Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Dziś przedmuchaliśmy ponownie układ, lecz bez skutku, nadal w odstojniku zbiera się powietrze, ciapek traci siły, gdy poluzuję podczas pracy silnika odstojnik naleci paliwo i na jakiś czas 30-stka odzyskuje siły.

Edytowane przez Marcin91
literówki
Opublikowano

W ciapku bak jest wyżej niż pompa, więc zrób tak:

poluzuj rurkę przy filtrach paliwa (tę, która paliwo wychodzi) i bez żadnego pompowania paliwo powinno samoczynnie się sączyć i to dość wyraźnie.JAk nie będzie leciało to nie ma siły, coś jeszcze jest zapchane i pozostaje ci wykręcić wszystkie rurki, posprawdzać śruby, czy te dziureczki wewnatrz nie są zapchane oraz wymontować, porozkrecać i wyczyścić pompkę zasilającą.

Opublikowano (edytowane)

Odkręcaliśmy - nadal jest to samo. Najdziwniejsze jest to, że podczas gdy chcemy odpowietrzyć 30-stkę za pomocą ręcznej pompki (tłoczyska), to paliwo jest mielone nic się nie pompuje, a gdy odkręcimy odstojnik podczas pompowania, pompka pompuje jak należy, aż słychać że pcha to paliwo.

 

Jedyne co Nam zostało sprawdzić to przedmuchać przewód powrotu paliwa, reszta została już zrobiona.

Edytowane przez Marcin91
literówki
Opublikowano

witam ja miałem ostatni dokładnie takie same objawy tylko nie w 30 tylko w zetorze a przyczyna tego jest banalna wyciąg ten filtr z tego kieliszka przy pompce ręcznej i załóż bez niego i na 100 procent będzie dobrze u mnie była to za tempa sprężyna po tym filtrem . mieliło mi tam paliwo i zapowietrzał się podczas pracy u ciebie będzie to samo . pozdrawiam

Opublikowano

proponował bym spróbowac bez filtrów miałem przypadek że nówki filtry poszły do wyrzucenia , pompka nie mogła przeciągnąc przez nie paliwa

 

czysta głupota

wciagnie jakiegoś paprocha, zapcha/zniszczy coś w pompie albo wtryskiwacz i dopiero bedzie problem.

 

ps

nie wiem z czego musiałyby być te filtry, żeby nie puścić paliwa.

jeździłem już chyba na wszystkich dostępnych (filtron, wf, ab, asso) i z zadnym nie było najmniejszych problemów.

Opublikowano

Na pewno to nie wina filtrów, bo nim zakupiłem nowe, na starych już się zapowietrzał. A za nic w życiu nie będe jeździł bez filtrów nawet nie spróbuję, nie mam zamiaru regenerować lub kupywać nowej pompy.

 

Wywal odstojnik i spróbuj bez niego.Jak będzie bobrze to coś z odstojnikiem nie tak.

Chłopie, jak wykręce całkowicie ostojnik to paliwo będzie mi uciekało, jedynie jak na chwilę poluzuje to się odpowietrza, bo ostojnik się napełnia.

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem nie da się odpowietrzyć pompy wtryskowej w filtrach paliwo jest a tam z śrubki odpowietrzającej o pompy wtryskowej nie leci paliwo.

Pompowałem z 30 min i nic.

Co to może być ? może to być pompka zasilająca czy co ?

Edytowane przez denis667
Opublikowano

Przy dobrze działającej pompce ręcznej po kilkunastu naciśnięciach pompki, gdy paliwo już wszędzie dotrze trzeba użyć większej siły podczas nacisku i słychać wracanie się paliwa do zbiornika.

Opublikowano

heh miałem to samo niby bilo ciśnienie ale jednak nie bilo go i filtry tak jakby dalej zapowietrzone. Takie dzisiejsze pompki, założyłem stara cieknie jak cholera ale przynajmniej pompuje a te nowe to o d*pę rozbić miałem 3 wersje tych pompek ze sprężyną ( pomagająca pompować) niby mielecka i jakiś Tajwan plastikowy i najlepsza się okazała stara pompka.

Opublikowano

Witam
Ostatnio wymieniłem przewody wysokiego ciśnienia i cały filtr powietrza i od tego czasu jak dodam gazu to tak jakby łapał powietrze jak wejdzie na obroty to jest dobrze co może być przyczyną tego ze po dodaniu gazu tak jagby się zqpowietrza

Opublikowano
Witam. Otóż mam problem z ciapkiem ponieważ,, zapowietrza się,,. Na początku było tak jakby na obrót wału tracił paliwo i nagle wracało, ostatnio w trasie na obrotach brakło mu tchu😁,no i zgasł po czym ciężko było go odpowietrzyć, i tak dwa razy na odcinku 7km, zauważyłem że problem pojawia się jak już chwilę pochodzi. Cały układ wyczyszcozny dwa razy, pompka zasilająca wymieniona, może miał ktoś podobny problem?
Opublikowano
Powietrze bym wykluczył, a nie dodałem że pompa jak i wtryski rok temu były srawdzane, pompa poprawiana bo żarła dużo paliwa a wtryski nie lały, lecz w pompie zasadniczo często nie sprawdzałem oleju i pewnego razu była sucha miarka, mogło się coś poknocić?
Powietrze bym wykluczył, a nie dodałem że pompa jak i wtryski rok temu były srawdzane, pompa poprawiana bo żarła dużo paliwa a wtryski nie lały, lecz w pompie zasadniczo często nie sprawdzałem oleju i pewnego razu była sucha miarka, mogło się coś poknocić?
Opublikowano

Może gdzieś w przewodach paliwowych ukryte jest sitko które się zabrudziło, miałem tak w Bizonie, cały układ paliwowy sprawdzaliśmy, a okazało się że poprzedni właściciel zamontował sb sitko i ono się zabrudziło i blokowało dopływ paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v