Skocz do zawartości
Rayan

Dlaczego John Deere

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Rayan    3

Napiszciee dlaczego Akurat wybieracie John Deere??? Bo są popularne??? Dobre?? czy ...(waszym zdaniem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

Dalczego John Deere? Pytasz -> odpowiadam.

1. Dobry silnik.

2. Dobra skrzynia biegów

3. Hydraulika wydajna

4. Tata zawsze chciał mieć dobry ciągnik

5. Jelonek na masce

6. B. dobry serwis

 

Ale właśnie tak jest, był u nas wczoraj daleki sąsiad zobaczyć ciągnik i też ma zamówonego 5620, ale czeka w kolejce bo terminy dealerzy mają wydłużone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    8

John Deere jest najczęściej kupowanym ciągnikiem bo jest najbardziej popularny, rozpowszechniony i znany. Jest duzo dealerów którzy oferują te ciągniki i dlatego rolnicy kupują johna. Pozatym to bardzo wytrzymały i mało awaryjny traktor.


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymon29    0

Koledzy zapomnieli dopisać że super komfort. Wszystkie przełączniki są pod ręką. Nieważne czy ktoś jest mały czy duży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalik    12

Po pierwsze komfort pracy, po drugie silnik, szkszynia biegow, jakosc. A najwazniejsze jest to ze w John deere kazdy szczegól jest dopracowany. W konu diabel tkwi w szczegółach.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

Lepsze materialy,technologia,silnik i skrzynia mocne,,komfort pracy,ergonomiczna kabina,silny podnosnik. Caly John Deree... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
Pozatym kto onie słyszł o John Deere - chyba każdy.

zastanow sie nad logika ;)

Troche bezsensu sa wasze wypowiedzi, dokladnie wszystko co piszecie mozna podpiac pod pronara czy lambo, piszcie czym JD moze sie rzeczywiscie wyrozniac, dlaczego tylko JD stosuje takie rozwiazanie, patenty JD...

np. wybralem fendta bo jako jedyny producent oferuje skrzynie bezstopniowa w ciagniku 4-cylindrowym (o ile jeszcze tak jest), albo MF przekonal mnie najcichsza kabina


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61

JD już dawno oferuje Auto Powr w 4 cylindrówkach, bodajże od 6320 w górę się to zaczęło :)

 

Najważniejsza sprawa -pełna rama -sorry że to powtarzam tyle razy, ale cóż ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

Ja wybrałem JD ponieważ, ma konstrukcje ramową co w tej klasie mocy jest wyjątkiem (jeśli sie mylę poprawcie mnie) , ma 4 biegi pod obciążeniem , EHR , cichą , klmatyzowaną ii przestronno kabine gdzie wszystko jest logicznie rozmieszczone , Dobrą jak dla mnie cene za takie wyposażenie , serwis na którym moge polegać oraz namowy Jaro ;) To wszystko zadecydowalo ,że mam jelenia w stadzie hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

pełno ramowa kontrukcja ma tez swoje wady mało odporna na siły skretne które powstaja przy szarpnieciach i sytuacjach podbramkowych np wyciaganiu przeciaganiu. bardzo dobra do pracy przy turze. Osobiscie nie jestem Fanem JD odnosze sie do niego jak mam porównac inny traktor jedyne w czym moim zdaniem jest naprawde dobry to silnik poza tym sredniak aha i jeszcze co to materiały uzyte w kabinie chodzi mi o plastiki obicie dzwignie itp dobrze wykonane a czy logicznie ułozone jak dla mnei nie dokonca. miałem okazje zwiedzic kabine w czasie pracy ciagnika 8320 8520 7710 ogladałem 100 konnego w agromixie chyba 6120 czy 6220 nie pamietam ale nie spodobał mi sie wogóle taki kucykowaty z rewersem który chodził tak lekko ze moza bybyło sobie palce połamac jedyne co dobrze wchodziło to półbiegi. dla mnie JD nie jest tak piekny ak go maluja. hałas w kabinie 8530 przy pługu na poziomie ale szału nie było fakt krzepe ma bo targał 8 w obocie z wałami. w klasie ciagników ponad 200km czyli 7020 teraz juz 7030 i 8030 JD ma mocna pozycje ale te mniejsze moim zdaniem nie sa juz tak doskonałe. tak jak powiedział brzozak2 panowie nie uzywacie konkretów aby poprzec ta hipoteze ze JD jest rewelacyjny. nie obrazcie sie ale mówicie troszke jak ci co sprzedaja JD mało konkretnie nie potrafia pokazac atutów tego co maja rzucaja ogólnikami, które mozna bybyło przypiac nawet do ursusa i nalatuja na inne marki mówiac ze to szmelc.


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

Jeślii moja wypowiedz nie zawiera konkretów to sora ,ale dokładniej nie umiem . moja wypowiedz zawiera moje odczucia co do tego ciągnika , a i chyba jesteś pierwszym ,który twierdzi ,ze ramowa konstrukcja jest zła . Mi się wydaje ,że właśnie w różnych sytuacjach gdzie szarpie ciągnikiem cała siła naprężeń idzie na rame ,a nie na podzespoły czyli skrzynie silnik czy tylny most .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
JD już dawno oferuje Auto Powr w 4 cylindrówkach, bodajże od 6320 w górę się to zaczęło

wlasnie nigdy nie pamietam od ktorego numerku zaczyna sie 6 cyl. :) , ale jakosc postow znacznie sie poprawila ;)

Jeślii moja wypowiedz nie zawiera konkretów to sora ,ale dokładniej nie umiem
moim zdaniem twoja wypowiedz jest w porzadku, podkresla klase mocy, co podejrzewam jest w twoim przypadku najistotniejsze

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zastanawia mnie jakie korzyści daje rama? Inne marki nie stosują tego rozwiązania (oprócz Mc) i nic złego się nie dzieje. Przez ramę ciągnik jest cięższy, co jest korzystne, ale żeby zapewnić odpowiednią wytrzymałość rama nie jest potrzebna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61

4 cylindrówka jest do 64XX ;)

 

Rama nie daje większej wytrzymałości? Ani skrzynia ani silnik nie przenoszą obciążeń zginających itp.

A przecież w wielu traktorach obudowa skrzyni jest ramą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

moim zdanie to iz jd posiada rame to zadna rewelacja pronar i mtz tez ja maja a jesli inne marki nie posiadaja ramy to raczej sie zaraz nie rozleca i mozna w nich smialo montowac ladowacze czolowe jakos nie slyszalem zeby wystepowaly jakies przypadki w ktorych np nh czy df zlamaly by sie w pol z braku ramy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrkram    0

Ja bym wybrał John Deere dlatego że jako do jedynego ciągnika na świecie ( przynajmniej o innych nie słyszałem) są wyposażone w generatory prądotwórcze. A to w rolnictwie jest bardzo przydatne. (był o tym artykuł w RPT).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

Słucha mnie wojtus chłopcze nie powiedziałem ze rama jest zła jabys przeczytał uwaznie to co napisałem. wiesz co to zanczy konkretny argument np Mój Jd ma najweksza wydajnosc pompy hydraliczniej w tej klasie ciagników ! ma tyle i tyle a reszta mniej to jest konkretny argument! a pisanie ze masz 4 półbiegi pod obciazeniem to co ja tez mam w DF masz ehr ja tez mam cicha klikatyzowana kabine tez mam i mam wiesza powerznie szyb niz ty w JD co za tym idzie wiesza widocznos a do tego nisko i szybko poadajaca maske co poprawia widocznosc w przód tak ze widac koncówki przedniego TUZ. nie chce krytykowac JD chce tylko udowodnic ze wychodzi poza srednia w całokształcie wciagnikach o mocy do 165KM

 

piotrkram a zauważyłes ze to sa ciagniku seri 7030 premium? tzn masz 12, 24, 230, 400V ale z generatora o mocy ponad 170km jak myslisz ile on spali nawet napedzajac jedynie ten aleternator?napewno nie mało poza tym co ty do niego podłaczysz rozsiewacz Khuna z elektrycznym napedem tarcz??? a masz go bo to przeciez hit tego rocznej Agritechniki i co jeszcze młynek do kawy i sokowirówke? pomysł dobry ale paliwem do pozyskania tej energi nadal jest olej napedowy a jego cena pnie sie w góre


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61
moim zdanie to iz jd posiada rame to zadna rewelacja pronar i mtz tez ja maja a jesli inne marki nie posiadaja ramy to raczej sie zaraz nie rozleca i mozna w nich smialo montowac ladowacze czolowe jakos nie slyszalem zeby wystepowaly jakies przypadki w ktorych np nh czy df zlamaly by sie w pol z braku ramy

 

Nie porównuj ramy z MTZ czy Ursusa do pełnej ramy JD. To jest różnica. W którymś poście było o tym. Między innymi jest masywna rama do której mocowane są poszczególne elementy, nawet skrzynia.

 

Wystarczy popatrzeć tylko na mocowanie łądowacza na JD -nie ma potrzeby puszczania dodatkowej ramy pod traktorem. Mocujemy w połowie i to wszystko.

To nie chodzi tylko o to że nie rozerwiesz go, pewnie też się da ;)

 

Ten generator prądu dla mnie to też trochę dziwna sprawa -już kurcze nie mieli co wymyśleć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0

Ja też wybrałem/zamówiłem Jd.Już piszę dlaczego:

 

1)Ciągnik będzie chodził z ładowaczem a więc pełna rama obowiązkowa.w tamtym roku przy podnoszeniu balota lucerny od quadranta moja c385 nie wytrzymała, na wsi ma Farmera z turem ;) nie pamiętam modelu(80km)i też nie wytrzymał w dodatku cały czas spocony@timasz nieźle pojechałeś z tą ramą w mtz, ciekawe :) Jd ma pełną ramę a to co jest w mtz to nawet bym półramą nie nazwał

 

2)Jak dla mnie to wykończenie jak na tę klasę ciągnik stoi na wysokim poziomie podobnie jak ergonomia,siedziałem w 6230 a mój 6330 w środku nie będzie się niczym różnił

 

3)Do dilera Jd mam 10 km do nh 40km do df/same 40km reszta jeszcze dalej.Wybierałem z tych 3 marek, od początku uważałem Jd za najlepszy z tej trójki,ale jeśli nawet byłyby na podobnym poziomie to odległość do serwisu by zdecydowała

 

To tak z grubsza, nie mówię że JD jest doskonałym ciągnikiem bo takich nie ma i nie będzie,ale ja np patrzę nie tylko jakie wyposażenie jakie bajery itp ale również na niezawodność, żywotność i patrząc na ciągniki 10-15 lat w mojej okolicy Jd zdecydowanie wygrywa z tymi dwoma markami,chociaż np stare Case czy Fendty też się trzymają

 

A ostatecznie mnie przekonała rozmowa z właścicielem ok 200ha, w tamtym roku wymienił 10-letniego i 5-letniego nh na dwa nowe Jd


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

w koncu jakies konkrety. Ja wybrałem DF choc do serwisu mam 50 km a do NH 25km a do JD 16 :) wziełem pod uwage tez to ze praca serwisanta w agromixie to koszt 80 zł/godzine w Urpolu 53zł/h wrazie awari po okresie gwarancji ;) bo ty ciagników w zagrodzie nie niaprawimy :)


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    1

W pobliskim gospodarstwie (po dawnym PGR mają dwa JD(nie znam dokładnych numerów) jeden pracuje z turem. Właściciel mówi ciągniki są super komfortowe zwinne dobre silniki i skrzynie biegów ciągną pług cztero skibowy obrotowy na 3klasie ziemi pracuje przy gnoju sianokiszonce ciągniki robią prawie wszystko w gospodarstwie około 500ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

luk278 chłopcze jak mnie ładnie nazwałeś to dobrze ,że twój DF ma 4 biegi pod obciążeniem ,EHR i inne ,pomagające w pracy ,,gadżety,, jeśli można to tak nazwać . Ja podałem swoje odczucia co do ciągnika o mocy 80 km bo mało traktorów w tej klasie mocy posiada takie właśnie wyposażenie jak ten mały jelonek i na moją decyzję co do kupna ciągnika wpłyneły właśnie te czynniki ,które wymieniłem powyżej .Po prostu w tym ciągniku czułem sie najlepiej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61

Standardem wykończenia takie ciągniki jak JD, NH, DF są zbliżone. Jedynie Fendt oferuje więcej (oczywiście nie za darmo). Sytuacja zmienia się kiedy porównamy ciągniki o identycznym wypasie -wtedy różnica w cenie nie jest tak duża jak wielu z nas myśli.

 

Ale czy nie byłoby nudno gdyby każdy z nas chciał mieć JD. To samo z NH. Pewnie gdybym miał teraz kupić traktor wybrałbym też JD. Ale to nie znaczy że nie liczę się z innymi markami. Uwielbiam NH powyżej 100 koni -TVT to tak urodziwy traktorek że użytkownicy JD mogą być zazdrośni. Nie przypadły mi natomiast do gustu TDD :) Eh te zwolnice i brak EHR-u :angry:

 

Ciągnik który użytkuje od 3,5 roku dziś to już taki standard praktycznie, wtedy to był powyżej przeciętnej w klasie 100 koni:

-skrzynia 24 x 24 z 4 półbiegami ( i elektronicznym rewersem) -no dziś może to nic szczególnego

-fotel pneumatyczny

-wysoki prześwit -oczywiście na kołach tylnych 38'

-prosta obsługa

-przy odpowiednich maszynach towarzyszących oraz odpowiedniej technice jazdy jest na prawdę ekonomicznym traktorem (l/ha)

-wytrzymałość (2800 mtg i nie wiem że mam traktor)

 

Tylko nie krzyczcie że dziś to prawie każdy traktor posiada ;)

 

Parametry oscylują w granicach konkurencji -pewne są lepsze, inne gorsze.

 

Do dilera JD mam 60 km, do NH mam 35 ale tak szczerze.....chodzi u nas dużo NH, Zetorów, Ursusów, ja chciałem się troszkę wyróżnić i wziąłem JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61

Prosze nie prowokuj mnie :)

 

Przecież ceną się różnią w dużym stopniu to różnica w wytrzymałości na pewno jest. Zresztą porównaj Forterrę 11441 do 6330 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mccormick2000
      witam. mam pytanie. jak sprawdzic czy traktor jest wyposazony w system naprowadzania ? dodam ze ciagnik jest bez monitora tylko ma na słupku wyswietlacz predkosci i obrow i na panelu bocznum dwa male wyswietlacze . uchwyt do anteny i wtyczka jest juz na dachu oryginalnie na traktorze. mam mozliwosc przelozenia anteny i wyswietlacza z kombajnu i podpiecia go pod gniazda na slupku po prawej stronie. wystarczyloby przelozyc te dwa elementy czy musza byc jeszcze jakies czujnikk kata skretu ? jak to w tym modelu moze wygladac ?
      z gory dzieki i pozdrawiam
    • Przez GV103
      Mam problem z układem kierowniczym w John Deere 6910 z 2001 roku.Są drgania na kierownicy i hałas w okolicy pompy hydraulicznej i rozdzielacza z tyłu ciągnika nie da się jeździć .Na zimnym oleju w ciągniku gdy się kręci kierownicą jest wszystko w porządku,dopiero jak się ciągnik rozgrzeje tak po 30 min to dopiero zaczyna kierownica drgać.Pompa hydrauliczna była u regeneracji przed regeneracją było tylko 130 bar na rozgrzanym oleju i świeciła się kontrolka STOP ale wszystko z układem kierowniczym było dobrze tylko długo podnosił narzędzie i trzeba było dodać gazu żeby podniósł czy obrócił pług  ,po regeneracji jest 200 bar z podnoszeniem niema już problemu podnosi bardzo szybko ale jest problem z kierowaniem.Jest to pompa tłoczkowa o wydajności 98 litrów na minute i ciśnieniu 200 bar.Może ktoś wie co wywołuje te drgania na kierownicy?? 
    • Przez tomiis
      Witam. Czy posiada ktoś schemat bezpieczników na odwrocie klapy gdzie one się znajdują, ponieważ nie wiem jaki bezpiecznik odpowiada za daną rzecz i nie wiem którego wymienić gdy np. zepsuje się wycieraczka. (pdf)
    • Przez tomiis
      Witam,
      Mam problem z lewym hamulcem w john deere 6400, po wymianie pękniętej rurki lewe koło nie hamuje. Lewy pedał jest miękki. Jak poprawnie odpowietrzyć ten układ? Po kilku próbach brak hamulca  A może macie inne pomysły co może być przyczyną. 
    • Przez anx
      witam
       
      stoje przed zakupem jd 6230 i zastanawiam sie na tym zeby doposazyc go w przednia os amortyzowana TLS
       
      co sadzicie warto doplacic
       
      czy nie bedzie przeszkadzala w pracy z ładowaczem , bo ponoc w tym modelu nie ma mozliwosci usztywnienia przedniej osi jak ma amortyzacje TLS
       
      pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.