Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Podepne sie bo sprawa w tym temacie.

Potrzebuje pomocy.

Posiadam 4011, traktor zimny pali bez najmniejszego problemu nawet na mega mrozie.

Natomiast od jakiegoś czasu po rozgrzaniu ciagnika i zgaszeniu nie jestem w stanie uruchomi c go ponownie.

Problem jest taki ze rozrusznik pyka i nie jest w stanie obrucic wałem ani o minimetr!

Oczywiście zmieniałem juz tuleje na rozruszniku ( i to 2 razy).

Po częściowym ostygnięciu (powiedzmy po stoi z 10-15 min) zapalam jak gdyby nigdy nic!

 

Gdzie moze byc jakaś przyczyna no i od czego zaczać?

Dodam ze nie wiem jakie jest ciśnienie oleju ale raczej niskie i remont wału był jakies 8 lat temu robiony. zastanawiam sie czy moze to miec zwiazek z panewkami.

 

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Opublikowano

To zależy ile ma mtg silnik po kapitalce i jakich warunkach.Jak nie dużo po kapitalce i silnik jest w świetnej kondycji to lej z orlenu lub z lotosu 15W40 a jak ma sporo motogdzin przepracowane to 20W50.Ja u siebie leje  20W50 z orlenu lepsza lekpkość w lecie uszczelnia  i dobrej klasy jakościowo olej

Opublikowano

Z czego co czytałem specyfikacje oleju  to olej do -27 stopni   http://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/Produkty/Strony/PLATINUM_ULTOR_DIESEL_20W-50.aspx       masz tu specyfikacje szczegółową,klasa oleju CF wiec wysoka    a tak wygląda opakowanie    http://www.motohurtownia.com/pol_pl_Platinum-Ultor-Diesel-20W-50-3082_1.jpg   Jak kupujesz olej zwracaj uwagę kiedy został wlany do  baniaka żeby nie był za bardzo stary 

Opublikowano

Hej, mam problem z 60 a konkretnie strasznie ciężko pali. Nowy aku a ledwo co przekręci. Dziś linka i szarpanie. Zapaliła po przejechaniu 700 metrów. Aku przełożony do innej 60 i odpala normalnie. Najpierw nic nie widać z wydechu, z czasem biały dym i potem z trudem ale zapala. Filtr paliwa wymieniony. Co sprawdzić w następnej kolejności?

Opublikowano

Kąt wtrysku,może któryś wtryskiwaczy jest uszkodzony  uległ uszkodzeniu, przejrzyj jeszcze rozrusznik może być jeszcze że pompka zasilająca nawaliła przejrzyj układ paliwowy po prostu

Opublikowano

problem po części rozwiązany, pomogła wymiana tulejek rozrusznika ale nadal są problemy z odpaleniem. Rozrusznik kręci, z komina leci biały dym i albo zapali albo nie a jak już zapali to jakby przerywał, dopiero po około minucie wchodzi na obroty. O czym to może świadczyć?

Opublikowano

Nie zbyt duża dawka bo ona się nie zmienia jak wtryskiwacze leją ale źle rozpylone paliwo które się nie spala jak należy. Pompa bez względu na wtryskiwacze daję w zależności od obciążenia stałą dawkę mniej więcej minus przecieki  a nie od ciśnienia wtrysku.

Niebieski najczęściej spalany olej. Czasem gdy silnik ma kilka niesprawności ciężko jednoznacznie zdiagnozować. Szary kąt wtrysku.

Opublikowano

Najczęściej biały jest wtedy gdy jest mała temperatura silnika.Akmaly teraz mi powiedz  jeśli  biały  dym z spowodowany przez wtrysk to  przez dokładnie? Jakie uszkodzenie wtrysku jest?

Opublikowano

Nie będzie biały a już na pewno nie pod obciążeniem.

Fizycznie jest niemożliwe żeby spalone paliwo dawało biały dym. Szary, czarny tak.  Jeśli już z komina wali białym to albo w momencie odpalania gdy w ogóle nie dochodzi do zapłony w cylindrach a paliwo jest wtryskiwane lub gdy żre płyn z chłodnicy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v