Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jarsi

Czym różni sie seria 6620 SE - 125 KM od 6620 - 125 KM ???

Polecane posty

jarsi    0

Chciałbym to wiedziec poniewaz mam zamiar kupic własnie jd o mocy 125 koni. Cena 6620SE to około 1956 tys a 6620 około 225.czemu taka róznica cen??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

6620SE ma silnik o mocy znamionowej 125KM a maksymalnej 132KM, dwa zawory na cylinder i pompowtryskiwacze. 6620Premium ma silnik o tej samej mocy znamionowej 125KM, ale maksymalna moc to już 140KM, cztery zawory na cylinder i system zasilania common-rail i ten model ma o wiele bogatsze wyposażenie i więcej opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

różni pisze się inaczej ;) stasznie to wygląda w temacie.Mi się wydaje że common-rail to już przesada..niby niższe spalanie większa moc ale już ma się co psuć,paliwo musi byc super i podobno na bio nie bardzo chodzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jarsi    0

No ja jak narazie jeżdże na czystej ale mam zamiar dolewac własnie troche rzepaku. CZyli lepiej tego 60620SE ??a ile on by mi mniejwiecej skib uciagnał na w miare lekich glebach??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163
6620SE ma silnik o mocy znamionowej 125KM a maksymalnej 132KM, dwa zawory na cylinder i pompowtryskiwacze. 6620Premium ma silnik o tej samej mocy znamionowej 125KM, ale maksymalna moc to już 140KM, cztery zawory na cylinder i system zasilania common-rail i ten model ma o wiele bogatsze wyposażenie i więcej opcji.

Pompowtryskiwacze ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Pompowtryskiwacz jest elementem w którym są zintegrowane funkcje pompy wtryskowej i sterowanego elektrozaworem wtryskiwacza. Na każdy cylinder silnika przypada jeden pompowtryskiwacz.Być może się pomyliłem pisząc, że w silnikach JD one występują. Może u ciebie w 5720 jest pompa sekcyjna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Nie -rozdzielaczowa Stanadyne-w pompowtryskiwaczach celuje raczej SDF-a 6620 to już raczej rozdzielaczowa ze sterowaniem elektronicznym jak np VP44 Boscha-zresztą gdzieś na forum jest użytkownik w/w a więc możemy spytać się dokładnie.

Hm -w prospekcie jest napisane "tłoczkowa" a zresztą jutro będę w serwisie to się dopytam dokładnie (kiedyś były zdaje się Delphi a teraz pewnie Stanadyne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    569

właśnie a moze ktos z was dokladnie opisac roznice wyposazenia?

jarsi te ceny co podales to sa netto czy brutto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

Roznica w cenie jest taka jak i w wyposazeniu

6620 od 6620 Se rozni sie miedzy innymi :

-lepszym umieszczeniem nawiewow klimy obok kierownicy i w dachu a nie tylko w dachu jak to jest w SE

-klimatyzacja (opcja) z odmgławianiem

-wygodniejszy fotel kierowcy

-lepsze oswietlenie robocze po 2 w kazdym narozniku kabiny a nie po jednym

-oswietlenie robocze nad kierunkowskazami i nad lampami tylnymi

-wielofunkcyjny wyswietlacz umieszczony w prawym rogu kabiny

-wygodny panel sterujacy Commandarm-tylko w wersji Premium Plus

-hydrauliczne zawiesznie osi przedniej i kabiny

-2 schowki

-lusterka elektryczne

-skrzynia Autopowr

-tempomat

Mozliwe ze wyposazenie wyzej ujete jest za dodatkowa kase

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Skrzynia Autopowr jest dostępna jako opcja i pewnie gdzieś ok.30tyś trzeba za nią dopłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

To czym się różnią te dwa ciągniki poza slnikiem,to układem hydraulicznym: u SE mniejsza pompa hudrauliczna (dokładnej różnicy nie znam u SE coś ok 60 L na min a u premium OK 90); u SE pompa cały czas tłoczy w obwód a u premium gdy nie ma zapotrzebowania na olej idzie on przelewe bezpośredno do skrzyni, inne zawory hydrauliczne zewnętrzne (prostsze u SE); Inny silnik krokowy do sterowania tylnym TUZ i inny element (kostka) na którym zamocowany jest silnik krokowy (węższy u SE); róznice w tylnym moście; inne siłowniki podnośnika; inny przedni most. Tyle wiem z własnych obserwacji. Pozdro  DEER'owcy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

SE to w zasadzie biedniejsza wersja. Okroili ile się da wersję podstawowa aby obciać koszty i zyskać na spadku ceny. Ja nie kupowałbym SE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas_7    0

teraz tez bym juz nie kupił SE,lepiej dołożyc i miec wypas maszynke,chociaz jest zawsze druga strona medalu tzn czy chcesz wykładac tyle kasy na ciagnik i czy on naprawde bedzie tyle uzywany ze te wszystkie bajery beda ci potrzebne, no i im wiecej czegos tym wiecej z czasem moze sie psuc czyz nie prawda?? nic nie jest wieczne niestety:( Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seb@    0

Ja tez jestem zdania że im prostsza maszyna tym lepiej. Takie rzeczy jak el. lusterka lepsza klima nie są potrzebne moim zdaniem. Gdybym kupował to tylko wersję SE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja tez jestem zdania że im prostsza maszyna tym lepiej.

No to nie zostaje nic innego jak kupić ursusa. <_< B)

a teraz na poważnie, to trzeba spojżeć na cenę, bo przy takiej różnicy faktycznie, niektóre dodatki są zbyt kosztowne, zwłaszcza jeśli ciągnik bedzie robił ok max 500-600mth rocznie.

A (uwaga ukłon w strone deer'owców) wersja SE, pomimo obniżania kosztów to nadal jakość spod znaku jelonka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil5    0

JA słyszałem że werja SE ma półbiegi przezucane ręcznie a premium to już hydrauliczno-elektronicznie i w wersji premium w przypadku napraw nietrzeba kabiny zdejmować tylko kładzie się ja na bok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

gdyby nie ograniczenia w moim wniosku na SPO wziąłbym JD 5720 premium a tak wziąłem Advance a premium to o wiele lepsza sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Szczególnie w serii 5020, gdyż promocyjne BASIC i ADVANCE mają tłumik przy masce, a nie przy słupku kabiny.

 

Kusi mnie 6220 SE za 144 444 zł netto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×