Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Massey Ferguson 5440 w podstawie - 43 500 euro

Styer 4110 na bezpośrednim wtrysku i z AdBlue w podstawie - 200 tys zł

 

ceny netto na kwiecień 2012

Edytowane przez milkor
Opublikowano

cena za MF 5440 przed negocjacjami była około 45 tys, ostateczna to 43 500 euro netto bez możliwości negocjacji. Dealer jest tylko jeden, korbanek :)

Opublikowano

racja, całe korbankowo wrzuciłem do jednego wora:)

Massey ma bardzo drogie opcje, np resorowanie kabiny to 1,500 euro netto do ceny, szersze opony 1000 euro, o cenę miękkiej przedniej osi nie miałem już śmiałości pytać:)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A jaki kurs euro Korbanek liczy ??

Opublikowano (edytowane)

Kurs liczy się w dniu wystawienia faktury po kursie sprzedaży nbp. Nie tylko korbanek to robi ale praktycznie wszyscy dealerzy. Może być jakaś promocja jak np u jd 3,7, df też jakieś grosze odejmuje. Korbanek nie ma żadnych promocji kursowych. W piątek było to 4,22 zł za jedno euro.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Witam! Chciałbym uzyskac info za ile można nabyć NH T7.185 RC Side Winder II z dodatkami: przód amortyzowany,przedni TUZ bez WOM,pneumatyka dwuobwodowa,obciążnik przedni żeliwny , skrzynia ECO 19. Ponieważ tak jak poprzednio wspomnieliście , ceny są kreowane nie przez fabrykę ale przez sprzedawcę więc chciałbym sprawdzić ile trzeba wydać na takie cudo. Czy 280.000 netto wystarczy? Są to nowemodele o których nie wszystko jeszcze wiadomo. Trzymam się jednej marki dlatego upieram sie przy NH z których jestem zadowolony. W związku z planowanym zakupem będę miał do sprzedaży na koniec roku NH 6050 plus z takim samym wyposażeniem

lecz bez przedniego TUZ-a, z 2009 roku , z przebiegiem 1100mth (wszystkie przeglądy serwisowe) stan idealny.

Opublikowano

.....Ponieważ tak jak poprzednio wspomnieliście , ceny są kreowane nie przez fabrykę ale przez sprzedawcę więc chciałbym sprawdzić ile trzeba wydać na takie cudo.....

A ciekaw skad sprzedawca bierze cenę? z kosmosu? przecież to fabryka ustala ceną po jakiej dealer od nich kupuje i dokleja swoją marżę

Opublikowano

@ZETOREK135 walutą obowiązującą w Polsce jest złoty polski. W euro to możesz sobie zapłacić jak się z sąsiadem będziesz rozliczał. Pozatym programy ue wymagają przelewu bankowego a nie pieniędzy w torbie.

@qazi fabryka to może ustalać dla kazdego inną cenę. Kilka lat tem zrobiono badania w ue. Cena vw golfa w identycznym wyposażeniu na terenie całej ue rózniła się o 10 tys euro. Nawet w ramach jednej marki i jednego importera jakim jest korbanek np. Ceny jednego modelu różnią się o 1 czy 2 tys euro. Zalezy kogo się zapyta.System sprzedaży maszyn jest bardzo zagmatwany i działa na zasadzie. Złupić z kilenta ile się da i wszystko. Ciagnik to nie piwo, gdzie na puszce piszą sugerowaną cenę.

Opublikowano

Witam. Czy cena 66.000 EURO za MF 6475 z przednim tuzem bez wałka jest dobra czy można jeszcze powalczyć.

Dodam że kabina bez amortyzacji i przednia oś sztywna. reszta jak w specyfikacji.

 

Liczę na podpowiedź. Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@ZETOREK135 walutą obowiązującą w Polsce jest złoty polski. W euro to możesz sobie zapłacić jak się z sąsiadem będziesz rozliczał. Pozatym programy ue wymagają przelewu bankowego a nie pieniędzy w torbie.

@qazi fabryka to może ustalać dla kazdego inną cenę. Kilka lat tem zrobiono badania w ue. Cena vw golfa w identycznym wyposażeniu na terenie całej ue rózniła się o 10 tys euro. Nawet w ramach jednej marki i jednego importera jakim jest korbanek np. Ceny jednego modelu różnią się o 1 czy 2 tys euro. Zalezy kogo się zapyta.System sprzedaży maszyn jest bardzo zagmatwany i działa na zasadzie. Złupić z kilenta ile się da i wszystko. Ciagnik to nie piwo, gdzie na puszce piszą sugerowaną cenę.

 

 

Co nie znaczy że nie można płacić inną walutą.

 

PS: Popraw błędy

Opublikowano

W związku z planowanym zakupem będę miał do sprzedaży na koniec roku NH 6050 plus z takim samym wyposażeniem

lecz bez przedniego TUZ-a, z 2009 roku , z przebiegiem 1100mth (wszystkie przeglądy serwisowe) stan idealny.

 

Za jaką cenę chcesz go sprzedać?

Opublikowano

@ZETOREK135- raczej będzie trudno... massey 5440 to około 180 tys + szerokie opony około 4 tys + ładowacz około 40 tys co daje 224 tys zł netto + VAT to wyjdzie około 275 tys zł...

 

pod koniec ubiegłego roku znajomy kupił 5435 z ładowaczem bez dodatkowych opon i dał około 270 tys brutto

Opublikowano (edytowane)

Możesz wybrać tańszy ładowacz np hydramet cz yjakoś tak. Co do szerokich opon trzeba konkretnie z dealerem pogadać. Cena zależy od tego co mają na placu. Tak wogóle co dzień wypytujesz o cenę tego mf a. Pojedź do dealera to ci dokładnie powie co i jak.

@guzik007 po co takie głupie wtrącenia? Spróbuj za ciągnik zapłacić w euro. Najlepiej przyniesionym w torbie. Zobaczysz jak ci arimr dotacje przyzna. Nawet jak weźmie się kredyt w walucie obcej to i tak do zapłaty i zaksięgowania przeliczane jest to na złotówki.

Edytowane przez hubertuss
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v