Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bondek77

MF 3070-gaśnie podczas jazdy

Polecane posty


bondek77    1

Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem MF-a 3070. Ciągnik sprawuje się świetnie, oprócz tego, że wystąpił ostatnio jeden problem. Podczas jazdy gaśnie i nie chce odpalić. Pompuję pompką i nadal nie odpala. Paliwa jest ponad pół zbiornika, gdy doleję trochę paliwa i przepompuję, silnik odpala. Trochę przejedzie i sytuacja się powtarza. Ciągnik ma siłę, nie dymi, rano pali od strzału, ale gdy tylko trochę przejedzie pojawia się taki problem.

Może ktoś coś poradzi?

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piotrb14    187

pompa paliwa może być do regeneracji, lub filtry, odstojnik mogą być zasyfione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Możliwe że się zaciera na jednym z tłoków i będziesz miał takie objawy, tzn jak ciepły zgaśnie, ostygnie i zapali. Kiedyś jak będziesz miał możliwość nic nie rób, poczekaj aż ostygnie i zobacz czy odpali.

Edytowano przez e1leex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl




melon10641    161

To może powiedz jak gaśnie będzie łatwiej szukać przyczyny.

1. Z obrotów schodzi tak jakby się zapowietrzył

2. raptownie staje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kostekk1990    0

Od razu zmień filtr paliwa

Następnie przedmuchaj przewody paliwowe i przeczyść zbiornik paliwa.Na pewno jest sprowadzony z Francji albo z innego kołchozu a tam ciągniki chodzą na czerwonym paliwie ,które nie jest zbyt czyste.Na 100% usterka zniknie .

Edytowano przez kostekk1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mazowszak    20

Może być zbiornik zapiepszony brudem i zatyka kraniki. Ja tak miałęm w swoim massey-u zrobiłem próbę z bańką paliwa i nigdy mi się nie zapowietrzył jak pił z tej bańki. Najpierw sprawdz czy dobrze leci paliwo przewodami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


bondek77    1

Szczerze powiem, że jeszcze nie zajrzałem do tego, nie miałem dziś czasu i czekałem na jakieś podpowiedzi. Jutro zacznę od zbiornika, jeśli nie korek lub smok ciągnący paliwo to będę szukał dalej.

Dodam tylko, że filtr paliwa jest nowy, założony przed sezonem, a ciągnik gaśnie nagle. Nie ma czegoś takiego, że schodzi z obrotów, dymi itp. Po prostu jedzie i nagle gaśnie. Dziwi mnie tylko fakt, że jak tylko trochę doleje się paliwa, przepompuje, to znowu odpala. A paliwa jest ponad połowa zbiornika. Dlatego podejrzewam, że to coś z z tym zbiornikiem. Jutro dam znać czy coś zdziałałem.

Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

Sprawdź sitko w pompce zasilającej czy nie ma tam syfu u mnie tak kiedyś było na początku pod obciążeniem gasł przy orce a później gasł na drodze jadąc gasł nagle to to mnie wkurzyło i wymieniłem na nową i lata jak żyleta. Proponuję ci żebyś najpierw spróbował podłączyć jakiś baniak z paliwem żeby z niego ciągnęła pompka a nie ze zbiornika to zobaczysz czy wina tkwi w zbiorniku czy w czymś innym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bondek77    1

Miałeś rację sznajdik. Sitko w pompce było zasyfione czarnym miodem. To była ta przyczyna. Dziś traktor chodził cały dzień w rozrzutniku i bez żadnych zastrzeżeń.

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Założę nowy temat o MF 3070, ponieważ potrzebuję kilku wskazówek odnośnie orki tym ciągnikiem. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×