Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Marcian1234

Nie ma ładowania i problem z uszczelką w MF 3080

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marcian1234    14

Witam.

 

 

Od penego czasu nie gasnie kontrolka ładowania.Sprawdziłem wszytkie kable koło alternatora.CO MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ ???

 

 

 

Po raz kolejny zakłądam uszczelkę pod klawiaturą i nadal leje w tym samym miejscu a mienowicie po prawej stronie z przodu tam jest taka osłonka i leje śrubą co jest ona przykrencona.Co można zrobić ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Byc moze alternator Ci sie juz zuzyl, Nie masz gdzies kogos zeby CI to sprawdzil?? a pokrywa CI ladnie po calosci ta uszczelke dociska? nie jest przypadkiem gdzie deczko pogieta albo troszke zbita ?? jak nie to moze sprobuj silikonem jeszcze i zobacz czy wtedy bedzie sie lalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    14

A silikonu podłożyć w tym miejscu co leje czy na całości

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

micro16    21

jak wszedzie jest dobrze to najwyzej w tym miejscu co leje i troche obok niego, mozesz i na calosci tez sie nic nie stanie tylko pamietaj ladnie oczyscic i odtluscic przed silikonem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

U mnie nie ładował bo wytarł się już komutator. Musisz wyciągnąć szczotki i regulator to wtedy zobaczysz czy faktycznie są rowki wytarte... jeśli tak to wystarczy rozebrać cały artelnator i dać gdzieś za piwo do przetoczenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

ja słyszałem że nie powinno dawać się silikonu pod uszczelką.A z tym ładowanie to trzeba sprawdzić miernikiem czy jest ok 14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Kontrolka zasygnalizowała problem w układzie ładowania, ale dopiero pomiar napięcia ładowania powie więcej co się w alternatorze popsuło.

Kup przynajmniej tani multimetr za 15 zł i będzie ci pomocny przy naprawie jak i kontroli ładowania we wszystkich sprzętach, naprawdę potrafi się zwrócić gdy sam odnajdziesz usterkę za czas.

Czyli tak jak kolega już wspomniał 14V.

Uszkodzona może być dioda wzbudzenia, bądź sam regulator napięcia.

Gdyby były uszkodzone pierścienie ślizgowe bądź skończyły by się szczotki kontrolka by się nie świecił w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak koledzy wczesneij pisali kup sobie podstawowy multimetr za dlugo nie posluzy ale musisz zmierzyc prad ladowania na zapalonym silniku musi wtedy miec 14,2v(-+ 0,3) bez wzgledu na obroty i ilosc wlaczonych odbiornikow pradu. ale jezeli pali sie kontrolka to od ladowania i naciaganie paska nic nie daje oraz mocniejsze przy gazowanie to najpierw zacznij od regulatora napiecia jezeli nie pomoze to raczej juz problem tkwi raczej w diodach wzbudzeniowych ale to juz z tym do fachowca bo ciezko wytlumaczyc na odleglosc sprawdzenei tego elementu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Ale dokładnie w którym miejscu leje czy na pewno z pod uszczelki??? założyłeś nową uszczelkę? smarowałeś silikonem z dwóch stron?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×