specrol36

Massey Ferguson 5450 vs john deere 5100r

Polecane posty

specrol36    0

witam Mam taki delemat który ciągnik wybrać czy Massey Ferguson 5450 czy zaś john deere 5100r proszę o opinie i o odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specrol36    0

Do pracy na roli czyli do agregatu do przyczep do pługu 3 obracany do beczkowozu joskin do pracy z ładowaczem czołowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

JD jak najbardziej to tura, dobrze się nim pracuje lecz wraz z turem kup sobie obciążnik na tył ;)

Sialiśmy takim 5100R na próbę dwa hektary agregatem uprawowo siewnym na hydropaku i ładnie sobie radził.


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Jeżeli masz ograniczenia gabarytowe to JD jest niższy i krótszy od MF.

Jeden i drugi ma fajną przekładnię do ładowacza czołowego.

Jeszcze jedno kryterium- cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

polecam mf bardzo fajna i wygodna skrzynia biegow wiekszy komfort jazdy

 

tak jak ktos pisal ze jest jd jest krotszy co daje ze jak zaczepisz cos dluzszego bedzie go juz zrywac ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4703

5r jest troszkę mniejszy gabarytami, ma krótszy rozstaw osi, jest lżejsy. Co może być minusem w przypadku ciągnika głównego. Co do komfortu ma większą kabinę, szersze drzwi, lepiej mi się do niego wsiada. Zwłaszcza gdy jest obniżona kabina. lepiej umieszczony jest pedał gazu nie trzeba nogi w bok tak wyginać. Ale w sumie tematów o tym jest masa nie wiem po co pisać wszystko po raz któryś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

tak jak ktos pisal ze jest jd jest krotszy co daje ze jak zaczepisz cos dluzszego bedzie go juz zrywac ;p

Czytaj uważniej poprzednie posty bo pisałem że jak kupi do 5R tura to od razu obciążnik na tył również ;)


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specrol36    0

Czy obciążniki na tył są potrzebne bo JD 5100r ma mase rozłorzoną 60%na tył a 40% na przód i podobnąć jest idealny do ładowacza czołowego z tak rozłorzoną masą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

na równym terenie to ja mogę w moim MF i pełny ładunek dźwigać, (czyli ponad 1,5 t) bez przeciw wagi, ale jak już są jakieś wyboje to 1 tona to maks.

Obornik zawsze leci z przeciwwagą, bo mam poligon wokół płyty :) Z tym że mój mf ma 30 cm dłuższy rozstaw niż ten JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Tyle to ja i Zetorem 7211 wezmę :D .Co do JD-nie ma na nim ładowacza więc nie mi to oceniać co i jak-ale IMHO Janek ma dosyć ciężką d*pę :D -co przekłada się na to że wiele prac mogę nim wykonywać BEZ włączonego przedniego napędu-najlepszy przykład miałem swego czasu gdy kolega pożyczył mój wał łąkowy-ciągał go cały dzień Zetorem 7340 "na napędzie" (inaczej nie szło )-ja z kolei nigdy nie potrzebowałem włączać do tej pracy napędu-ciągniki było nie było o podobnych gabarytach i mocy.Reasumując-z niezbyt długim ładowaczem JD powinien sobie świetnie radzić bez przeciwwagi...(oczywiście z przeciwwagą jest zdrowiej).

I żeby nie było-Zetorem (bez przeciwwagi ) podniosłem i przewiozłem 14x82 kg (słupki betonowe)+200 kg "krokodylek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

mój stoll maksymalny udźwig ma 2 tony, ale to masa na ramce, na krokodylku (też 200kg) biorę te właśnie około ,5 tony (chyba) :) Załaduję łychę gnoju do wozu paszowego, to powiem ile dokładnie waży :lol: :lol: :lol:

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Tyle że mój Hydramet ma 850 kg udźwigu :D -a nie był to chyba koniec możliwości....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Sęk w tym że nic przy nim nie robiłem-znajomy ma taki sam i opowiadał mi (oczywiście wtedy tylko się uśmiałem bo jeszcze nie miałem swojego) że podnosił nim półtorej tony.

W sumie dziwne to ale prawdziwe-dziwne jak się spojrzy na te cieniutkie siłowniczki :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4703

jaro nie szalej bo pewnego dnia twój ładowacz przybierze jakiś nie naturalny kształt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Spokojna głowa-ja nie pisałem że tak go dzień dnia katuję tylko że rało dadę :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Czy obciążniki na tył są potrzebne bo JD 5100r ma mase rozłorzoną 60%na tył a 40% na przód i podobnąć jest idealny do ładowacza czołowego z tak rozłorzoną masą

U mnie jest tak samo jak pod spodem cytuję @bogdana. Niby mówisz że jest idealny ale na prospektach tej serii razem z turem jest obciążnik na tyle ;)

na równym terenie to ja mogę w moim MF i pełny ładunek dźwigać, (czyli ponad 1,5 t) bez przeciw wagi, ale jak już są jakieś wyboje to 1 tona to maks.

Obornik zawsze leci z przeciwwagą, bo mam poligon wokół płyty :) Z tym że mój mf ma 30 cm dłuższy rozstaw niż ten JD

Właśnie te wyboje. Ja jak przesiadłem się z NH to kilka razy mi nieźle tylne koło na bok szło w JD. Strasznie trzeba uważać na nierównościach jednak NH i JD tu nie można porównywać bo to całkiem inna klasa ciągników ;)


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin7340    0

podpinam się pod temat ja mam taki dylemat nad Massey Ferguson 5440 (5430) z ładowaczem czy John Deere 5100r z ładowaczem.Ciągnik miał by być do agregatu uprawowo siewnego (brona wirowa Lely i siewnik Amazone d7 super-s waga ok 1900kg) brona talerzowa i ładowacz oraz pługi jeszcze nie wiem jakie. Ciągnik ma być głównym na 40ha tereny lekko górzyste.Cena Massey Fergusona nie jest mi znana a JD z ładowaczem to cena 208 tyś netto do negocjacji.Chodzi mi głównie aby mało palił i by był ciężki gabarytowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ja bym wybrał jako głównego MF, przede wszystkim jest większy gabarytowo.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

ja też stoje przed podobnym wyborem jak kolega marcin obawiam się tylko że 4 cyl. silnik nie poradzi sobie z podobnym zestawem jak pisał kolega wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matias6630    3

Jakie jest spalanie w tych ciagniczkach (5090r i 5430). Znajomy ma 5425 i mowi ze przy pracy z turm to bardzo mało 4-5l ale jak w pole wjedzie to smok. Z tego co słyszalem to Mki są oszczedniejsze od Rek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez misieq
      Ostatnio kupiłem orbitrol (byl po regeneracji) do swojego ciągnika i mam poważny problem. po zamontowaniu i odpaleniu ciągnika wspomaganie strasznie ciężko chodzi, momentami naprawde nie da się skręcic:( a gdy ciągnik jedzie to skręca ale trzeba też się troche nakręcic. Chciałbym zaznaczyc jeszcze ze nie jest to orginalny orbitrol przeznaczony do tego typu MF'a, ale "fachowiec" mowil, że ma działac bo sposób podłączenia przewodów jest taki sam i parametry też identyczne. Pomóżcie!!!
    • Przez Kerson
      Witam MF jak w tytule sytuacja tego typu że jadę wszystko git działa wrzucam 4 bieg ostatni półbieg (D) i po przejechaniu może 2km 3km zaczyna migać i pikac 1 ciągnik jedzie normalnie połówki redukuje normalnie wrzucę na 3 bieg przejadę 100m problem znika wrzucam 4 i znowu to samo ostatnio po zredukowaniu na 3 nie chciał wrzucić 4 i przestał jechać musiałem zgasić odpalić i było dobrze na chwilę jak wyżej
      Dodam że mam problem z odkręceniem obudowy od filtra oleju hydraulicznego który jest za kołem ktoś nie wiem czy na klej czy co zrobił ale nie ma jak ruszyć tego czy może być przyczyną tych objawów np zatkany przytkany filtr?
    • Przez Mf7480
      Siemka ma ktoś znaczenie kodów błędów mf 7480
    • Przez Pawel34
      Witam.Mam problem z hamulcami w Massey Ferguson 3090,w zimę hamulce są natomiast  w lato nie ma wogóle.Jaka może być przyczyna?
    • Przez Bartek931
      Witam wszystkich, dopiero dołączyłem i szukam porady mianowicie czy ktoś z użytkowników MF 135 ma schematy instalacji elektrycznej lub wie jak ją zdobyć. Potrzebuje do całkowitej odbudowy.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj