Zaloguj się, aby obserwować  
KIbul

Problem z kierowaniem

Polecane posty

KIbul    0

Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ralf    10

sprawa jest prosta trzeba wkrecic lub wykrecic siłownik tam jest taka obejma jesli nic przy niej nie robiłes to moze sie sama poluzowała i poiwoli sie tłoczysko obróciło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

dokladnie tak jak pisze ralf mialem kiedys ten problem i wystarczyło obrocic troche silownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawello15    0

u mnie też tak bylo że same się skręcały to znajomy jakąś tam śrubkę wkręcił bardziej czy tam wykręcil i było ok (tylko nie wiem jaka to była ale sie dowiem i napisze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Davidmix
      Witam z jakiej firmy polecilibyście wspomaganie do zetor 7245 na orbitrol??
      Jaki orbitrol zastosować 100 czy 160??
      Jak wygląda z punktu montażu czy trzeba coś przerabiać??
      Mam na oku coś takiego do zamontowania w miejsce amortyzatora drgań.
      https://sklep.mizar.com.pl/wspomaganie-ukladu-kierowniczego-zetor-7245-p-14861.html
       
    • Przez robadas78
      Witam. Jak skasować luz w kolumnie kierowniczej (prawie pół obrotu na kierownicy) Zetor 5011 bez wspomagania. Kręci lekko bez zacinania.
    • Przez Davidmix
      Witam jaki polecacie wlać olej do wspomagania zetor 7245??
      Ile powinno go być??
    • Przez Mateuszz92
      witam , mam problem ze wspomaganiem w zetorze. Dokladnie chodzi mi o tłumik drgań, może ktos wie jak sprawdzic czy jest dobry??? bo u mnie jest taka sytuacja, że tłumik można zsunąć ręką ale juz go rozciągnąć nie można. trzeba użyć duzej siły.. czekam na odpowiedz i z góry dziekuje
    • Przez dragonmt852
      Kupiłem kompletne wspomaganie do Zetora 7211 i nowa pompa była bez zaworu bezpieczeństwa , oczywiście otwór w pompie jest tylko zaślepiony śrubąi  teraz pytanie czy mam przełożyć stary zawór do nowej pompy? I rozumiem że z tego zaworu musi być wyprowadzony przewód do zbiornika oleju?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj