jest taki aby spuścić olej ze skrzyni i zobaczyć czy nie ma opiłków lub śmieci, spróbować przez otwór z lewej strony, ten od smarowania sprzęgła zobaczyć czy coś nie walnęło przy sprzęgle choć tam niewiele widać, zwalić prawe koło i zdjąć tą przystawkę od napędu, sprawdzić czy tarczki są dokręcone bo to i tak muszę zrobić.
      Jakieś inne sugestie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.