Zaloguj się, aby obserwować  
Silver

Wersje (belarus/pronar) z silnikiem euro 2!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
toniekmf255    6

nawet nie tak źle wygląda, przymierzasz się do zakupu że pytasz?


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kopernik    0

Ja mam belarusa 920.2 ma on silnik Euro 2 i pali mało(spali mniej niż szejśdziesiątka nawet o połowe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Ja mam belarusa 920.2 ma on silnik Euro 2 i pali mało(spali mniej niż szejśdziesiątka nawet o połowe)

Wrzuć fotki tego belarusa, jak się sprawuje turbo i inetrcooler?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ORION1    1

Z Pronarów to tylko II generacja ma chyba Euro 2 Pompa paliwowa jest zmieniona jakaś czeska. A belerusy tak samo pompę maja zmienione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8
Ja mam belarusa 920.2 ma on silnik Euro 2 i pali mało(spali mniej niż szejśdziesiątka nawet o połowe)

 

 

Taaaa a ja mam krowe co daje 50l na jeden udój ;) Weź sie zastanów trochę co piszesz bo na razie to bajki opowiadasz jakich swiat nie widział wiem ze ktos porównał spalenia MTZ 82 z zetorem 7211 ze sa podobne i z tym sie moge jeszcze zgodzić ale z twoja bajka niee


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie bądźmy ąz takimi optymistami i nie porównujmy spalania z c360 która ma połowe mocy co MTZ.

 

U mnie w papierach od Belarusa pisze ze posiada on emisje spalic Euro 2, nie wiem jak to interpretować bo już nie jedną rzecz miałem przekręconą w tych sprawach papierkowych...?

 

Dodam że Belarus 952.2


Technika Rolnicza! (.pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To prawda że te ciągniki palą połowę mniej tylko że nie na mth a na ha wykonanej pracy.Podam przykład 130 l w mtz starcza spokojnie na orke 10-13 ha a c-360 na zbiorniku 67l przy czwartym ha błaga o paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
To prawda że te ciągniki palą połowę mniej tylko że nie na mth a na ha wykonanej pracy.Podam przykład 130 l w mtz starcza spokojnie na orke 10-13 ha a c-360 na zbiorniku 67l przy czwartym ha błaga o paliwo.

Czepiacie się mnie że czepiam się zawsze spalania, ale ja to i tak jestem burżuj w okolicy bo podobno ciągniki u mnie nie gasną od świtu do nocy, ale mniejsza o mnie sąsiad co dziesiąte litra wylicza i cieszył się jak dziecko jak kupił mf 235 bo według niego pali mniej od t25 w każdej robocie ale jak kupił starego mtz to z pługami 3x30 spalanie ma jeszcze niższe i na godz i na zrobiony ha,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ymek    0

Sorry że zmieniam temat ale wszędzie szukałem i nie mogę uzyskać odpowiedź. Mam jedno pytanie : zamierzam kupić belarusa około 90 koni tylko czy w 2009 roku będzie można go zarejestrować? Belarusy mają euro 2 a od nowego roku tego typu silników nie można rejestrować. Jak to jest może coś o tym słyszeliście? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

A co myślicie o tych Belarusach np. 920.3? Mają one nowsze maski czy czymś jeszcze się różnią? :(


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Nie kapuje czegoś?? Dlaczego niby nie można rejestrować jak maja emisje euro2? A 60siątka 30stka to jaka mają euro3?? Przecież idzie je zarejestrować. Chyba ze tyczy się to nowych sprzetow. A co do tych nowych belarusów to maja lipne maski. Lepsza są te metalowe.


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    317
Sorry że zmieniam temat ale wszędzie szukałem i nie mogę uzyskać odpowiedź. Mam jedno pytanie : zamierzam kupić belarusa około 90 koni tylko czy w 2009 roku będzie można go zarejestrować? Belarusy mają euro 2 a od nowego roku tego typu silników nie można rejestrować. Jak to jest może coś o tym słyszeliście? ;)

Odświeżam temat bo ciekaw jestem jak to ma się teraz (tak kupuję na 99% belarusa jak nic się nie spieprzy).

Wchodzimy w 2010 rok. Jak to jest z rejestracją belarusów z silnikiem EURO2 czy jak to się zwie po 1 stycznia 2010? Zakup będzie na bank po tej dacie (teraz idą święta, bank potrzebuje czasu rozpatrzyć wniosek który właśnie wypełniam no i armir też muszę odwiedzić).

Dlatego zakup będzie w styczniu a nawet lutym i stąd pytanie – będą problemy z rejestracją czy też nie?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj