Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jak z dymem kiedy kręci? jaki ma kolor i jak dużo go jest? u mnie po regeneracji wszystkich głowic i regulacji zaworów to inny ciągnik nawet w ostatnie mrozy po 10-15 sekundach kręcenia na zimno bez świec czy startera potrafi zapalić. Ewentualnie nagraj filmik z odpalania i zarzucić linka to będzie łatwiej podpowiedzieć. napisz jeszcze w jakim stanie dałeś tę pompę,tj. z pompką paliwa i zaworem przelewowym? czy ewentualnie bez? czy jest jakaś różnica w odpalaniu i pracy silnika przed a po remoncie pompy i sprawdzeniu wtrysków? filtry paliwa nowe?

Opublikowano

filtry paliwa nowe pompa cała była oddana do regeneracji łącznie z zaworkiem i pompką paliwa. Dziś chciałem zmienić w niej olej zapaliłem żeby trochę się rozgrzał a korkiem zaczeło wyrzucać szary olej. wiec od razu zgasiłem ciągnik wypuściłem olej z misy i było go ok 15 litrów dodam że oczywiście był szary jak farba. Zupełnie nie wiem jak to sie stało bo ostatnio jeździłem nim dwa dni po zakupie potem spuściłem wode i do tej pory stał. Dodam że dziś zapaliłem go bez wody. Czuje ze czeka mnie kapitalny remont...

Opublikowano

jak bagnetem wyleciał olej a właściwie mix oleju z wodą to możesz mieć przeżartą tuleję, bo osobiście u mnie tak padła. Takie skutki lania wody zamiast płynu. mth silnik miał niewiele po prostu korozja przez lata zrobiła swoje. ale wpływ dziury w tulei na odpalanie był znikomy zależy gdzie tuleja puściła

Opublikowano

A po co szlif głowicy? Była głowica przegrzana? Jest gdzieś krzywa? Szlif robi się gdy zachodzi potrzeba gdy coś jest nie tak, a nie że o zrobię głowice i szlif odrazu .Co do twojego szarego oleju to gdzieś nawaliła ktoraś tuleja lub uszczelnienie na tuleji i poszła woda do oleju.Jeżeli się upierasz na te szlifowanie głowicy to zanieś do regeneracji dobrego zakładu,końcówki wtryksów zawsze się wymienia wszystkie  bo i tak zaraz któryś będzie nie prawidłowo rozyplał

Opublikowano

robię ten remont. jeszcze nie wybiłem tulei pewnie jutro to zrobie ale teraz zastanawiam sie nad wałem. Jak myślicie czy jest sens wymieniać panewki wszystkie bez naprawy wału?? Chodzi mi o to czy jest sens założyć takie same czyli nominalne bo takie są ale po prostu nowe a nie te co są.

Opublikowano

nie wiem jakie było bo ni ma zegara. Jedynie wiem że kontrolka od razu gasła jak sie go zapaliło, a jak sie go zgasiło to od razu sie nie wlaczala tylko dopiero po chwili. czyli jakies tam cisnienie trzyma. ale po prosstu chciałbym założyć panewki taki sam rozmiar jak są teraz tylko po prostu nowe bez szlifu wału i pytam czy to ma sens.

Opublikowano (edytowane)

To ci powiedziałem że najpierw się mierzy wał  a dopiero potem następuje decyzja czy wał nie jest wytarty  i można zakładać  panewki 0,00 czy wał klasyfikuję się na I szlif i dopasowanie na 0,25 ogólnie da założyć nominał tylko ci mówię po raz trzeci mierzy się wał.A ty chcesz zakładać panewki nominalne 0,00 w ciemno co to za remont

Edytowane przez Adi96
Opublikowano

ja bym wogóle wału nie ruszał  jak kontrolka gasła czyli jakieś ciśnienie było a wystarczy zeby na gorącym silniku miał 0,5bar

 

wymiania samych panewek z dobrych na nowe to rozwiązanie na krótką mete  bo stare sa ułożone do wału a jak założysz nowe to pomoże na krótki okres rok może dwa

 

 

 

 

 

 

wymianę samych panewek y to robi sie jak traktor na sprzedaż idzie zeby kupiec widział ze ma ciśnienie oleju albo jak ciągnik robi bardzo mało  bynajmniej ja tak uważam

Opublikowano

A właśnie z twojej  odpowiedzi nasunęło mi się pytanie.Skoro wał nie jest wytarty i zachowuje jeszcze wymiary zakładamy panewki nominalne  to czemu ma zaraz tracić ciśnienie? Skoro panewki się docierają do wału a wał jest cholernie twardy Bo z teorii wynika że powinno być dobrze dużą role odgrywa dokręcenie panewek

Opublikowano

no właśnie wał nie ma rysek jest piękny normalnie jak nowy jak przetrałem go szmatką tylko panewki mają trochę rysy. ale znajomy mi mowil ze nie zaklada sie nowych panewek bez szlifu walu wiec dlatego zapytałem.

Opublikowano (edytowane)

teoretycznie  powinno nie powino sie zakladac nowych panewek na uzywany wal

 a w prakyce roznie bywa może być ze po roku bęzie gorzej jak na starych panewkach a może wytrzymać i 10 lat

Edytowane przez Borekk17
Opublikowano

Nie będe chyba zmieniał panewek. Zrobie tylko góre bo ciśnienie raczej miał jak kontrolka gasła a nigdzie nie jest napisane ze ma być 5 atm wystarczy o,5:)

Opublikowano

no właśnie wał nie ma rysek jest piękny normalnie jak nowy jak przetrałem go szmatką tylko panewki mają trochę rysy. ale znajomy mi mowil ze nie zaklada sie nowych panewek bez szlifu walu wiec dlatego zapytałem.

 

Znajomy dobrze mówił.

Jak robiłem górę założyłem nowe panewki na korby, później na rozgrzanym silniku nie było ciśnienia.Po roku wymiana wału.

Opublikowano

No właśnie to samo mi powiedział że nie było wgl cisnienia i poźniej sie urwał wał po dwóch miesiącach. Troche nie chciałem w to wierzyć no ale. a teraz troche inna bajka moze to i wstyd ze nie wiem ale zapytam. Jak rozbierałem to nie zwrocilem uwagi i nie wiem. Jak mają być założone połksiężyce?? zamki panewki mają być w tej samej lini zarówno w bloku jak i na połksiężycu czy jeden zamek panewki na gorze a drugi na dole?? Prosze o pomoc bo nikt nie chce przyjsc sie bawic z remontem a mechanik ktory zawsze mi robil cos przy silnikach lezy w szpitalu po udarze i juz raczej nic nikomu nie zrobi. .

Opublikowano

Witam.Mam taki problem iż temperatura w garażu ok. -4 stopnie i mój c 360 ciężko pali a manowicie : Ładowany przez ok 1 godz do ok 13.4v zalany gorącą wodą i problem jest taki iż obróci rozrusznik max 3 obroty wału i pali jednak ma ciężko wejsc na obraty i od razu gaśnie.Załapie tak ze 3 razy i już nie kręci.Jak dam tzw.kopciucha gada jak latem ale zastanawia mnie czemu nie chce od razu wejsc na obroty.Dodam że ostatnio coś jakby w normalnych pracach gorzej się zbierał i miał tzw. lekkiego muła .Co to może być ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v