grzechu5465

pomóżcie z ustawieniem pompy w renault 85 14

Polecane posty

grzechu5465    0

to jest silnik mwm td226-4 na które znaki ustawiac pompe bo na kole od pompy hydraulicznej mam 0 0 na kole od pompy wtryskowej 2/4 3/6 czy są jeszcze jakies znaki jesli nie jak ją ustawic z góry dzięki

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Grzesiu a po co zakładasz nowy temat jak założyłeś już jeden praktycznie taki sam i spokojnie tam mogłeś to napisać!!!!!!!! i czekać na odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

a jak ją wyjmałes to na których znakach była próbuj i tak i tak przecież nic sie nie zrobi najwyżej niezapali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

bo jest zapowietrzony a ich jest ciężko odpowietrzyc odkręc wszystkie przewody od wtrysków i kręc aż pójdzie paliwo i wtedy spróbuj

 

a dym leci z tłumika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

dobra juz mam ustawione dla innych zeby ustawic z prawej strony silnika macie taki trzpien i na kole pasowym od strony silnika jest krecha to zgrywacie i wtedy wsrodku na trybie napedzającym pompe wtryskową są 2 ''0'' musicie to zgrac z znakiem na trybie od pompy czyli ze znakiem 2/4 tak zeby ten ząbek był miedzy zerami potem jak bedzie kopcił lub cos to tylko ustawiacie kąt tam delikatnie przy przykręconym trybie od pompy obracacie imbusem pompe tylko poluzujcie te 3 srubki i to by było na tyle mam nadzieje ze wam sie przyda i dzieki wam wszystkim za doradzanie pozdrawiam grzesiek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

i teraz dymek to tylko chwile po zapaleniu jutro go przetestuje bo srubki musze od trybu zmienic poskładam i rura ile fabryka dała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj