Zaloguj się, aby obserwować  
Marcian1234

Nie ma ładowania i problem z uszczelką w MF 3080

Polecane posty

Marcian1234    17

Witam.

 

 

Od penego czasu nie gasnie kontrolka ładowania.Sprawdziłem wszytkie kable koło alternatora.CO MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ ???

 

 

 

Po raz kolejny zakłądam uszczelkę pod klawiaturą i nadal leje w tym samym miejscu a mienowicie po prawej stronie z przodu tam jest taka osłonka i leje śrubą co jest ona przykrencona.Co można zrobić ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Byc moze alternator Ci sie juz zuzyl, Nie masz gdzies kogos zeby CI to sprawdzil?? a pokrywa CI ladnie po calosci ta uszczelke dociska? nie jest przypadkiem gdzie deczko pogieta albo troszke zbita ?? jak nie to moze sprobuj silikonem jeszcze i zobacz czy wtedy bedzie sie lalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    17

A silikonu podłożyć w tym miejscu co leje czy na całości

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

micro16    21

jak wszedzie jest dobrze to najwyzej w tym miejscu co leje i troche obok niego, mozesz i na calosci tez sie nic nie stanie tylko pamietaj ladnie oczyscic i odtluscic przed silikonem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

U mnie nie ładował bo wytarł się już komutator. Musisz wyciągnąć szczotki i regulator to wtedy zobaczysz czy faktycznie są rowki wytarte... jeśli tak to wystarczy rozebrać cały artelnator i dać gdzieś za piwo do przetoczenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

ja słyszałem że nie powinno dawać się silikonu pod uszczelką.A z tym ładowanie to trzeba sprawdzić miernikiem czy jest ok 14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Kontrolka zasygnalizowała problem w układzie ładowania, ale dopiero pomiar napięcia ładowania powie więcej co się w alternatorze popsuło.

Kup przynajmniej tani multimetr za 15 zł i będzie ci pomocny przy naprawie jak i kontroli ładowania we wszystkich sprzętach, naprawdę potrafi się zwrócić gdy sam odnajdziesz usterkę za czas.

Czyli tak jak kolega już wspomniał 14V.

Uszkodzona może być dioda wzbudzenia, bądź sam regulator napięcia.

Gdyby były uszkodzone pierścienie ślizgowe bądź skończyły by się szczotki kontrolka by się nie świecił w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak koledzy wczesneij pisali kup sobie podstawowy multimetr za dlugo nie posluzy ale musisz zmierzyc prad ladowania na zapalonym silniku musi wtedy miec 14,2v(-+ 0,3) bez wzgledu na obroty i ilosc wlaczonych odbiornikow pradu. ale jezeli pali sie kontrolka to od ladowania i naciaganie paska nic nie daje oraz mocniejsze przy gazowanie to najpierw zacznij od regulatora napiecia jezeli nie pomoze to raczej juz problem tkwi raczej w diodach wzbudzeniowych ale to juz z tym do fachowca bo ciezko wytlumaczyc na odleglosc sprawdzenei tego elementu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    50

Ale dokładnie w którym miejscu leje czy na pewno z pod uszczelki??? założyłeś nową uszczelkę? smarowałeś silikonem z dwóch stron?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ZbigniewMucha
      Witam mam problem z moim MF 6150. A mianowicie najpierw przestał działać wom, więc wymieniłem tarczki bo te w traktorze już były trochę zurzyte. Wymieniłem olej i filtry złożyłem całość i wom dalej nie chodzi dodatkowo nie mam przedniego napędu i reduktora żółw zająć. Dodam że sprawdziłem prąd czy dochodzi na elektrozawory i jest także nie bardzo już wiem co może mu dolegać. Czy ktoś z kolegów miał podobnie czy byłby ktoś wstanie pomoc, coś podpowiedzieć? Z góry dziękuję.
    • Przez celeron59
      Witam wczoraj miałem problem ze sprzęgłem tz jadąc na 1 po wciśnięciu pedala sprzęgła ciągnik dalej jakiś czas ciągnie biegi tez wchodzą raz z lżejszym oporem raz wogole nie można włączyć. Dodam ze zima zapalała się kontrolka zapchanego filtra ciągnik pracuje z turem 
    • Przez jarek0509
      Witam, chciałbym zapytać od czego jest zaznaczony elektrozawór 

    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów
      MF 6150 - 7,4 litra
      MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra
      MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra
      MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra
      MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra
      MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra
      MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów
       
      Wymiana - co 250 mth
      Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 3075, 3085 - 54 litry
      MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów
      MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry
      MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry
      MF 6180, 6190 - 68 litrów
      MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów
      MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 3050, 3060 - 16 litrów
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów
      MF 3065, 3070 - 20 litrów
      MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów
      MF 3690 - 30 litrów
      MF 3680 - 34 litry
       
      Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum
    • Przez szymus2
      Brak reakcji na przycisk podnoszenia. Kody błędów:17, 22, 27. Brak napięcia na wtyczkach elektrozaworów. Na przełączniku jest zasilanie.Nie wiem gdzie dalej szukać.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj