Skocz do zawartości
grzechu5465

pomóżcie z ustawieniem pompy w renault 85 14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Renault
grzechu5465    0

to jest silnik mwm td226-4 na które znaki ustawiac pompe bo na kole od pompy hydraulicznej mam 0 0 na kole od pompy wtryskowej 2/4 3/6 czy są jeszcze jakies znaki jesli nie jak ją ustawic z góry dzięki

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Grzesiu a po co zakładasz nowy temat jak założyłeś już jeden praktycznie taki sam i spokojnie tam mogłeś to napisać!!!!!!!! i czekać na odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek77    0

a jak ją wyjmałes to na których znakach była próbuj i tak i tak przecież nic sie nie zrobi najwyżej niezapali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

bo jest zapowietrzony a ich jest ciężko odpowietrzyc odkręc wszystkie przewody od wtrysków i kręc aż pójdzie paliwo i wtedy spróbuj

 

a dym leci z tłumika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

dobra juz mam ustawione dla innych zeby ustawic z prawej strony silnika macie taki trzpien i na kole pasowym od strony silnika jest krecha to zgrywacie i wtedy wsrodku na trybie napedzającym pompe wtryskową są 2 ''0'' musicie to zgrac z znakiem na trybie od pompy czyli ze znakiem 2/4 tak zeby ten ząbek był miedzy zerami potem jak bedzie kopcił lub cos to tylko ustawiacie kąt tam delikatnie przy przykręconym trybie od pompy obracacie imbusem pompe tylko poluzujcie te 3 srubki i to by było na tyle mam nadzieje ze wam sie przyda i dzieki wam wszystkim za doradzanie pozdrawiam grzesiek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

i teraz dymek to tylko chwile po zapaleniu jutro go przetestuje bo srubki musze od trybu zmienic poskładam i rura ile fabryka dała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
×