kidler1967

wspomaganie na orbitrol zetor 7011

Polecane posty

kidler1967    0

Witam, nie dawno zakupiłem wspomaganie na orbitrol do mojego zetorka montaż poszedł sprawnie. I znalazł się problem otóż gdy kręce kierownicą(lekko idzie) koła ledwo co się obracają. A przy jeżdzie to już wogóle ;[ jak bym był po paru niezłych :mellow: I mam takie pytanie czy coś żle złożyłem czy coś jest uszkodzonę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Co znaczy że ledwie kręcą, kręcisz kierownicą a skok tłoka znikomy?

Jeśli tak to źle dobrany wydatek orbitrolu do pojemności siłownika, lub za mały wydatek pompy.

Kupiłeś jakiś komplet z neu z orbitrolem "bez nazwy"?


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Sprawdź czy Ci orbitrol dali taki jak w opisie aukcji bo mi w tej firmie zamotańce inne sworznie dali i nie dość że kawałek mam do nich to pocztą nie chcą wymieniać


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrjako    4

może być taka sytuacja ze orbitrol jest zapowietrzony?? u siebie po założeniu orbitrola mam dziwną przypadłość na wolnych obrotach skręt w prawo odbywa się prawidłowo a w lewo to jest takie uczucie jak by kręciło sie kierownicą a w orbitrolu jakby zachodziła kawitacja oleju (pienił się) - więcej obrotów kierownicą na "przepuszczaniu" niż skok siłownika, na wyższych obrotach (powyżej 1200 obr/min) jest wszystko dobrze i myśle że to coś z orbitrolem, moze jest zapowietrzony bo po złożeniu miał wyciek, rozkręciłem przewody, wymieniłem podkładke miedzianą i wtedy mogło się dostać powietrze ale układy hydrauliczne chyba same się powinny odpowietrzać. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Piszą że orbitrol 100, to odpowiedni choć do wrsji bez napędu wskazany jest 80, tylko czy sprawny.Jak masz możliwość to podepnij jakiś inny i sprawdzisz co jest.

Kilka razy już słyszłem że te orbitrole to kiepski wyrób.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Tego typu układu się nie od powietrza, ale jak przy jakimś złączu będzie zasysał powietrze mogą się cuda dziać.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanuni5125    0

A jak to będzie gdy do takiego zestawu założę orbitrol od bizona o takim samym przepływie i objętości ale o innych ustawieniach zaworów?

i gdy do tego wstawię taką pompę http://sklep.hylmet.pl/pompa-hydrauliczna-wspomagania-ukladu-kierowniczego-zetor-pzs70118320-pzt701183201-p-124.html będzie to razem współgrało?


URSUS C - 328 POTĘGA MOCY
Nie ma że nie da rady, gaz do końca i musi iść !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ramzesssss    0

Witam. Mam problem ze wspomaganiem w zetorze 7045 kupiłem orbitrol i siłownik firmy AGRICOLA. Zamontowałem siłownik w miejscu amortyzatora drgań. Problem polega na tym ze skrecajac w prawo wykonuje 3 obroty a skrecajac w lewą 4. I podczas jazdy pojawia się problem mianowicie siłownik wspomagania jakby nie jest w stanie utrzymac kół prosto koła chodzą od lewej do prawej i widać tłoczysko wysuwa sie i chowa z cylindrze. Mimo ze pompa daje 150 bar orbitrol wymieniałem 3 razy na nowe, siłownik 2 razy i dalej to samo. Na zimnym silniku ciezko skreca dopoki olej sie nie rozgrzeje. Gdy zakładalem silownik od c- 385 można juz sie poruszac w miare drgania na kołach sie uspokoiły ale nie do konca. Ale kiedy zaczynam skrecac to nie nadazam krecic i ciagnik idzie prosto Może ktos wie co jest przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

po pierwsze to jest normalka ,że masz różną liczbę obrotów bo ilość oleju tłoczona do takiego siłownika jest różna. Po drugie to masz orbitrol o zbyt małej objętości geometrycznej bo suma obrotów koła kierownicy (w całym zakresie)  to maksymalnie 3,5 .Albo załóż cieńszy siłownik albo większy orbitrol.

Odnośnie ciężkiej pracy na zimnym i luzów to sprawdź czy układ nie jest zapowietrzony tzn. czy nie pieni się olej w zbiorniku (szczególnie zimny).

Jakiej firmy masz ten orbitrol ?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ramzesssss    0

Orbitrol tez wysyłano mi z firmy agricola w sumie 3 nowe orbitrole i na kazdym było to samo.Olej delikatnie sie pieni jest wybełtany jak mleko ale nie wiem gdzie moze dostawac to powietrze przewody są ok. I nawet jesli odpowietrzam to juz nie nie wychodzi powietrze . Na zgaszonym traktorze podniose przód turem i skrece w prawo to koła stoją sztywno nie mogę recznie ich przestawic. A jezeli skrece w lewą to moge spokojnie nimi machac na zewnatrz i widdac ze w silowniku sprezynuje powietrze i tłoczysko wysuwa sie z cylindra. Mam chyba 100 orbitrol to zalozyc 120?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj