Tomek34

MF 235 jego zalety i wady! Wasze opinie na ten temat.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yanki    0

Czy po założeniu do 2812 pompy wtryskowej od 3512 powinna wzrosnąć jego moc do tego co ma 3512?? Proszę o odpowiedz, bardzo by mi na tym zależało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Tak całkiem to nie, bo na moc to składa się jeszcze odpowiedni kąt wtrysku, a także odpowiednie rozpylacze. Ale na pewno powinna być ciut większa, ze względu na prawdopodobnie większą dawkę paliwa.

 

 

@yanki juz zamontowałeś tą pompę?

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Pompę założyłem, ale chyba jakaś trefna jest (ponoć miała być dobra) bo nie mogłem ciągnika odpalić, tak jak by prawie zero ciśnienia na wtryski dawała, bo przy odpowietrzaniu zamiast ładnie z rórki paliwo sikać, to ledwo co leciało, więc chyba będę ją wiózł do regeneracji, tylko się zastanawiam czy warto, bo jak bym wiedział na 100% że po tym zabiegu pujdzie coś tam lepiej, to bym się nawet nie zastanawiał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Założyłem Pompę i ciągnik chodzi ;) , okazało się że ten zaworek w pompie pod filterkiem był źle złożony... A Ciągnik chodzi całkiem równo, odpala, jeździ, a czy coś mocy ma więcej to ciężko powiedzieć, Się okaże jak się dostanie w pole ;) I jeszcze bym zapomniał, kręci się grubo powyżej 2,5 tys obr, ale to nie wiem dlaczego ... ??

Edytowano przez yanki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

 Na pompie jest taki ogranicznik, pewnie jest za mocno rozkręcony. Jak odebraliśmy pompę po regeneracji, to ogranicznik został ustawiony aby max osiągać 2500 i został zaplombowany   ;)

Edytowano przez samczyk1991

Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

1511040419ddd.jpg

 

1- śruba ustalająca maksymalne obroty, wkręcenie powoduje zmniejszenie maksymalnych, wykręcenie- zwiększenie.

2- śruba ustalająca obroty minimalne, wkręcenie powoduje zwiększenie minimalnych, wykręcenie- zmniejszenie.

 

W Twoim przypadku należy wkręcić delikatnie śrubę nr 1.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

No ok, wiem że tymi śrubkami się reguluje niskie i wysokie obroty, tylko senk w tym że śruba od max obrotów jest zaplombowana, więc tak została ustawiona, więc trochę dziwne jest dlaczego właśnie tak została wyregulowana, bo plombe zerwać to nie problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

No więc jednak się pomyliłem, dziś wszystko przemyślałem i doszedłem do wniosku, że mojemu 2812 od nowości obroty się kończyły tak jak na obrotomierzu jest ta bramka z tą gwiazdką, czyli jakoś 1900 obr/min, dlaczego tak było i czy wszystkie tak mają to nie mam pojęcia, a teraz po zmienieniu pompy obroty max oscylują w granicach 2400 obr/min i troszkę się waham czy na takich obrotach pomykać, bo takie mam głupie przyzwyczajenie że do tych 1900 obrotów i koniec gazu, ale z drugiej strony jak inne perkinsy się tak kręcą, to powinno być wszystko ok, czyż nie?? A teraz jeszcze odnośnie mocy to przed zmianą pompy zrobiłem taki mały test, że wyjechałem na asfalt i z wolnego gazu na 4 biegu w pedał, wychodziło jakoś 8,4 sek. do max prędkości , a teraz na tej pompie wyszło coś koło 6 sek , więc może poprawa będzie na lepsze, okaże się w polu :) Byle tylko atak na różnicowym nie krychną, bo niestety zwolnic nie ma ;/ heh Pozdrawiam i będę pisał jak się sprawuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Widocznie oryginalnie miałeś przykręcone obroty, żeby tylko WOM osiągał te 540 obr/min. Swoją drogą dla mnie byłoby mało obrotów w MF 255, szczególnie gdy coś wyrywam. Silnik AD3.152 bodajże maks wyciąga 2450 obr/min, także u Ciebie chodzi jak najbardziej prawidłowo. Teraz chociaż usłyszysz jak ładnie ryczy przy maksymalnych. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

No możliwe, ciekaw jestem jaka będzie jego maksymalna prędkość, bo jak się czyta dane techniczne 2812 to podają, że przy znamionowych 2000 obr/min jadą jakoś 25km/h , a przy 3512 podają taką prędkość przy znamionowych 2250 obr/min ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Różnica jest spowodowana tym, że mają inne mosty. U 3512 ma zwolnice planetarne, a U 2812 ich nie ma i dlatego jest szybszy  ;)

 

 

 

 

 


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    1

silnik 235 i 255 to to samo i wszystko to same....to kilka koni traci przez brak zwolnic, tylko na predkosci zyska....cos za cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A następne konie gubi bo ma przyczepę z tyłu :lol:

MF 255 a 235 różni się ustawieniem pompy wtryskowej, stąd ta różnica w mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Do tego jeszcze inne rozpylacze, numery katalogowe rozpylaczy dla MF 255 i MF 235 są inne, więc muszą się jakoś różnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    1

to jakie sa roznice w tych ustawieniach? jak to te same silniki, te same pompy, te same wtryski,

 

nr katalogowy to pewnie duza roznica tylko w sklepie dostaniesz te same...na te koncowki rozpylaczy przypada chyba 8 nr katalogowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Przecież na pompie ustawia się chociażby ciśnienie wtrysku.

 

Ale na pewno różnica mocy nie wynika z tego że jeden ma zwolnice a drugi nie, tak jak to pisałeś wcześniej :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Ewentualnie może być inny kąt wtrysku, też będzie miał wpływ na moc silnika. Co prawda teraz miesza się części od tych silników, ale jak wychodziły z fabryki to numer katalogowy coś znaczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    1

jak w jednym i drugim silniku sa takie same ustawienia, wszystko to samo to jak moze byc roznica mocy na silniku....???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież na pompie ustawia się chociażby ciśnienie wtrysku.

 

 

 

Ciśnienie wtrysku ustawia się na wtryskiwaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun1    1

więcej mocy mf 255 dają zwolnice, większa dawka paliwa na pompie wtryskowej no i inny kąt ustawienia wtrysku ;)

Edytowano przez pisklaczun1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj