Zaloguj się, aby obserwować  
Marcian1234

Nie ma ładowania i problem z uszczelką w MF 3080

Polecane posty

Marcian1234    17

Witam.

 

 

Od penego czasu nie gasnie kontrolka ładowania.Sprawdziłem wszytkie kable koło alternatora.CO MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ ???

 

 

 

Po raz kolejny zakłądam uszczelkę pod klawiaturą i nadal leje w tym samym miejscu a mienowicie po prawej stronie z przodu tam jest taka osłonka i leje śrubą co jest ona przykrencona.Co można zrobić ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Byc moze alternator Ci sie juz zuzyl, Nie masz gdzies kogos zeby CI to sprawdzil?? a pokrywa CI ladnie po calosci ta uszczelke dociska? nie jest przypadkiem gdzie deczko pogieta albo troszke zbita ?? jak nie to moze sprobuj silikonem jeszcze i zobacz czy wtedy bedzie sie lalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    17

A silikonu podłożyć w tym miejscu co leje czy na całości

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

jak wszedzie jest dobrze to najwyzej w tym miejscu co leje i troche obok niego, mozesz i na calosci tez sie nic nie stanie tylko pamietaj ladnie oczyscic i odtluscic przed silikonem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

U mnie nie ładował bo wytarł się już komutator. Musisz wyciągnąć szczotki i regulator to wtedy zobaczysz czy faktycznie są rowki wytarte... jeśli tak to wystarczy rozebrać cały artelnator i dać gdzieś za piwo do przetoczenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

ja słyszałem że nie powinno dawać się silikonu pod uszczelką.A z tym ładowanie to trzeba sprawdzić miernikiem czy jest ok 14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Kontrolka zasygnalizowała problem w układzie ładowania, ale dopiero pomiar napięcia ładowania powie więcej co się w alternatorze popsuło.

Kup przynajmniej tani multimetr za 15 zł i będzie ci pomocny przy naprawie jak i kontroli ładowania we wszystkich sprzętach, naprawdę potrafi się zwrócić gdy sam odnajdziesz usterkę za czas.

Czyli tak jak kolega już wspomniał 14V.

Uszkodzona może być dioda wzbudzenia, bądź sam regulator napięcia.

Gdyby były uszkodzone pierścienie ślizgowe bądź skończyły by się szczotki kontrolka by się nie świecił w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak koledzy wczesneij pisali kup sobie podstawowy multimetr za dlugo nie posluzy ale musisz zmierzyc prad ladowania na zapalonym silniku musi wtedy miec 14,2v(-+ 0,3) bez wzgledu na obroty i ilosc wlaczonych odbiornikow pradu. ale jezeli pali sie kontrolka to od ladowania i naciaganie paska nic nie daje oraz mocniejsze przy gazowanie to najpierw zacznij od regulatora napiecia jezeli nie pomoze to raczej juz problem tkwi raczej w diodach wzbudzeniowych ale to juz z tym do fachowca bo ciezko wytlumaczyc na odleglosc sprawdzenei tego elementu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    56

Ale dokładnie w którym miejscu leje czy na pewno z pod uszczelki??? założyłeś nową uszczelkę? smarowałeś silikonem z dwóch stron?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
    • Przez RybbA1999
      Witam chce podlaczyc hamulce hydrauliczne przyczepy do mf jednak posiadam tylko takie wyjście jak na zdjęciu.
      Czy to jest wyjście do przyczepy zrobiłem jeszcze zdjęcie pokrywy filtra i przewod wchodzący do pokrywy idzie z pompki hamulcowej a wyjście idzie właśnie na to gniazdo jednak nie ma na tym gnieździe wogole ciśnienia oleju nawet po wciśnięciu hamulca


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj