Skocz do zawartości
Ferdek07

sdf agrofarm r3 explorer3 olej do przedniej osi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej

Wiadomość z agroFakt.pl

Pestus123    3

Ten sam przedstawiciel zaproponował znajomemu jakiś z claasa, ale teraz już nie mają ciągników claas, więc pewnie ten total ma te same właściwiości, będziesz musiał zakupić dwie bańki, bo jedna nie wystarczy, tam chyba wchodzi coś ok 7l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

tak w ogóle to co ile mtg należy zmieniać olej w przedniej osi mam już 1600mtg i 4ty sezon idzie to już trzeba by zmieniać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

nie wiem pamiętam tylko żer jak go przywieźli to serwisant mówił właśnie że nie ma ls-a, zamówiłem już tego totala LS w końcu raz na 4ry lata nie będę oszczędzał na olejach, tym bardziej że popracowałem trochę na nowym oleju przekładniowym total dynatrans MPV i w ciagniku nie słychać w ogóle pomp skrzyni hamulców czy orbitrola co było na fabrycznym oleju normą, fino za oleje z napisem sdf lub acros podziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

To co w takim razie ma jak nie ma LS-a ?Masz blokadę "na przycisk" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

mam blokadę na przycisk a czy blokuje przednią i tylną oś czy tylko tylną nie mam pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

to już jak tak zmieniam wszystkie płyny to wiedzcie bo nie chce mi się nowego tematu zakładać czy zmieniać płyn hamulcowy a jak tak to na jaki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Panowie jak nalać olej do przedniej osi niby ma być jakiś korek z prawej strony z tyłu nie ma nic znalazłem tylko jakąś zaślepkę ale nie da się tego odkręcić zwolnice nie problem ale ten mechanizm różnicowy nie ograniam gdzie tam się nalewa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

W modelach Roller i Dorado jest dokładnie tak jak napisałeś "korek z prawej strony osi z tyłu". Jeżeli masz z dwóch stron siłowniki od skrętu kół to korek znajduje się za siłownikiem, widoczny tylko jak spojrzysz od dołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

aha czyli należy odkręcić siłownik tak? u mnie jest nad siłownikiem odpowietrznik myślałem już żeby odpowietrznikiem zalewać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

W dorado jeszcze nie wymieniałem, ale tak jak patrzyłem powinno się to udać bez odkręcania siłownika, ale jak zdemontujesz jeden z bolców mocujących siłownik to wszystko będzie na wierzchu. Tylko sprawdź czy na pewno znajduje się tam korek.

Odpowietrznikiem możesz zalewać tylko nie będziesz wiedział kiedy jest odpowiedni stan, bo korek zalewowy jest również poziomem stanu oleju w osi przedniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

Zmieniałem i to nie raz (przebieg 5600mth), tylko tam nie mam drugiego siłownika i korek jest dostępny bez żadnego rozbierania. A w nowym będę to przerabiał za około 250mth więc nie wiem jak to wygląda w praktyce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

aha

a płyn hamulcowy też trzeba wymieniać? kupiłem atf tedex taki mi dali w fino, myślę żeby ściągnąć ze zbiorniczka stary i troszke podopowietrzać na nowym płynie atf to taki ma być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

Według zaleceń instrukcji powinno się zmieniać co 1200mth lub raz w roku. W starym nigdy nie zmieniałem ale co roku padały mi uszczelnienia w pompce sprzęgła więc zawsze po tej operacji uzupełniałem nowym olejem. Stosowałem Mobil ATF 220 i widzę że ten tedex spełnia prawie identyczne normy. A u mnie serwis Dorado stosuje oleje Fuchsa ale jeszcze nie potrzebowałem tego wiec nie wiem jaki leją u mnie. Ale skoro masz już kupiony to możesz zmienić w sposób jaki podałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

olej w moście i zwolnicach zmieniony na korkach było nalepione na tych magnesach troche smaru i opiłków ale ten nowy olej total dynatrans LS wydaje mi się duzo gęstszy od tego co spuściłem ??? mam nadzieje że będzie ok popracowałem z godzinkę i nic się nie dzieje a i o ile w zwolnicach było poniżej korków po max 1,2l może nawet i mniej to mechanizm różnicowy był zalany dużo powyżej korka, tak więc podliwarowałem go z prawej strony i nalałem z 1l więcej ponad korek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×