Polecane posty

valtera    0

Witam.

Czytałem w poprzednich postach o serwisach VALTRY. post Jaka Valtra

Ponieważ jestem z województwa lubelskiego i mam problem z N111 polegajacy na tym, ze coś sie porobiło z pompą wtryskową i została zdemontowana przez mojego znajomego mechanika.

Po sprawdzeniu próbowaliśmy ją założyc i niestety są problemy z odpaleniem.

Otrzymałem informację jak toi zrobić i przekladamy ale nic.

Czytałem o mechaniku- elektroniku i cos słyszalem, ze jest z Lublina i bardzo dobrze zna sie na silnikach co mi potwierdzono..Ma na imię Robert.

Czy ktoś ma na niego namiary. Czytałem ze pracował w Hajnówce ale nie mogę nic znaleśc zadnych namiarów.

Bardzo prosze o pomoc.

Pisałem do kolegów z forum ale zaden mi nie odpisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnikt    0

Witam.

Czytałem w poprzednich postach o serwisach VALTRY. post Jaka Valtra

Ponieważ jestem z województwa lubelskiego i mam problem z N111 polegajacy na tym, ze coś sie porobiło z pompą wtryskową i została zdemontowana przez mojego znajomego mechanika.

Po sprawdzeniu próbowaliśmy ją założyc i niestety są problemy z odpaleniem.

Otrzymałem informację jak toi zrobić i przekladamy ale nic.

Czytałem o mechaniku- elektroniku i cos słyszalem, ze jest z Lublina i bardzo dobrze zna sie na silnikach co mi potwierdzono..Ma na imię Robert.

Czy ktoś ma na niego namiary. Czytałem ze pracował w Hajnówce ale nie mogę nic znaleśc zadnych namiarów.

Bardzo prosze o pomoc.

Pisałem do kolegów z forum ale zaden mi nie odpisał.

 

Jedyne kolego co moge Ci doradzić to skontaktuj się pod tym numerem.

696193198 lub 516327657 któryś numer działa napewno. Powinien odezwać się Robert albo Maciek bo i pod takim imieniem go słyszałem.Kiedyś pracował w Hajnówce ale teraz jest w Lublinie.

Na odległość to można sobie pogadac ale nie ustawiac pompę.

Wydaje sie niby proste ale u mnie na moje szczęście w Valtrze nic się nie dzieje ale w moim Fendt 5180 E miałem niesamowite problemy z ustawieniem.W 3-ech ustrawialismy i d*pa.

Ten koleś przyjechał i ustawił mi na jakiś czujnik i chyba oscyloskop z jakimis dziwnymi koncówkami. Po pierwszym załozeniu tylko burknał.

Facet jest zabiegany bo pracuje zupełnie w czyms innym (a co ciekawe za biurkiem) ale zajmuje sie elektronika i diagnostyka.Poza tym jeszcze bawi się komputerami w samochodach. Polecam super konkretny gość.

Powiedz że od Marka Cwedy u którego ustawiał pompę w 5180. Gość nie jest fachowcem od maszyn rolniczych ale zna się naprawdę bardzo dobrze. jak nie będzie chciał zrobić albo nie będzie wiedzial co nie sądzę to Ci powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valtera    0

Kolego "rolnikt".

Wielkie dzięki dla ciebie za pomoc. Jestem po wszystkim. Przyjechał Pan Robert/Maciek w piątek i w ciągu godziny miałem naprawiony ciągnik.Co prawda ciężko było go namówić ale w końcu. Wkręcił jakiś przyrząd wygladający jak zegarek w pompę potem zdjął pokrywę zaworów coś tam ustawial i ustawione. Za pierwszym kopem tylko burkną. Przy okazji okazało się ze ma podparte zawory. Teraz ciagniczek super. Co mogę doradzić innym to jeżeli chcecie zeby przyjechał to jak macie stary motor albo samochód to jest na drugi dzien. Jest fanatykiem staroci.Wlasnie w ten sposób mój sąsiad miał zdiagnozowany silnik w fendcie 413 Vario.Pan Robert jak się dowiedzial ze u sąsiada jest stary samochód od razu pojechał.Sąsiad i w ten sposób miał zdiagnozowany ciagnik który czekał na sciągnięcie bo nie można było go odpalić. Ten silnik jest na jakims nowym systemie coman rail czy cos podobnego i okazalo sie po podłaczeniu takiego przyrzadu z końcowkami co zakladal na przeowdy ciśnienia ze jeden wtrysk leje. Pan robert kazal nam wykrecic ten wtrysk Jak wykrencilismy ten wtrysk to takim ciekawym przyżadem zajzał do środka. a tam dziura w tłoku.

Powiedzial ze te systemy tak maja ze jak wtrysk długo leje to wypala dziure w tłoku. Pierwszy raz cos takiego widzialem.

Wielkie podziekowania i szacun dla wiedzy i praktyki.

Super człowiek z którym można pogadac na każdy temat.

Dzieki ronikt

Edytowano przez valtera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt818    0

Witam Panów.

Tak czytam te posty i zastanawiam się czy ile w tym prawdy.

Mam 3 ciagniki w tym valtrę N i z ciekawości zadzwoniłem po podany numer. Faktycznie odebrał gość przedstawiający się jako Robert. Kiedy zapytałem go o skrzynię z przekładnią Powershift o ciąglych problemach z szarpaniem nie wiele mi udzielił informacji. Z tego co z nim rozmawiałem to chyba nie bardzo czuje temat bo nigdy nie byl rolnikiem i nie jeździł w polu.

Coś mi tłumaczyl o ustawianiu że można wyregulowac o czym i ja wiem ale jak mówiłem że kalibracja nie przynosi efektu to mówił że można jeszcze regulowac mechanicznie. Do końca nie udzielił mi odpowiedzi. Co do pracy w AGROVICIE to powiem tyle że znam tam trochę ludzi i na pewno tam nie pracował. Zastanawia mnie wiec skąd takie opisy na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valtera    0

Do kolegi FENDT818.

Skoro podajesz kolego Fendt to chyba nie do tej rubryki się zapisałeś w tym forum.

I widzisz, gdybym mogl to bym cie wyprzedzil z odpowiedzia.

Nie wiem na jakiej podstawie tak piszesz nie znajac tego czlowieka i go nie widzac . Przez teefon chcesz naprawiac czy tam kalibrowac skrzynie ?????? to tak jak kolega rolnikt napisał wczesniej w tym poscie.

I widzisz kolego tak sie sklada, że kiedy siedzielismy przy stole z Panem Robertem to wile ciekawych rzeczy nam opowiedzial a miedzy innemi to o czym piszesz a mianowicie: faktycznie nie pracowal w AGROVICIE jak piszesz i sam jest zdziwiony ze ktos tak napisal i nie wie na jakiej podstawie. Otóż współpracuje z firmą, która naprawia pompy dla AGROVITU i zna osobiście tego człowieka ale jak sam powiedzial nigdy tam nie pracował. Owszem współpracuje z Panem Przemkiem ten o którym ktoś puisal i to on pracował w serwisie JOHN DEERA na zachodzie i z nim jeździ naprawia ciągniki ale wyłacznieod strony silników i elektroniki. Owszem współpracuje z serwisami ale nie JOHN deera jak mówił.

Jak sam powiedział przy nas nie wiel miał wspolnego z ciągnikami a nauczył się cos niecos pomagając czy nawet tam pracujac rok w sewisie VALTRY którą prowadzi jego rodzina własnie gdzies koło Hajnówki. Powiedział ze owszem zajmował sie tam nie tylko elektronika ale specem jezeli chodzi o mechanike sie nie czuje w tym temacie . Za to pozytywnie wyrazil sie o serwise w którym pracował, ze Zeby móc cos zrobic obecnie w ciagniku z programowania to powiedzial ze jest niemozliwe nie majac serwisu bo nie sposob posiadac sprzet diagnostyczny do wszystkich marek. Czyli nie ma mozliwosci zaprogramowania ciagnika bez sprzetu ktory maja sewisy. A Fendta sprzetem Valtry nie naprawisz-tak powiedzial.Mówił ze mial jakies sukcesy bo kiedys udalo mu sie dojść do problemu z wiazanego z blokowaniem mostu ale nie wyraza swojej opinii i nie radzi w mechanice.Sam jestem tego siwtkiem. Jezeli masz watpliwosci napisz na priv a dam ci numer i pogadamy.

Facet jest dobry bo rozwiazał problemy z którymi inni sobie nie radzili i myśle ze jak miałby naprawic ciagnik i rozebrac skrzynie top pewnie dalby radę o ile nie trzeba by było używac sprzetu producenta jak mówił. Tak wiec kolego nie osadzaj jak nie poznasz.

Gdyby serwisy miały tak kulturalnych i łebskich ludzi to bylby dumny bo na razie te co znam to porażka jak sie słyszy co mówia i robią.Gość przynajmniej szczerze mówi o sobie.

Rozpisałem sie troche ale warto było wyjasnic.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regardo    0

Valtra N82 czy N92 na tym wątku się wypowiadałem ale przypadkowo wpadłem na ten ciekawy temat i musze sie podłaczyc pod wypowiedz kolegi valtera.'

Poznałem osobiscie Roberta i Przemka i to nawet niedawno rozmawiałem na temat podniesienia mocy.

Wszedzie i wszyscy pisza o Pliszcze z podnoszeniem mocy ale powiem wam że Robert też podnosi moc.

Nie ma tak okazałego sprzetu jak Pliszka ale ustawia teraz wg zczytanych parametrów. Ma sprzęt w którym podłacza parę sond i moduł który pokazuje na bieżaco parametry. Wyhamowuje silnik w pewnych zakresach obrotów.

na początku marca ustawiali u mojego znajomego na pompie rotacyjnej i jest super. A zeby było ciekawiej niedawno podnosili moc u mojego kuzyna goście ze ślaska. Z wydruku który zostawili i z podłaczonego sprzetu Pana Roberta wydruki mocy były podobne.

Jezeli chodzi o ustawianie na pompie VP44 lub VP36,7 nie roboi tego. Natomiast w common rail zgrywa soft (ale nie we wszystkich ciągnikach) i wysyła do obróbki do firmy która ma wsady już sprawdzone z konkretnych modeli. Z tego co wiem to np. z VALTRĄ mówili, ze jest ciezko ale juz robią.

Dobra co do wypowiedzi "valtery" podzielam to co pisze i jezeli ktos pisze ze ma watpliwosci co do wiedzy i umiejetnosci Roberta jest w błedzie. Sam przyznaje ze nie zajmuje sie mechanika a przynajmniej dlatego ze nie ma czasu i nie przepada za tym a już szczególnie w markach których nie zna choc jak mowi VALTRY też nie robi jezeli chodzi o mechanikę. Za to z elektroniki zero problemów. Naprawia komputery i sterowniki oraz diagnozuje zaje...fajnie silniki.Nawet jak słucha to po pracy silnika mówi co mu moze dolegac.

A poza tym mozna z nim pogadac na wszystkie tematy tylko strach go do domu zapraszać bo wpadł w oko mojej zonie ;).

Nie żartuje gość jest pełna klasa. A i powiem wam jeszcze ze od maja otwiera duży zakład elektroniki i mechaniki pojazdów samochodowych oraz ciagników pod Lublinem.Jeszcze jak mówil ma watpliwosci z powodów rodzinnych ale raczej na 90 % Lublin.

Pozdrawiam forumowiczów :)

 

A zapomniałem dodać, że Robert to jego prawdziwe imie ale znajomimówią Maciek. A na nazwisko ma Rakowski i mieszka w Lublinie. Telefony które kolega podał są aktualne chociaż ciezko sie do niego dodzwonić. Jezeli chodzi o stare graty to faktycznie mozecie go tym kupic bo namówic go do skomplikowanych napraw wiazacych sie z wyjazdem jest naprawde trudno.Hejka... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnikt    0

Do kolegi FENDT tym swoim postem potwierdziłes tylko swój prymitywizm.

Napisał bym Ci pare słów ale dam sobie spokój.

Jezeli chcesz wiedzieć czym to Ci powiem bo sam ostatnio umawiałem kolege na naprawę i zapytałem. Profesionalnie nazywa sie to hamownia a oni to robią retarderem elektromagnetycznym zasilanym na 380V. A teraz baranie myśl co to jest bo pewnie twój rozum jest za plytki by to pojac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Wozzach
      Cześć 
      poważnie rozważam zakup Valtry T174e, w wersji Active.
      Proszę użytkowników tych ciągników o opinie i jeśli można, to odpowiedź na poniższe pytania:
      - czy tryb ECO jest przydatny w najcięższych pracach polowych typu orka, gruber? Dealer mi tak tłumaczy, że przełączamy się w ECO, tam mamy większy moment obrotowy, więcej Nm, i w orce maszyna lepiej ciągnie. Z kolei gdzieś w internecie znalazłem, że tryb ECO to raczej oszczędność paliwa w transporcie i lekkich pracach. Więc jak to wygląda z punktu widzenia użytkowników?
      - czy ten patent z osobnymi układami oleju jest fajny i warto go mieć? Wydaje się fajny na pierwszy rzut oka, zalety są wiadome. Ale  - gdyby to naprawdę było uzasadnione, to myślę że Valtra nie byłaby jedynym producentem który to stosuje. Trochę się obawiam, że niewiele będzie zalet (i tak pracuję tylko swoimi maszynami i tylko jednym ciągnikiem) a za to 2 razy więcej oleju do wymiany (przykładowo konkurencyjny NH czy JD ma łącznie ok 70 litrów oleju na skrzynię i hydraulikę, a Valtra 74 litry w przekładni i dodatkowo osobne 62l na hydraulikę). jak wiadomo dobry olej przekładniowy swoje kosztuje.
      - najbardziej wymagające maszyny które mają pracować z tym ciągnikiem to pług obrotowy 5 skibowy Akpil KM180 (szer. orki ok 240cm) i gruber Mandam 3.8 metra na ściernisku. Gleby mozaiki, większość lekkie ale wyspowo glina. Da radę ta Valtra sensownie z tym jechać?
      - czy jesteście zadowoleni z tego ciągnika? Kupilibyście go jeszcze raz? Jakieś poważniejsze awarie?
      - Ja wybieram między właśnie Valtrą T174E a New Holland T7.210. Przy zbliżonym wyposażeniu New Holland tańszy o około 20.000zł netto.  Ciężko porównać niektóre parametry. Valtra podaje tylko moc maksymalną 175KM przy 1900 obrotów. Nie podaje nigdzie mocy znamionowej.  NH podaje moc znamionową 165KM przy 2100 obrotów, ale moc maksymalną gdzieś przy 1800-1900 obrotów podaje 180km. Pod względem parametrów bardzo podobne ciągniki, różniące się szczegółami. Miał ktoś może doswiadczenia z oboma maszynami? Jak wrażenia?
       
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


    • Przez gameplayakiho
      Witam.
      Zastanawiam się na zakupem ciągnika i mam problem z wyborem między Claasem Arion 430 oraz Valtra A114 lub N104
      ewentualnie New Holland T5.
       To będzie mój główny ciągnik więc zależy mi na wytrzymałości tego ciągnika dlatego moje pytanie który ciągnik był by najlepszy  w przedziale 100-120 KM
    • Przez koyack
      Witam wszystkich serdecznie. Szukam pomocy od kogoś kto być może miał taki sam problem jak ja. Mianowicie jestem posiadaczem ładowarki teleskopowej jcb 531 70 agri z 2010r z silnikiem 74.2 kw. Pompa wtryskowa rotacyjna delphi. Ładowarka nie chce wchodzić na obroty. Dochodzi do max 1500 i nic więcej. Ale do tych obrotów chodzi normalnie czyli ma siłę równo pracuje i prawidłowo zapala. Jakiś czas temu miala tylko problem z gasnieciem ale po wyczyszczeniu zaworu od gaszenia było ok. Co może być przyczyną nie wchodzenia na obroty?? Dodam że filtr paliwa nowy. Sprawdzone wszystkie węże czy nie łapie powietrza.  Brakuje mi pomysłu co to może być a jak wiadomo wyciąganie pompy z tej maszyny nie należy do najłatwiejszych. Za wszystkie rady serdecznie dziękuję. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj