ziooober88

Members
  • Ilość treści

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ziooober88

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Oddałem trakotr do mechanika, zrobił kapitalkę i wszystko zaczęło działać ok.
  2. Pompy nie dawałem do sprawdzenia. Dwa dni temu kupiłem ciągnik więc nie było kiedy.
  3. Pali na początku cieżko, nie pali od strzała, musi zakręcić ze dwa razy. I po odpaleniu nie wchodzi od razu na obroty.
  4. Witam, kupiłem Zetora 7211. Problem mam z nim że na wolnych obrotach strasznie dymi. Co może być nie tak? Wymieniłem końcówki wtryskiwaczy bo dwa lały, założyłem 4 sztuki nowe, oryginalne Zetora. Zostały ustawione na 165. Luzy zaworowe zostały sprawdzone i ustawione na 0,25. Próbowałem regulować zapłon na pompie ale nic to nie zmieniło. Co może być nie tak? Może mi ktoś coś doradzić w tym temacie?
  5. Witam, kolego i udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam dokładnie ten sam problem. Wtryski ustawione i kopci dalej.
  6. Witam, jakiś czas temu robiłem remont Zetora 7211. Dzisiaj pracował z głęboszem 1-pazur. Miał trochę ciężko. Chłodnica jest zalana płynem do połowy tego górnego węża. Z wężyka tego co jest pod korkiem chłodnicy założyłem wężyk, który włożyłem do butelki. No i gdy sprawdziłem czy coś naleciało do tej butelki to było jakieś 0,7l. Termostat był wymieniony w zeszłym roku. Silnik ma temperaturę pracy w granicach 90 stopni. Kiedy silnik ostygł odkręciłem korek chłodnicy i słychać było zasysanie powietrza. W momencie odpalenia ciągnika płyn w chłodnicy zachowuje się stabilnie. Czy takie zachowanie pod dużym obciążeniem (czasami traktor prawie zgasł - jeżdżone było na szybkiej jedynce) jest normalne? Może wtedy wywalać delikatnie płyn? W chłodnicy zostało płynu tyle, że dotykał dolnej krawędzi tego węża górnego.
  7. Witam, koledzy po dojechaniu na miejsce okazało się, że kontrolka która się świeci to kontrolka ładowania. Alternator się zatrzymał. Pasek się ślizgał. Alternator nie nadaje się do naprawy bo się wszystko w środku rozsypało. Będzie nowy. Dzięki za pomoc.
  8. Traktor jest mojego wujka i mi głowę zawraca. On stwierdził, że kontrolka która się zapaliła jest od ciśnienia oleju. A z tego co wyczytałem to jest ona od ładowania akumulatora. Dzisiaj podjadę do niego i dokładnie to sprawdzę. Jak się czegoś dowiem to na pewno dam znać.
  9. Witam, posiadam Zetora 12145. Ostatnio w trakcie orki zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju. Chciałem się dowiedzieć gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju? Przepatrzyłem cały silnik i nie mogę go zlokalizować, czy ktoś może podpowiedzieć gdzie znajdę ten czujnik? Oraz drugie pytanie co się mogło stać, że ta kontrolka świeci? Od czego zacząć weryfikację problemu?
  10. Witam, od pewnego czasu mam problem z lewym hamulcem w swoim Zetorze 7211. Od samego początku jak go kupiłem to nie było hamulców. Co zrobiłem? Wymieniłem pompki hamulcowe, wyrównywacz ciśnienia. Dodatkowo rozebrałem całą lewą piastę i wymieniłem klocki, cylinderki i taśmę od ręcznego. Wszystko poskładałem i odpowietrzyłem hamulce. Pompki przy pedale tak wyregulowane, że jest 1cm luzu. Dzisiaj przejechałem jakieś 30km i okazało się, że lewa piasta jest gorąca i czuć tak jakby przypalone okładziny. Już nie mam koncepcji co może być tego powodem? Czy coś źle poskładałem? Czy może coś się gdzieś zacina? Dodam, że po przejechaniu 30km traktor na podnośnik, lewe koło w górę i jak je zakręcę to lekko się kręci. Taśma od ręcznego praktycznie nie hamuje. Dodam, że jak to wszystko składałem myślałem, że jest ok ale nie było bo zacięty był zawór hamulcowy, ostatnio go rozruszałem i działa prawidłowo. Cięgno od wyrównywacza ciśnienia jest zapięte na samym dole, mam jeszcze możliwość przepięcia w dwa inne oczka. Przepnę to na próbę na środkowe oczko. Oczywiście dalej to nic nie dało. Jak odpowietrzałem hamulce to wyrównywacz był zacięty czy mogłem to wówczas źle odpowietrzyć? Oraz czy jakby hamulce były źle odpowietrzone mogłoby się tak dziać że koło by się blokowało? Proszę o jakieś konstruktywne sugestie bo już nie mam pojęcia co zrobić z tym hamulcem w lewym kole.
  11. Dumania ciąg dalszy. Po czasie kolego trochę rozjaśniłeś mi sytuację. Dlaczego? Dlatego, że pisałeś mi o podciśnieniu wytworzonym przez temperaturę. No i wszystko by się zgadzało tylko jak kupiłem traktor to poprzedni właściciel odciął zasilanie wody na nagrzewnice w kabinie. Ja to przerobiłem oryginalnie tak jak powinno być i od tego czasu zaczęły się problemy z wywalaniem płynu. I tutaj moja złota myśl czy układ chłodzenia powinien być szczelny łącznie z korkiem od chłodnicy? Bo ten mój lata jak starej k... majtki. Dodatkowo nie ma w nim żadnej uszczelki. W układzie nie może wytworzyć się żadne podciśnienie. Czy to czasem może powodować taki objaw? Mi wydaje się, że tak. Ale poczekam na opinie kogoś bardziej zorientowanego w temacie. Kupiłem oryginalny korek do zetora ale okazał się za mały. Dzisiaj przymierzyłem korek od C360 i okazał się taki sam. Nie wiem czy czasem ktoś nie założył chłodnicy od C360 ale to już pomijam ten fakt. Druga sprawa to przeprowadziłem degustację tego co znajduje się w mojej chłodnicy. Efekty takie, że olej smakuje inaczej, ropa smakuje inaczej i to co mam w chłodnicy też smakuje inaczej Nie jest to na pewno płyn chłodniczy bo ten jest fajny słodki Nie da się opisać tego smaku.
  12. To w moim przypadku było to na pewno ponad 10 razy Jutro z ciekawości ściągnę pasek z pompy i ruszę nią zobaczę jak ona chodzi.
  13. Narazie nic z tym nie będę robił. Zostawiam temat i czekam na lepsze czasy Poczekam na rozwój sytuacji. Co do kontrolek to właśnie wszstko sobie fajnie porobiłem. Wszystkie kontrolki sprawne, cała elektryka działa na tip top a tu taki zonk z tym płynem. Tak w ogóle to można przesmarować pompę wody? Pytam z czystej ciekawości czy takie coś jest możliwe. Byłoby to najlepsze rozwiązanie mojego problemu. Dodatkowo to czy taka pompa daje duże ciśnienie? Chodzi mi dokładnie o to czy jak ściągnę przewód z powrotu z nagrzewnic to powinno tam jakie występować ciśnienie?
  14. Mogło tak się wydarzyć że smar przedostał się do układu chłodzenia bo tego smaru poszło na prawdę sporo więc gdzieś musiał iść. Trochę wyszło tutaj od strony wiatraka a reszta gdzie? No nie ma opcji musiało wejść do środka. Teraz ta woda śmierdzi jakby była wymieszana z ropą. Koledzy a jak sprawdzić tą pompę? Nie widać żeby coś z niej wyciekało. Kręcić się kręci więc co może się jej stać?
  15. A kolego na czym polega zwichrowanie głowicy? Pytam bo nigdy tego nie robiłem a nie chcę się pchać w dodatkowe koszty.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj