artur1980

EHR-pytanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
artur1980    0

Witam. Mam do kupienia Renault 133.14 z 1987 z EHR tylko coś mi nie pasuje w tym panelu. Po co ta dziura a raczej po czym? Z tego co wyczytałem to powinien tam byc przycisk do podnoszenia i opuszczania podnosnika chyba, że steruje sie tym pierwszym pokretłem? post-29247-0-97767100-1355336590_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

To znaczy, że bez tego przycisku nie bedzie działał podnośnik czy można go jakoś zamontować bo nawet nie patrzyłem dobrze może jest wciśnięty w tą dziurę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest przełącznik typu on/off jeżeli masz wyprowadzony kabel to jedziesz do dealer Claas i tam kupisz taki przycisk

ewetualnie jak nie działa to ten panel też jest do kupienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Dzieki kolego czyli bez tego przycisku bedzie dziala podnosnik steruje sie gora-dol tym pierwszym pokretlem? On jest tylko od tego aby wlaczac i wylaczac podnosnik? Sory za takie glupie pytamia ale wole miec wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2261

To pokrętłem trzeba krecić żeby podnieść?? A ten przycisk to co aktywacja EHR czy moze to też jest podnoszenie/opuszczanie a te pokrętło to ustawianie głebokosci?

Chodz z drugiej strony z rysunku wynika ze niby tym pokrętłem się podnosi i opuszcza.

To zapal ten ciagnik i zobacz czy to chodzi jak masz możliwość albo zapytaj się właściciela.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Dzieki kolego bede go mial w domu za pare dni tto zobacze i wtedy sie odezwe. Przerobienie na mechaniczny podnosnil koszt ok 1500 u tego goscia co kupuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

przycisk wcisniety podnosnik podnośni do punktu jaki zadasz mu na przedostatnim pokrętle, przycisk wyciśnięty opada do punktu jaki masz zadany na pierwszym pokrętle, ja mimo wszystko kolego nie rezygnowałbym z ehr bo to bardzo wygodne, a jak juz bedziesz miec w domu to wykręc panel odczep od tyłu gniazdo, łatwo rozmontowac cały panel nic Ci tam niewyleci czy nie uszkodzisz, powinny być tam przewody, jeśli nie to bedziemy myslec dalej, ewentualnie wyjme swój i zobacze


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Kolego piciaj podnosnik podniosl ale w zaden sposob mie moge go opuscic krece pokretlami ale nic. Przyciski z tylu nie dzialaja i kontrolka miga

Jak nadusze przycisk to zaswieci sie a jak rusze pokretlem tym przy kontrolce to znowu miga. Co to za cuda pewnie trzeba sprawdzic cala instalacja.

Edytowano przez artur1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

w jakich pozycjach masz pokretła dokladnie,?


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2261

Wciśnij przycisk na opuszcanie albo podnoszenie i pokręć tym pierwszym z lewej, powinno aktywować EHR. Daj jeszcze prędkość opadania na najszybszą chodz tu chyba i tak opada pod obciążeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

w jakich pozycjach masz pokretła dokladnie,?

 

Ja juz różnie kręciłem tymi pokretłami pewnie wszystko rozregulowałem i trzeba ustawić. Te dwa małe są na środku, to drugie od kontrolki jest na 6, a tym pierwszym podniosłem ramiona i nie chce opaść a kontrolka miga. Zmienie oleje i filtry i spróbuje to jakos ogarnąć. Może trzeba przyczepic jakis ciężar na podnośnik bo olej jest gesty i nie chce samo opaść?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czwarte pokrętło ustaw na 5, trzecie pokrętło ustaw na 0, drugie pokrętło ustaw na 9, aż wkoncu pierwsze też ustaw na 9 po czym przekreć tak normalnie powoli do samego konca i wróć z powrotem na 9. Jeśli to nie pomoże zlikwidować błedu na EHR czyli zgaśniecie tej kontrolki to nic wiecej nie doradze ja Ci raczej. Ale próboj ;)


Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

lepiej bym tego nie ujął niż kolega wyżej sławek@


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Ale z tym,że claasy są pierwszej klasy to się nie zgodzę.Tak głupiego pomysłu z silnikiem za kabiną to nikt nie miał :)

Sławek dawaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2261

Nie wiem czy zrozumiałem ale jeśli tak to co ma piernik do wiatraka kolego Sylwi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Kolego artur1980 też miałem taki przypadek że podnośnik podniósł kontrolka zaczeła migać i nie chciał opuścić.Wina tkwi w podłączeniach, spróbuj sprawdzić kostki od elektromagnesów i od czujników wysokości nawet wilgoć może spowodować odcięcie EHR.Było to już opisywane na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu nie jest stronka z tematami na temat CLAAS' ów ;] ale juz Ci odpowiem że posiadam 2 sztuki i jednym kosze od 7 sezonów, a drugim kosiłem juz 2 sezony i mi to w niczym nie przeszkadza ;) a twoim zdaniem to w czym przeszkadza Ci to ze silnik jest za plecami?? chyba tylko w tym ze troszke cieplej jest :D aczkolwiek mam klimy w obydwu wiec dla mnie to nie przeszkoda ;] pozdro ;p


Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Dzieki Panowie za podpowiedzi. Zamowilem dzisiej uszczelniacze na dolne ramiona i beda dopiero za 10 dni. Zaloze je ,wleje olej i dopiero wszystko bede sprawdzal. Gdzie sa te elektromegnesy i czujniki. Jak uruchomie to dam znac co bylo.

Edytowano przez artur1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Witam mógłby ktoś dokładnie opisać do czego służą poszczególne pokrętła na panelu ehr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

witam. mam problem z EHR to znaczy lampka sie nie świeci wogule , żarówka dobra bo sprawdzałem . wogule nie ma sterowania podnośnikiem ,gdy go odpale podnośnik podniesie sie do góry i tam zostaje. pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj