Skocz do zawartości
kidler1967

wspomaganie na orbitrol zetor 7011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

kidler1967    0

Witam, nie dawno zakupiłem wspomaganie na orbitrol do mojego zetorka montaż poszedł sprawnie. I znalazł się problem otóż gdy kręce kierownicą(lekko idzie) koła ledwo co się obracają. A przy jeżdzie to już wogóle ;[ jak bym był po paru niezłych :mellow: I mam takie pytanie czy coś żle złożyłem czy coś jest uszkodzonę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmer7745    11

Co znaczy że ledwie kręcą, kręcisz kierownicą a skok tłoka znikomy?

Jeśli tak to źle dobrany wydatek orbitrolu do pojemności siłownika, lub za mały wydatek pompy.

Kupiłeś jakiś komplet z neu z orbitrolem "bez nazwy"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


gelo707    20

Sprawdź czy Ci orbitrol dali taki jak w opisie aukcji bo mi w tej firmie zamotańce inne sworznie dali i nie dość że kawałek mam do nich to pocztą nie chcą wymieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piotrjako    4

może być taka sytuacja ze orbitrol jest zapowietrzony?? u siebie po założeniu orbitrola mam dziwną przypadłość na wolnych obrotach skręt w prawo odbywa się prawidłowo a w lewo to jest takie uczucie jak by kręciło sie kierownicą a w orbitrolu jakby zachodziła kawitacja oleju (pienił się) - więcej obrotów kierownicą na "przepuszczaniu" niż skok siłownika, na wyższych obrotach (powyżej 1200 obr/min) jest wszystko dobrze i myśle że to coś z orbitrolem, moze jest zapowietrzony bo po złożeniu miał wyciek, rozkręciłem przewody, wymieniłem podkładke miedzianą i wtedy mogło się dostać powietrze ale układy hydrauliczne chyba same się powinny odpowietrzać. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmer7745    11

Piszą że orbitrol 100, to odpowiedni choć do wrsji bez napędu wskazany jest 80, tylko czy sprawny.Jak masz możliwość to podepnij jakiś inny i sprawdzisz co jest.

Kilka razy już słyszłem że te orbitrole to kiepski wyrób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


farmer7745    11

Tego typu układu się nie od powietrza, ale jak przy jakimś złączu będzie zasysał powietrze mogą się cuda dziać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




Ramzesssss    0

Witam. Mam problem ze wspomaganiem w zetorze 7045 kupiłem orbitrol i siłownik firmy AGRICOLA. Zamontowałem siłownik w miejscu amortyzatora drgań. Problem polega na tym ze skrecajac w prawo wykonuje 3 obroty a skrecajac w lewą 4. I podczas jazdy pojawia się problem mianowicie siłownik wspomagania jakby nie jest w stanie utrzymac kół prosto koła chodzą od lewej do prawej i widać tłoczysko wysuwa sie i chowa z cylindrze. Mimo ze pompa daje 150 bar orbitrol wymieniałem 3 razy na nowe, siłownik 2 razy i dalej to samo. Na zimnym silniku ciezko skreca dopoki olej sie nie rozgrzeje. Gdy zakładalem silownik od c- 385 można juz sie poruszac w miare drgania na kołach sie uspokoiły ale nie do konca. Ale kiedy zaczynam skrecac to nie nadazam krecic i ciagnik idzie prosto Może ktos wie co jest przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DarekD    56

po pierwsze to jest normalka ,że masz różną liczbę obrotów bo ilość oleju tłoczona do takiego siłownika jest różna. Po drugie to masz orbitrol o zbyt małej objętości geometrycznej bo suma obrotów koła kierownicy (w całym zakresie)  to maksymalnie 3,5 .Albo załóż cieńszy siłownik albo większy orbitrol.

Odnośnie ciężkiej pracy na zimnym i luzów to sprawdź czy układ nie jest zapowietrzony tzn. czy nie pieni się olej w zbiorniku (szczególnie zimny).

Jakiej firmy masz ten orbitrol ?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Edytowano przez DarekD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ramzesssss    0

Orbitrol tez wysyłano mi z firmy agricola w sumie 3 nowe orbitrole i na kazdym było to samo.Olej delikatnie sie pieni jest wybełtany jak mleko ale nie wiem gdzie moze dostawac to powietrze przewody są ok. I nawet jesli odpowietrzam to juz nie nie wychodzi powietrze . Na zgaszonym traktorze podniose przód turem i skrece w prawo to koła stoją sztywno nie mogę recznie ich przestawic. A jezeli skrece w lewą to moge spokojnie nimi machac na zewnatrz i widdac ze w silowniku sprezynuje powietrze i tłoczysko wysuwa sie z cylindra. Mam chyba 100 orbitrol to zalozyc 120?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz_320
      Witam. Panowie potrzebuje pomocy ostatnio zauważylem ze mam rozlecianą kolumne, spróbowałem dokręcić i nalać oleju i olej sie wylał z lewej strony tam gdzie jest cały mechanizm co skręca i teraz czy da sie jakos uszczelnić? Trzeba kabine podnosić. Bardzo prosze o pomoc i z góry dziekuje.
    • Przez aldanio
      Witam. Mam pytanie odnosnie wspomagania w moim zetorze niedawno go kupilem i nie wiem jak powino byc. Jak jade to wspomaganie dziala elegancko a jak sie zatrzymam to na miejcu nie moge skrecic mi sie wydaje ze tak nie powinno byc. co jest tego przyczna?? z góry dzieki.
    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez tomasz880101
      Witam wszystkich z Agro Foto mam taki problem, a mianowicie kupiłem niedawno zetora 5211 w stanie całkiem dobrym lecz ma jedną wadę, a dokładnie ma spore luzy w układzie kierowniczym. Pomyślałem sobie, puki nie ma dużo roboty to naprawie tą usterkę zacząłem od razu od kolumny kierowniczej bo nigdzie indziej luzów nie ma odkręciłem górną część kolumny i faktycznie śruba kulowa bo tak to się nazywa- ten cały mechanizm, jest wyrobiony. Kupiłem już go nowy ale teraz obawiam się że będę musiał unosić kabinę bo trzeba odkręcić boczne pokrywy kolumny żeby wymontować stare części a wmontować nowe.
      Tu jest moje pytanie do was czy ktoś może już coś takiego robił i czy trzeba faktycznie tą kabinę unosić, bo to się zanosi na kupę roboty zwłaszcza bez profesjonalnego sprzętu.
      Prosiłbym o kolejne czynności jakie powinno się przy tym wykonywać. Z góry dzięki
    • Przez Krystian7745
      Witam posiadam wspomaganie przerobione na orbitrol i zakupiłem amortyzator drgan moje pytanie jak go założyć żeby działał poprawnie ? potrzeba go podłączyc pod jakis zbiorniczek czy oddzielny jakis ? jakim olejem go zalać ? 
       
      http://sklep.mizar.com.pl/images/watermark/wpx_5b21049821db8a4370ccd1183ee85071.jpg
×