Skocz do zawartości

Dlaczego John Deere


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Połowa ludzi którzy kupili Zetora w ciągu ostatnich 3 lat nie kupiłaby ponownie: problemy z ceramiczną tarczą sprzęgłową, ciężko włączające się biegi, podskakiwanie ciągnika w polu i transporcie, dość wysokie spalanie.

 

Choć znam ludzi którzy mają 2-3 letnie NH i pokupili Zetory ;)

Opublikowano

Nazwałem cie chłopcemm bo wygladasz na avarcie na młodego silnego umiesnionego niczym Błekitna Belgijska :) fakt mało traktorów ma w tej klasie to co podałes ale sa takie co maja ale nie chce rzucac słów a wiatr pewnie jestes uzytkownikiem 5820 basic albo advence??? rewers mechaniczny?. to co napisał robertbara jest bardzo madre róznorodnosc musi byc jak w przyrodzie. zgodze sie ze konstruktorzy JD moga zadroscic rodzinie CNH np ich skrzyni bezstopniowej o jej zaletach w innym dziale pisał MAV pobiła bezstopniowa Fendta który był pionierem w tej dziedzinie natomiast JD moga zazdrosici niektórych silników choc znam przypadek 8320 w którym pekł wał korbowy! na gwarancji całe szczescie! ale co charaterystyczne dal firmy o dobrym imieniu cała seria pechowych osobników z góry miał wymieniony wał nie wazne czy chodzi czy juz pekł wada fabryczne wymiana. dmuchali na zimnie. o co my sie tutaj spieramy chyba tylko o kolor maski i połozenie dzwigni biegów ;) prawde mówiac traktory z takim samym wyposazeniem róznych firm kosztuja praktycznie tyle samo!

Opublikowano

Plusem JD jest to ze sami produkuja podzespoly do swych maszyn. Chodzi mi o silniki i skrzynie. A nie jak inni producenci wkladaja silniki innych firm. JD prowadzi swoja polityke. Uważam że skrzynia bestopniowa AP tez jest dobra i nie ustepuje wiele skrzyniom CNS (one to chyba sa ZF). JD istnieje dlugo na rynku Swiatowym i jest liczacym sie producentem. Przez ten czas wyrobil sobie dobra renome wsrod urzytkownikow na calym swiecie produkujac niezawodny i trwaly sprzet. Jest to liczaca sie powarzana firm. Nie wiem jak to bedzie teraz, czy traktory wytrzymaja po 15tys mth bez remontu, zwlaszcza jak projektuje sie według zasady 'minimum materialu maximum wytrzymalosci' czy to wystarczy.

Opublikowano

@luk2782 hehe nic się nie zmieniłeś.... ;) ostatnio mało Cię było na AF i widać :) bo wojetek3222 ma JD 5720 w wersji advence z rewersem hydraulicznym, nie myl z mech... i uważam w tej klasie i cenie jego JD nie ma sobie równych pod względem paramertów i wyposażenia...

Opublikowano
@luk2782 hehe nic się nie zmieniłeś.... :) ostatnio mało Cię było na AF i widać :) bo wojetek3222 ma JD 5720 w wersji advence z rewersem hydraulicznym, nie myl z mech... i uważam w tej klasie i cenie jego JD nie ma sobie równych pod względem paramertów i wyposażenia...

JD 5720 advence ma rewers hydrauliczny, ale jest on sterowany mechanicznie poprzez linkę i przez co za lekko nie chodzi :)

tak samo półbiegi przełączane pod obciążeniem (grupy biegów głównych zresztą też) są sterowane za pomocą linki. Elektrohydrauliczne przełączanie pólbiegów i rewersu jest dostępne w opcji :) i w tej klasie ciągników lepszą przekładnie zdaje się ma MF 5435 Dyna-4 i uważam, że względem wyposażenia i ceny stanowi poważną konkurencję dla JD... :)

 

@pioter jak byś miał wybierać teraz pomiędzy MF 5435 Dyna-4 a JD 5720 to na co byś postawił?? ;)

Opublikowano
Plusem JD jest to ze sami produkuja podzespoly do swych maszyn. Chodzi mi o silniki i skrzynie. A nie jak inni producenci wkladaja silniki innych firm. JD prowadzi swoja polityke. Uważam że skrzynia bestopniowa AP tez jest dobra i nie ustepuje wiele skrzyniom CNS (one to chyba sa ZF).

 

Silnik produkują sami natomiast skrzynia bezstopniowa jest ZF w 6020 i 6030, 7030 Premium, w górę od 7020 Waterloo już jest ten John Deerowski AP. Nie wiem czy coś nie zamotałem ;)

Opublikowano

@LowRider

 

a JD w której wersji??? ;)

 

jeździłem jednym i drugim ale nie za dużo więc trudno stwierdzić, ale chyba lepiej się jeździ na Dyna-4...zależy do czego ma byc ten ciągnik, bo jednak MF jest trochę większy i jako główny ciągnik to postawił bym raczej niego...natomiast przy ładowaczu czołowym też trudno powiedzieć, bo MF ze skośną maską, z kabiną Visioline i Dyna-4 jest wręcz stworzony do ładowacza tylko szkoda, że bez ramy jak w JD...

nie wiem jak to wygląda cenowo...

 

wydaje mnie się że MF ma lepszą pozycję za kierownicą, wyżej się siedzi-lepsza widoczność, choć to może być juz przyzwyczajenie :)

 

gdyby mój MF miał Dyna-4,skośną maskę, kabinę Visioline,ładowacz czołowy, przedni TUZ i koła 440/65-28 i 54/65-38 to napewno nie zamieniłbym się na Jasia :)

Opublikowano
MF ze skośną maską, z kabiną Visioline i Dyna-4 jest wręcz stworzony do ładowacza tylko szkoda, że bez ramy jak w JD...

wybierasz taki ladowacz zeby mial rame do tylnej zwolnicy i jest git

Opublikowano

hmm o spalaniu napisał tylko @robertbara, reszta siedzi cicho, nie robiliście pomiarów czy wam wstyd, że JD tak dużo pali. ;).

JD jest znaną i popularną wśród rolników marką (spytajcie jakiegoś mieszczucha o marke ciągnika to wam powie JD :) ), bo ma bardzo rozwiniętą sieć dilerów, chyba żadna inna marka w Polsce nie ma tylu komisów. JD ma też dobrą reklame, chyba w każdym piśmie rolniczym jest chociaż mała reklama.

Opublikowano

Wydaje mi się że jak by john deery nie był dobre to nie miały by takiej renomy jak mają(a wg. mnie mają dobrą). Pronar na pewno nie będzie uważany za wspaniałą marke, chodźby nie wiem jak by był rozreklamowany(bez urazy wszystkim posiadaczom pronara)

Opublikowano

Ano siemasz PIOTER :) troszeczke chorowałem w ciagu ostatnich 3 dni dlatego tak mnie wciagło duzo wolnego czasu ale od jutra znowu jazda. teraz mysle ze bede czesciej tu zagladał. ciekawe wpadłem w ten temat jak hiena miedzy lwy i troszke kąsam ;)

Wracajac do JD to jak juz powiedziałem mozna sobie palce połamac przy rewersie zastanawiam sie bo ne pamietam czy zmiane predkosci obrotów wałka dokonuje sie dziwgnia która połaczona jest linka z mechanizmem odpowiedzialnm za zmiane predkosci? MF ta seria ze scieta maska ma exstra widocznosc dla mnei JD do 6030 to taki wysoki kanciak z przycietymi rogami nie podoba nie sie jego sylwetka szeroki tylnie słubki kabiny jakis taki no filozofia kształtu dnie przemawia do mnie. dobrze ze nie jest to głównym argumentem wyboru :)

Opublikowano

Wracając do sedna tematu... Uważam , że John Deere serii 8030 wyróżnia się w swojej klasie silnikiem o pojemności 9.0 litrów. Ma dzięki temu duży moment i jest nie do zdławienia :-)

Poza tym firma ta jako jedna z nielicznych, bądź nawet jako jedyna posiada własną sieć satelitów.

Opublikowano

@pioter

gdyby mój MF miał Dyna-4,skośną maskę, kabinę Visioline,ładowacz czołowy, przedni TUZ i koła 440/65-28 i 54/65-38 to napewno nie zamieniłbym się na Jasia smile.gif

 

już za parę dni będą identyczne koła u mnie tylko nie z czerwoną maską:) (bez ramy nośnej ale za to z ramą ładowacza i czołowego i TUZ montowaną pod tylny most)

 

Jeśli chodzi o JD to marka ma pozycję wysoką i dlatego jest to ciągnik popularny. Obecnie wiele czołowych firm posiada nowoczesne rozwiązania. Różnice w parametrach technicznych nie są przeważnie zbyt wielkie, choć JD przeważnie wygrywa. Najważniejsza dla ciągnika jest trwałość, a tego nie da się zmierzyć tylko trzeba ciągnik kupić i popracować parę lat ;)

Opublikowano
Wracając do sedna tematu... Uważam , że John Deere serii 8030 wyróżnia się w swojej klasie silnikiem o pojemności 9.0 litrów. Ma dzięki temu duży moment i jest nie do zdławienia :-)

Poza tym firma ta jako jedna z nielicznych, bądź nawet jako jedyna posiada własną sieć satelitów.

Fakt jak widziałem go w orce to naet jak miał ciezko pod górke i pług poszedl głebiej to w miejscu buksował ale silnik na obrotach to moze o 100 spad ma zapas mocy

Opublikowano

JD ma rame pelna tzn przez cały traktor a nie jak ursus lub inne do skrzyni biegów. Rama jest w kształcie ceownika co sprawia ze jest odpoerna na skrecanie i moze przenosic duże napreżenia. Nie złaniesz go. W testach DlG (czy jak sie one tam nazywaja) JD wypada przyzwoicie. Moc na walku i siła uciagu sa niewiele mniejsze od tych jakie podaje producent. Pewnie to tez zależy od skrzyni. Np. Fendt ma siele na walku nieznacznie wieksza od deklarowanej przez producenta. Niektórzy narzekaja tu na vario ;)

Opublikowano
tyle jeżdże i rewersem palce nie połamałem, dziwne to Twoje stwierdzenie ;):D

dla mnei było ciezko jak cholera :) wczesniej jezdziłem NH w tej klasie czy df to tam rewers chodzil lekko i ruszenie nie było tak płynne w JD

Opublikowano

Z tym rewersem może być tak że jak nowy to ciężko chodzi a potem jak zrobi z 10 20 godzin to leciutko się już przesuwa. Rober nawet gdybyś go szarpnął jak wchodzisz czy wychodzisz z ciągnika to i tak on nie ruszy jak nie siedzisz na fotelu(taki przydatny bajer ;) ).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SzymonJD
      Witam John deere 6330 przestały działać światła po przekątnej, tzn lewa tylna i prawa przednia ta połączona z kierunkowskazem. Czy ma ktoś może opis bezpieczników w tym modelu? 
       
      Pozdrawiam
    • Przez Pawel121185
      Witam. John deere 6230 stracił po części moc. Na kompie nie ma błędów. Filtry nowe.. Co może być przyczyną? 
    • Przez KrzysiekGbicki
      Witam, mam problem z john deere 6210, po odpaleniu przez chwilkę półbiegi działają,  i zaraz przestają,  miga pomarańczowy trybik na zegarach i niebieska literka I , sprawdziłem bezpieczniki,  sa ok. Co moze miec winę,  co sprawdzać?  Z gory dzięki za wszystkie rady
    • Przez Tomek1337
      Witam mam problem z moim JD6170m 2015r. Po dłuższym przestoju od prac polowych ciągnik się zapowietrzył. Ostatnio przejrzałem cały układ plus wymieniłem filtry to traktor znów odpalał elegancko i nie falował na obrotach ale po przepracowaniu kilku mth problem powrócił. Traktor nie chce odpalać jakby paliwo z układu cofało się do zbiornika i znów trzeba go odpowietrzyć. Pompka paliwowa ta na przodzie ciągnika w pełni sprawna. Jedyne co nie daje mi spokoju to z odpowietrznika od filtra z odstojnikiem ciągle leci mi tylko same powietrze a z drugiego normalnie po odpowietrzeniu leci paliwo. Czy może to być wina uszkodzonego korka wlewu paliwa przez, który robi się podciśnienie w zbiorniku i po zgaszeniu ciągnika paliwo z układu się cofa? 
    • Przez GracjanChumikowski
      Witam, planujemy pierwszy raz zacząć kosić kukurydze w tym sezonie. Kupiliśmy przystawkę 6 rzędową New Hollanda. Doszły nas słuchy że napęd który jest tam na jeden pasek na przystawkę nie wytrzyma i trzeba to rozwiązanie jakoś zmienić najlepiej na łańcuch. Czy ktoś jest w stanie pomóc jak to rozwiązać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v