Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
jarsi

Czym różni sie seria 6620 SE - 125 KM od 6620 - 125 KM ???

Polecane posty

jarsi    0

Chciałbym to wiedziec poniewaz mam zamiar kupic własnie jd o mocy 125 koni. Cena 6620SE to około 1956 tys a 6620 około 225.czemu taka róznica cen??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

6620SE ma silnik o mocy znamionowej 125KM a maksymalnej 132KM, dwa zawory na cylinder i pompowtryskiwacze. 6620Premium ma silnik o tej samej mocy znamionowej 125KM, ale maksymalna moc to już 140KM, cztery zawory na cylinder i system zasilania common-rail i ten model ma o wiele bogatsze wyposażenie i więcej opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

różni pisze się inaczej ;) stasznie to wygląda w temacie.Mi się wydaje że common-rail to już przesada..niby niższe spalanie większa moc ale już ma się co psuć,paliwo musi byc super i podobno na bio nie bardzo chodzi..


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jarsi    0

No ja jak narazie jeżdże na czystej ale mam zamiar dolewac własnie troche rzepaku. CZyli lepiej tego 60620SE ??a ile on by mi mniejwiecej skib uciagnał na w miare lekich glebach??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

myśle że optimum to 2 m pługa


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165
6620SE ma silnik o mocy znamionowej 125KM a maksymalnej 132KM, dwa zawory na cylinder i pompowtryskiwacze. 6620Premium ma silnik o tej samej mocy znamionowej 125KM, ale maksymalna moc to już 140KM, cztery zawory na cylinder i system zasilania common-rail i ten model ma o wiele bogatsze wyposażenie i więcej opcji.

Pompowtryskiwacze ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Pompowtryskiwacz jest elementem w którym są zintegrowane funkcje pompy wtryskowej i sterowanego elektrozaworem wtryskiwacza. Na każdy cylinder silnika przypada jeden pompowtryskiwacz.Być może się pomyliłem pisząc, że w silnikach JD one występują. Może u ciebie w 5720 jest pompa sekcyjna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Nie -rozdzielaczowa Stanadyne-w pompowtryskiwaczach celuje raczej SDF-a 6620 to już raczej rozdzielaczowa ze sterowaniem elektronicznym jak np VP44 Boscha-zresztą gdzieś na forum jest użytkownik w/w a więc możemy spytać się dokładnie.

Hm -w prospekcie jest napisane "tłoczkowa" a zresztą jutro będę w serwisie to się dopytam dokładnie (kiedyś były zdaje się Delphi a teraz pewnie Stanadyne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    680

właśnie a moze ktos z was dokladnie opisac roznice wyposazenia?

jarsi te ceny co podales to sa netto czy brutto?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

Roznica w cenie jest taka jak i w wyposazeniu

6620 od 6620 Se rozni sie miedzy innymi :

-lepszym umieszczeniem nawiewow klimy obok kierownicy i w dachu a nie tylko w dachu jak to jest w SE

-klimatyzacja (opcja) z odmgławianiem

-wygodniejszy fotel kierowcy

-lepsze oswietlenie robocze po 2 w kazdym narozniku kabiny a nie po jednym

-oswietlenie robocze nad kierunkowskazami i nad lampami tylnymi

-wielofunkcyjny wyswietlacz umieszczony w prawym rogu kabiny

-wygodny panel sterujacy Commandarm-tylko w wersji Premium Plus

-hydrauliczne zawiesznie osi przedniej i kabiny

-2 schowki

-lusterka elektryczne

-skrzynia Autopowr

-tempomat

Mozliwe ze wyposazenie wyzej ujete jest za dodatkowa kase


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

Ile ???????? Z tego co pamietam to chyba 4 tys zl o ile pamietam a sie nie myle.


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

To czym się różnią te dwa ciągniki poza slnikiem,to układem hydraulicznym: u SE mniejsza pompa hudrauliczna (dokładnej różnicy nie znam u SE coś ok 60 L na min a u premium OK 90); u SE pompa cały czas tłoczy w obwód a u premium gdy nie ma zapotrzebowania na olej idzie on przelewe bezpośredno do skrzyni, inne zawory hydrauliczne zewnętrzne (prostsze u SE); Inny silnik krokowy do sterowania tylnym TUZ i inny element (kostka) na którym zamocowany jest silnik krokowy (węższy u SE); róznice w tylnym moście; inne siłowniki podnośnika; inny przedni most. Tyle wiem z własnych obserwacji. Pozdro  DEER'owcy. ;)


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

SE-Special Edition, niektórzy wolą Szajs Edyszyn  ;)


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

SE to w zasadzie biedniejsza wersja. Okroili ile się da wersję podstawowa aby obciać koszty i zyskać na spadku ceny. Ja nie kupowałbym SE.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas_7    0

teraz tez bym juz nie kupił SE,lepiej dołożyc i miec wypas maszynke,chociaz jest zawsze druga strona medalu tzn czy chcesz wykładac tyle kasy na ciagnik i czy on naprawde bedzie tyle uzywany ze te wszystkie bajery beda ci potrzebne, no i im wiecej czegos tym wiecej z czasem moze sie psuc czyz nie prawda?? nic nie jest wieczne niestety:( Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1
teraz tez bym juz nie kupił SE,lepiej dołożyc i miec wypas maszynke

 

Exactly.


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seb@    0

Ja tez jestem zdania że im prostsza maszyna tym lepiej. Takie rzeczy jak el. lusterka lepsza klima nie są potrzebne moim zdaniem. Gdybym kupował to tylko wersję SE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja tez jestem zdania że im prostsza maszyna tym lepiej.

No to nie zostaje nic innego jak kupić ursusa. <_< B)

a teraz na poważnie, to trzeba spojżeć na cenę, bo przy takiej różnicy faktycznie, niektóre dodatki są zbyt kosztowne, zwłaszcza jeśli ciągnik bedzie robił ok max 500-600mth rocznie.

A (uwaga ukłon w strone deer'owców) wersja SE, pomimo obniżania kosztów to nadal jakość spod znaku jelonka.


Agatka (dla przyjaciół Bajbusek) Taka maleńka istota, a nadaje życiu zupełnie nowy wymiar :D

Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil5    0

JA słyszałem że werja SE ma półbiegi przezucane ręcznie a premium to już hydrauliczno-elektronicznie i w wersji premium w przypadku napraw nietrzeba kabiny zdejmować tylko kładzie się ja na bok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

gdyby nie ograniczenia w moim wniosku na SPO wziąłbym JD 5720 premium a tak wziąłem Advance a premium to o wiele lepsza sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Szczególnie w serii 5020, gdyż promocyjne BASIC i ADVANCE mają tłumik przy masce, a nie przy słupku kabiny.

 

Kusi mnie 6220 SE za 144 444 zł netto...


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzik90
      Witam. Kto ma może zbbędny fotel pasażera do john deere np 6320 ? mam na mysli serie 20.
       
    • Przez Kobra66
      Witam! Miga kontrolka ciśnienia oleju w silniku a wymiana czujnika nic nie dała po wkręceniu zegara wskazuję właściwe ciśnienie. Czyżby nowy czujnik był nie sprawny? A może problemu trzeba szukać gdzieś indziej. Pozdrawiam.
    • Przez CezaryRoszkowski
      Halko,
      kupiłem prasoowijarke i potrzebny mi load sensing (ls) do lepszego funkcjonowania maszyny.
      Ciągnik 6820, co to za gniazdo ? Zwyklę wyjście hydraulicze czy moze jakis swobodny spływ ?
      Zdj dla znawców
       


    • Przez allesias
      witam wszystkich użytkowników,nie wiem czy taki temat był zakładany tak więc z góry przepraszam. mam kłopot z ciągnikiem jd 6620 jak w temacie. mianowicie podczas jazdy ciągnikiem wyskakuje na desce rozdzielczej pierwsza kontrolka (spirala od świec żarowych),zakładam że chodzi to o jakiś błąd od strony silnika. wtedy ciągnik spada z obrotów i można maksymalnie dać gazu do 1400obrotów,kiedy zgaszę ciągnik i odczekam pare chwil aż kontrolka przestanie wyskakiwać i jest po odpaleniu wszystko dobrze. sytuacja się powtarza co jakiś czas czasem co 20 minut czasem częściej a czasem się zdarza że cały dzień wszystko jest ok . proszę o pomoc jeśli ktoś miał styczność z takim problemem dodać mogę że kod jaki mi wyskakuje na ECU jest taki 2804,tylko wydaje się mi on coś krótki i nie mogę odnaleź o co chodzi,proszę o pomoc, z góry dziękuje
    • Przez jareq66
      Witam.
      mam problem z zapalajacą się czerwoną kontrolką w jd 6920S 2002rok( tryb z kropelką w środku strzałkami do środka). wg instukcji jest to kontrolka oznaczająca niskie ciśnienie w skrzyni biegów. Zaczyna migać przeważnie po godzinie, dwóch godz pracy. zdarza się, że miga od razu po zapaleniu zimnego silnika. Następnie po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika przez pewien czas nie miga i ponownie zaczyna migać po jakimś czasie. W Ciągniku wymieniłem olej i dwa filtry hydrauliczne- oryginał john deere, stan oleju jest prawie na maximum. myślałem, że wymiana oleju rozwiąże problem, niestety kontrolka dalej miga.Ciągnik pracuje normalnie podczas migającej kontrolki. proszę o pomoc, może ktoś wie jak rozwiązać problem i czy może to być coś poważnego??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.