kendzior15

renault ares 610 rx -problemy

Polecane posty

kendzior15    86

witam

kupiłem niedawno renault ares 610 rx i mam 2 problemy

pierwszy, nie weim od czego jest kontrolka która świeci sie nad kontrolką od paliwa

2 problem przeciek po lewej stronie pod maską jak go uszczelnić? jest to chyba przeciek od płynu chłodniczego co z tym zrobić? ;)

Edytowano przez kendzior15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kendzior15    86

ten drugi to musisz zmienic uszczelniacze kolo termostatu tam jest taka laczaca rurka i na niej sa dwa uszczelniacze

dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nexeqadore    55

witam uzytkownikow ares 610 mam rowniesz problem dotyczy on podnosnika po 1 podcas jady z plugiem czy agregatem [podnisionym] podnosnik podryguje tak jakby robil korekcje po2 podczas uprawy czy orki jest w stanie samoczynnie pod niesc sie kilka lub kilkanascie cm dogory po3 wczoraj podczas uprawy zawiesil sie podnosnik i nic nieszlo zrobic odblokowal sie dopiero gdyruszylem wajhami od hydrauliki nastepna sprawa na postoju z podpitom maszynom z wylaczonym silnikiem podnosnik tez opuszcza moze to rozdzielacz czy ktos ma jakis pomysl prosze orade pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

kolega miał to samo w renault temis 610Z no i pompa poszła do wymiany:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Jeżeli opada na wyłączonym silniku, a niema nigdzie przecieków to tylko zużty rozdzielacz, tak samo zacięcie podnośnika ta sama przyczyna, gdyż mikro opiłek wcisnoł się między tłoczek a korpus rozdzielacza-gdy jest zużyty tak się dzieje.Rozdzielacz od podnośnika jest przy gniazdach szybkozłączy jako ostatni po lewej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    55

Jeżeli opada na wyłączonym silniku, a niema nigdzie przecieków to tylko zużty rozdzielacz, tak samo zacięcie podnośnika ta sama przyczyna, gdyż mikro opiłek wcisnoł się między tłoczek a korpus rozdzielacza-gdy jest zużyty tak się dzieje.Rozdzielacz od podnośnika jest przy gniazdach szybkozłączy jako ostatni po lewej.

co z tym zrobic uzywany rozdzielacz kosztuje kupe kasy nie wspominajac o nowym podobno sa jakies czujniki od podnosnika bydzmoze one sa powodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Czujnik wysokości podnoszenia jest w tylnym boku troche po skosie ale jeśli jest ciągnik zgaszony i stacyjka wyłączona to nie działa.Rozdzielacz spróbuj zregenerować,nie wim skąd jesteś,zapytaj w Hydrotor Tuchola, dużo tam regenerują,wysłają ,adres www.hydrotor.com.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    55

Jeżeli opada na wyłączonym silniku, a niema nigdzie przecieków to tylko zużty rozdzielacz, tak samo zacięcie podnośnika ta sama przyczyna, gdyż mikro opiłek wcisnoł się między tłoczek a korpus rozdzielacza-gdy jest zużyty tak się dzieje.Rozdzielacz od podnośnika jest przy gniazdach szybkozłączy jako ostatni po lewej.

 

Czujnik wysokości podnoszenia jest w tylnym boku troche po skosie ale jeśli jest ciągnik zgaszony i stacyjka wyłączona to nie działa.Rozdzielacz spróbuj zregenerować,nie wim skąd jesteś,zapytaj w Hydrotor Tuchola, dużo tam regenerują,wysłają ,adres www.hydrotor.com.pl/

 

witam ponownie mieszkam wpold. wlkp byl dzisiaj umnie mehanik elektro chydraulik i stwierdzil ze na 90 procent to rozdzielacz i proponuje mi jakis nowy rozdzielacz od inego ciagnika z tym ze 2 sekcje mowil cos o ominieciu elektro zaworow czy cos takiego koszt ok 3 tys z robociznom czekam jeszcze na jednego goscia ktory pracowal wclasie serwis co otym myslisz jezeli mozez podaj mi tel oto moj 660 381 565 pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Zmień mechanika. Rozdzielacz jest złożony z kilku sekcji np;dwie lub trzy od szybkozłączy+jedna od podnośnika i są skręcone szpilkami.Wystarczy naprawić jedną od podnośnika-różni się tym że ma elektrozawory a do pozostałych są podłączone linki.Rozdzielacz jest taki sam w MF-ach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WielkiBrat9    1

Witam .nie chciałem zakładać nowego tematu więc się podpiąłem, od niedawna jestem posiadaczem aresa 630 i nie bardzo się oriętuję jak się ustawia EHR do orki tak żeby płynnie móc zmieniać głębokość, wiem że to troche banalne ale pierwszy raz mam ciągnik z ehr. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Jeżeli dobrze rozumiem to chcesz przód pługa trzymać na podnośniku i regulować głębokość,należy ustawić dzwignię na opuszczanie a następnie strzałkami(góra, dół) regulować wysokość, dobrze jeżeli przy pługu jest podłużny otwór wtedy tył można ustawić na kole a przód na podnośniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WielkiBrat9    1

dzięki za informację :) a w takim razie na którym otworze trzymać śrubę centralną przy ciągniku i czy tam jest jakiś czujnik czy tylko na ramionach podnośnika ? no bo tak jak przy tradycyjnym podnośniku jak jest dźwignia to wiadomo na który otwór, a tu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    55

witam uzytkownikow ares 610 mam rowniesz problem dotyczy on podnosnika po 1 podcas jady z plugiem czy agregatem [podnisionym] podnosnik podryguje tak jakby robil korekcje po2 podczas uprawy czy orki jest w stanie samoczynnie pod niesc sie kilka lub kilkanascie cm dogory po3 wczoraj podczas uprawy zawiesil sie podnosnik i nic nieszlo zrobic odblokowal sie dopiero gdyruszylem wajhami od hydrauliki nastepna sprawa na postoju z podpitom maszynom z wylaczonym silnikiem podnosnik tez opuszcza moze to rozdzielacz czy ktos ma jakis pomysl prosze orade pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

nexeqadore słuchaj po 1 musisz wymienić uszczelniacz na tłoczysku podnośnika -po 2 raczej cię czeka wymiana oleju w skrzyni i pompie -po 3 rozdzielacz za niego zabierz się na końcu -po 4 podrywanie pługa może być złym ustawieniem regulacji siłowej pracy narzędzia lub cięgna środkowego nie wydawaj pochopnie kasy ja miałem to samo a remont wyszedł całkiem tani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    55

kolego misiek z tym podrywaniem w koncu doszlismy do ladu uszkodzony byl czujnik wysokosci lecz kolejny raz poszla pompa od chydrauliki napoprzedniej zrobil gdzies tylko 80 godzin orki i uprawy niemam juz sil ani kasy do tej renowki poprzednio bylo wszystko zmienione olej filtry pompa i co znow pompa mechanik twierdzi ze wajhy od rozdzielaczy sie nierozlaczaly i ten czujnik od wysokosci tez niby dodatkowe cisnienie i obciazenie pompy ale sam niewiem teraz po wymianie juz w pole nieszedl zobacze co bedzie na wiosne co otym myslisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

trzeba pamiętać że przy takich ciągnikach z elektroniką (ferguson renia johny holand) bardzo ważny jest prąd nie lubią one słabych akumulatorów czyli skoków napięcia przy rozruchu a nie wszyscy wiedzą że nieraz zanim trafią do nas stoją w komisach po parę lat aż cena będzie dobra dla handlarza i to wtedy nieraz wychodzi w praniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez domel27
      Cześć wszystkim. 
      Pojawił się u mnie problem w Aresie a mianowicie przy próbie odpalenia padł akumulator tak nagle zaczął kręcić i pyk brak prądu. Kupiłem nowy akumulator ale co się dzieje ciągnik odpala ale brak prądu na zegarach nie pokazuje obrotomierz temp poziom paliwa itd brak podświetlenia zegarów. W kabinie natomiast zegarek u góry na słupku działa światełko podczas otwierani drzwi jest. Nie ma też świateł zewnętrznych tak jakby cała kolumna kierownicza bez prądu. Bezpieczniki z lewej strony sprawdzone. Co może być przyczyną czy jakiś przekaźnik czy coś innego i gdzie tej przyczyny szukać. Pozdrawiam 
    • Przez rafi99910
      Witam mam problem z polbiegami w renault 610 mianowicie zablokowało się na 4 polbiegu i nie mogę zrzucić. nie mogę też przerzucić na żółwia. dodatkowo raz załącza się przedni napęd A raz jest rozłączony. Proszę o pomoc.
    • Przez Robert36
      Wady i zalety. Jak się sprawuje 
    • Przez domik235
      Witam kupiłĂem taki ciagnik i niestety brak wyjscia z powietrzem problem bedzie sie powtarzał jak bedzie sie chciało zaczepic przyczepe to skad hamulce znalazł ktos jakies rozwiazanie na to ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj