Mucha

Renault 110 54 nie rozłacza przedniego napędu

Polecane posty

Mucha    5

Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu w Reni 110 54 a mianowicie rozsypal mi się przełącznik od napędu i gdy zobaczyłem jego cenę na allegro.pl to zaniemówiłem. Więc założyłem zwykły dwupinowy przełącznik klawiszowy. I tu teraz tkwi problem. przyjechał elektryk szukaliśmy przez parę ładnych godzin jak to zrobić żeby to wszystko działało. I mam pytanie. czy ten elektrozawór obok lewego koła pod kabiną to jest też od napędu czy on jest od womu? i jeżeli ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym oryginalnym przełączniku jest 7 przewodów a do elektrozaworu przecież idą tylko 2 więc po co ta reszta i które numery przewodów na tej okrągłej kostce lecą do elektrozaworu. Proszę o szybka pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

i odrazu trzeba bylo dwa tematy zalozyc ???

taki przelacznik, o ile sie nie myle, kosztuje okolo 80-100 zl,

zalozylbys sam i nie byloby problemu, a tak jeszcze musisz placic elektrykowi i przerabiac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Mucha kupiłeś sobie taki ciągnik to licz się z kosztami, to nie mtz, ursus czy zetor ... Chociaż wydać 100zł to też nie jakiś majątek... Tak jak kolega wyżej napisał teraz zapłacisz jeszcze elektrykowi i przewyższy ci kwotę zakupu oryginalnego przełącznika :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

Janie prosiłem o wykład jaki który jest ciągnik i jaki jest koszt eksploatacji bo wiem ile kosztują części ale pytałem rozwiązać awarie. Jak możecie pomoc to proszę o pomoc a nie o pouczanie jak drogi jest ciągnik w eksploatacji..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Dla mnie temat do zamknięcia ... Kupić nowy przycisk nie bawić się w przeróbki i tyle.... I nie czarować się teraz jakimś zwykłymi przyciskami ... Jeżeli ktoś tak wymyślił to tak musi być...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

a po drugie ciągnik pracuje w lesie i skoro uszkodzi mi się taki przełącznik to właśnie chcę przerobić na klawiszowy bo zawsze taki dostanę jak się uszkodzi a na oryginalny muszę czekać parę dni..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Od świateł może się nagrzewać i uszkadzać,ale od napędu kup oryginalny i nie kombinuj

Na 15-20 lat masz spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

no dobra nawet jeśli bym założył ten oryginalny tylko chodzi mi o schemat instalacji od włącznika który przewód gdzie idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renwen    0
Dnia 23.12.2012 o 09:11, Mucha napisał:

Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu w Reni 110 54 a mianowicie rozsypal mi się przełącznik od napędu i gdy zobaczyłem jego cenę na allegro.pl to zaniemówiłem. Więc założyłem zwykły dwupinowy przełącznik klawiszowy. I tu teraz tkwi problem. przyjechał elektryk szukaliśmy przez parę ładnych godzin jak to zrobić żeby to wszystko działało. I mam pytanie. czy ten elektrozawór obok lewego koła pod kabiną to jest też od napędu czy on jest od womu? i jeżeli ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym oryginalnym przełączniku jest 7 przewodów a do elektrozaworu przecież idą tylko 2 więc po co ta reszta i które numery przewodów na tej okrągłej kostce lecą do elektrozaworu. Proszę o szybka pomoc.

 

Dnia 23.12.2012 o 14:15, Mucha napisał:

no dobra nawet jeśli bym założył ten oryginalny tylko chodzi mi o schemat instalacji od włącznika który przewód gdzie idzie.

mam taki problem w renault 103.54, że nie mogę wyłączyć napędu , mam nową pompę, sprawdzoną elektrykę przez  elektryka, czy może ma to coś wspólnego z przystawką ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

http://agroszyszka.com.pl/pl/p/Wlacznik-przycisk-napedu-7700020880-7700011524-01177152/320

Był elektryk i nie doszedł co i jak? Mógł przecież nowym przewodem dać prąd do cewki i po problemie. Instalacja od napędu łączy się również z tą od hamulca nożnego jak i ręcznego żeby to wszystko działało poprawnie no to trzeba parę godzin poświęcić. Przyciski od napędu posiadają jeszcze podświetlenie pod nakrętką.

Nowa pompa nie gwarantuje ze napęd rozłączy. A czy sprawdzone ciśnienie dochodzące do przystawki napędu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

raczej problem z przystawka musisz rozebrac u kolegi bylo wszystko sprawdzone i dopiero po rozebraniu przystawki wyszlo szydlo z worka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj