Skocz do zawartości
News
Mucha

Renault 110 54 nie rozłacza przedniego napędu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mucha    5

Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu w Reni 110 54 a mianowicie rozsypal mi się przełącznik od napędu i gdy zobaczyłem jego cenę na allegro.pl to zaniemówiłem. Więc założyłem zwykły dwupinowy przełącznik klawiszowy. I tu teraz tkwi problem. przyjechał elektryk szukaliśmy przez parę ładnych godzin jak to zrobić żeby to wszystko działało. I mam pytanie. czy ten elektrozawór obok lewego koła pod kabiną to jest też od napędu czy on jest od womu? i jeżeli ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym oryginalnym przełączniku jest 7 przewodów a do elektrozaworu przecież idą tylko 2 więc po co ta reszta i które numery przewodów na tej okrągłej kostce lecą do elektrozaworu. Proszę o szybka pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631

i odrazu trzeba bylo dwa tematy zalozyc ???

taki przelacznik, o ile sie nie myle, kosztuje okolo 80-100 zl,

zalozylbys sam i nie byloby problemu, a tak jeszcze musisz placic elektrykowi i przerabiac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    332

Mucha kupiłeś sobie taki ciągnik to licz się z kosztami, to nie mtz, ursus czy zetor ... Chociaż wydać 100zł to też nie jakiś majątek... Tak jak kolega wyżej napisał teraz zapłacisz jeszcze elektrykowi i przewyższy ci kwotę zakupu oryginalnego przełącznika :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mucha    5

Janie prosiłem o wykład jaki który jest ciągnik i jaki jest koszt eksploatacji bo wiem ile kosztują części ale pytałem rozwiązać awarie. Jak możecie pomoc to proszę o pomoc a nie o pouczanie jak drogi jest ciągnik w eksploatacji..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    332

Dla mnie temat do zamknięcia ... Kupić nowy przycisk nie bawić się w przeróbki i tyle.... I nie czarować się teraz jakimś zwykłymi przyciskami ... Jeżeli ktoś tak wymyślił to tak musi być...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

a po drugie ciągnik pracuje w lesie i skoro uszkodzi mi się taki przełącznik to właśnie chcę przerobić na klawiszowy bo zawsze taki dostanę jak się uszkodzi a na oryginalny muszę czekać parę dni..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    9

Od świateł może się nagrzewać i uszkadzać,ale od napędu kup oryginalny i nie kombinuj

Na 15-20 lat masz spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

no dobra nawet jeśli bym założył ten oryginalny tylko chodzi mi o schemat instalacji od włącznika który przewód gdzie idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renwen    0
Dnia 23.12.2012 o 09:11, Mucha napisał:

Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu w Reni 110 54 a mianowicie rozsypal mi się przełącznik od napędu i gdy zobaczyłem jego cenę na allegro.pl to zaniemówiłem. Więc założyłem zwykły dwupinowy przełącznik klawiszowy. I tu teraz tkwi problem. przyjechał elektryk szukaliśmy przez parę ładnych godzin jak to zrobić żeby to wszystko działało. I mam pytanie. czy ten elektrozawór obok lewego koła pod kabiną to jest też od napędu czy on jest od womu? i jeżeli ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym oryginalnym przełączniku jest 7 przewodów a do elektrozaworu przecież idą tylko 2 więc po co ta reszta i które numery przewodów na tej okrągłej kostce lecą do elektrozaworu. Proszę o szybka pomoc.

 

Dnia 23.12.2012 o 14:15, Mucha napisał:

no dobra nawet jeśli bym założył ten oryginalny tylko chodzi mi o schemat instalacji od włącznika który przewód gdzie idzie.

mam taki problem w renault 103.54, że nie mogę wyłączyć napędu , mam nową pompę, sprawdzoną elektrykę przez  elektryka, czy może ma to coś wspólnego z przystawką ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

http://agroszyszka.com.pl/pl/p/Wlacznik-przycisk-napedu-7700020880-7700011524-01177152/320

Był elektryk i nie doszedł co i jak? Mógł przecież nowym przewodem dać prąd do cewki i po problemie. Instalacja od napędu łączy się również z tą od hamulca nożnego jak i ręcznego żeby to wszystko działało poprawnie no to trzeba parę godzin poświęcić. Przyciski od napędu posiadają jeszcze podświetlenie pod nakrętką.

Nowa pompa nie gwarantuje ze napęd rozłączy. A czy sprawdzone ciśnienie dochodzące do przystawki napędu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

raczej problem z przystawka musisz rozebrac u kolegi bylo wszystko sprawdzone i dopiero po rozebraniu przystawki wyszlo szydlo z worka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kecay85
      Witam. Od kilku dni posiadam renault cergos 350 z meczanicznym rewesem i jednym pólbiegiem pod obciązęniem. Podczas jazdy próbnej na placu u sprzedającego wydawało mie się że wszystko działa poprawnie, jednak kiedy juz po przywiezieniu go do domu przejechałem się po drodze,  zauważyłem, że ciagnik po wciśnieciu sprzegła sam hamuje. Kiedy już sie zatrzyma nie moge na wciśnietym sprzęgle zmnienić biegu. Dzwoniłem następnego dnia do sprzedającego, wtedy dowiedziałem sie że problem ustepuje kiedy obroty silnika są na poziomie 1500. Sprawdziłem i rzeczywiście wtedy traktor normalnie śię toczy. Czujnik  ćiśnienia oleju w skrzyni był odłączony kiedy podłączyłem na wolnych obrotach świeci kontrolka ciśnienia a na wyższych gaśnie. Czy problem tkwi w pompie hyraulicznej, czy może być to inna poważniejsza usterka. Prosiłbym o pomoc, bo mam dylemat czy nie oddać tego ciągnika.  
    • Przez Krzysztoflewandowski36
      witam mam pytanie do uzytkownikow ciagnika renault 133.14 jaki powinien byc oryginalny rozmiar opon tyl i przod czy mozna zalozyc opony tyl byly 520 70 38 a teraz 520 85 38.
    • Przez wojtas9090
      Witam serdecznie
      posiadam ciągnik reno 155.54 od nie dawna problem wystąpił ze wspomaganie kierownicy na wolnych obrotach bardzo cięzko się kreci a po dodaniu gazu troche lepiej ale to nie jest to pompa hydrauliczna została wymieniona na nową i wszystkie fylitry hudrauliczne i nadal jest to samo może ktoś miał ten sam problem lub wie co jest przyczyną prosze o pomoc z góry dziękuje
    • Przez baska524
      Koledzy mam ogromny dylemat a zarazem problem z moim aresem 610 a jest to nowy zakup i pierwszy traktor z ehr więc prosze o zrozumienie.
      Problem pierwszy nie dziala mi wogole kontrolka w liczniku od filtra szkrzyni biegów.nawet przy ddpalaniu nie zapala sie.
      Problem drógi dlaczego nie diała dociazanie podnosnikiem mam na mysli to ze gdy ustawie opuszcze pług na 20 procent bądz na 10 i pług wyjdzie z ziemi to naciskając przycisk od opuszczania pompa nie wpycha go do ziemi.A maiałem okazje jezdzic z gruberem innym aresem i tam to działało.
      Itrzeci problem gdy podnosnik jest opuszczony załuzmy na 2 procent i chce go zwiekszyc o 1 lub 2 procent to po nacisnięciu strzałki do gury odrazu na wyswietlaczu pojawia sie 35 procent.
    • Przez Lucek7878
      Cześć, nie działa mi w Renault Ares 620 nawiew z prawej strony kabiny. Gdzie szukać przyczyny ? Gdzie znajduje się wentylator ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.