Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bij zabij nie powiem   :P nawet nie że nie chcę, tylko po prostu nie wiem, nie znam tego silnika.     :)

Opublikowano (edytowane)

zasilanie raczej masz z bloku, bo tam jest ciśnienie, w misce masz spływ

oba bez problemu możesz zaślepić, możesz też kupić kółko pasowe ze sprzęgiełkiem, wtedy będziesz mógł włączyć sprężarkę w razie potrzeby

 

 

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

witam mam proble ze sprezarka w c 360 wymienlem cylinder tłok pierscienie i głowice i słabo pompuje ma mała wydajnosc nabijam max 4 atm ale musze mocno gazowac z 10 min po podłaczeniu do przyczepy spada do 1 atm i nie moge nabic wiecej układ jest szczelny wszystkiepołaczenia szczelne zawor  dziła prawidłowo prosze o pomoc

i moze ktos mi powiedziec ile czasu i na jakich obrotach silnika pompuje orginalana butle powietrza w c 360

Opublikowano

Zatykając palcem króciec ssący, tłoczący nie może zasysać a zatykając tłoczący, ssący nie może dmuchać. Że nowe nie znaczy dobre a głowiczki do sprężarki kiedyś felerne często się trafiały. Wątpię żeby teraz było lepiej.

Opublikowano

Na pewno nigdzie nie przepuszcza? Sprawdzałeś regulator ciśnienia? W środku jest gumowy zaworek w kształcie grzybka,czasem jest że ta gumka dobrze nie przystaje do powierzchni i ucieka.U mnie ten zaworek był krzywy nie centrycznie przylegał,wziąłem zamocowałem wiertarkę,wyrównałem powierzchnię.Dałem trochę silikonu  i ponownie użyłem wiertarki przyłożyłem lekko palec żeby zdjąć nadmiar silikonu czarnego i wyrównać powierzchnię.Odkręć śrubę od strony silnik i zobacz.Druga sprawa to czy bolec dobrze odbija w tym regulatorze,odkręć tą boczną śrubę  co masz na widoku przed nosem.Uruchom sprężarkę ustaw na 800 900 obrotyi zobacz.Bo też mialem problem że zaworek był cały czas załączony i ciśnienie uchodziło przez regulator zamiast iść do butli teraz mi przepuszcza na zaworze od sterowania hamulcami przyczepy.

Opublikowano

probowałem układ  na krotko bez odolejaczai i zaworu cisnieniowego i dalej to samo połaczyle te dwie rurki przy zaworze na krotko bez zaworu hamulcowego i dalej nie nabija cisnienia. dotykajac palcem wylotu powietrza ze sprezarki nie jestem wstanie go utrzymac cisnienie jest tak duze 

Opublikowano

na 99% winna głowica   te nowe są gówno warte  ja do swojego  jak kupowałem to odrazu w sklepie sprawdzałem to dopiero 7 sztuka okazala się w miarę szczelna   lecz po jakimś czasie  też zaworki zaczęły puszczać 

więc rozebralem  i każda część zaworka poszła na szlifierke do płaszczyzn po wyrownaniu do kupiłem minimalnie twardsze sprezyny i dopiero sprężarka zaczęła pompowac tak jak powinna

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v