maxx20

Link do katalogu części do prawie wszystkich modeli renault zaprazam

Polecane posty

misiek38    2

kolego ściągnij i wtedy wrzuć gotowe do pobrania nie sądzę że komuś będzie ekstra się chciało rejestrować w jakimś serwisie i ściągać co innego torenty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

tylko nie działa, ściągną się w pliku którego ie mogę otworzyć


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxer19    0

plik jest w formacie mdx, czyli obraz trzeba wypalić na płytce. U mnie chodzi tylko jak wpisuje numer seryjny ciągnika to krzyczy że jest nieprawidłowy. Coś chyba z bazą danych jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

NO TO BRAWO większość użytkowników to panowie po 35 a wy o wirtualnym napędzie do którego wiedza potrzebna jest trochę więcej niż do prostej renii :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maldar    12

zeby utworzyć wirtualny dysk trzeba miec programik daemon tools albo nagrac na płytke.

Ja zainstalowałem jakoś, po nr vin nie szukałem ale wybierałem z listy ciągnik, po wyborze grupy czy jakoś to nazwać wybiera np skrzynie ale nie przechodzi do części składowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

A na jakim masz to Windowsie bo ja mam na xp ponieważ ba 7 nie chciało mi to chodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek8817    0
Dnia 6.01.2013 o 18:58, maldar napisał:

zeby utworzyć wirtualny dysk trzeba miec programik daemon tools albo nagrac na płytke.

Ja zainstalowałem jakoś, po nr vin nie szukałem ale wybierałem z listy ciągnik, po wyborze grupy czy jakoś to nazwać wybiera np skrzynie ale nie przechodzi do części składowych.

u mnie jest to samo na windows 7 . zeby prawidlowo chodzilo to xp musi byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj