Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 17.11.2019 o 13:04, mati00733 napisał:

18x6 19x6 jedyny minus jaki zauwazylem  podczas pracy to przejście pomiędzy zakresem B a  C,gdzie pracując z talerzowka z tego co pamiętam idealnie było C1,C2,ale pod górkę gdy trzeba było.zejsc,podczas zmiany zakresu z C na B ciągnik wręcz stawal na chwilę.po czym ruszał dalej.Dzialo sie tak podczas zmiany biegow zamemu jak i na funkcji Auto.Moze ekstremalny przypadek, ale ja bym bardziej całował do pracy w polu tradycyjną skrzynię Full PowerShift  lub bezstopniową zamiast(obie opcje drozsze w zakupie) Semi z 3 zakresami i 6 polówkami na każdym. Przed zakupem postaraj sie wyrwac na dzien test,jedna i druga maszynę,pojeździj , poogladaj, to przy zakupie ważne 

 

Ceny maszyn obecnie się o wiele za duże,jakby sztucznie napędzane programami. Powinne być 25-30% niższe moim zdaniem żeby to miało sens

Między zakresami A B C najlepiej biegi zmieniać na sprzęgle a jeśli już guzikiem to nie przy pełnym obciążeniu, szkoda skrzyni! 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Piotrek5060YouYube napisał:

New Holland T6.180 Dynamic Command

•Pakiet zimny start

•Zarządzanie obrotami silnika

•Przednia oś klasy 4 z hamulcami

•Hamulce tarczowe chłodzone olejem

•Elektroniczny hamulec postojowy

•Skrzynia 50 km/h

•WOM 540E, 1000, 1000E

•Automatyczny WOM

•Zewnętrzne przycisko sterowania TUZ i zaworem na błotnikach

•Przedni TUZ zasilany elektronicznym międzyosiowym zaworem zdalnym z przyciskami do podnoszenia i opuszczania

•4 elektrozawory

•Pompa o wydatku 113l/min

•Radio BT z wejściem USB

•Automatyczna zmiana biegów

•Radar

•Pakiet 16 świateł LED

•Wysoki dach

•Elektryczna regulacja podłokietnika

•Ruchomy joystick

•Amortyzowana kabina i przednia oś

•Auto AC

•Tylna wycieraczka

•Tylna osłona przeciwsłoneczna

•El. lusterka podgrzewane

•Skórzana kierownica + jakieś specjalne dywaniki

•Opony tył 650/65R38 przód 540/65R28 Michelin

•Duży monitor

•Obciążniki tylne

•Przygotowanie fabryczne pod ładowacz

300 tys netto wstępnie

 

Nic tylko drukować i pokazywać taką ofertę dealerom NH. Mnie w dwóch miejscach T6 145 DC wycenili 10 tys. zł netto drożej... i to bez przygotowania pod ładowacz, bez obciążników tylnych, bez radaru, bez automatycznej klimy, bez elektrycznych lusterek, bez fabrycznego radia z BT i na oponach 480/65 i 600/65. I zarzekali się że nic więcej nie da się z tą ceną zrobić. A tu 6 garowiec wyszedł taniej.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

to ile ty masz tych ha że na nature celujesz w taką maszynę tam jest 5koni mechanicznych  na 1 ha ....

Opublikowano

Tam to bardziej prasa beczka kosiarki itp takie sprzety ,traktor też da radę ale właśnie ile trzeba mieć ha zeby sobie takie maszyny dobierać 

Opublikowano

pytanie do użytkowników skrzyni power command, czy między 6-7 i 12-13 biegiem występują u was lekkie szarpnięcia? U mnie pomiędzy wszystkimi biegami tylko nie między tymi jest gładko bez jakichkolwiek szarpnięć i nie wiem czy to nieskalibrowana skrzynia czy "ten typ tak ma"

Opublikowano (edytowane)

Cześć, poszukuje użytkowników New Holland T6 że skrzynia EC. Dajcie znać. Dzięki 

W szczególności model 125s.

Edytowane przez beekeper
Opublikowano
14 godzin temu, simpleNICKpl napisał:

pytanie do użytkowników skrzyni power command, czy między 6-7 i 12-13 biegiem występują u was lekkie szarpnięcia? U mnie pomiędzy wszystkimi biegami tylko nie między tymi jest gładko bez jakichkolwiek szarpnięć i nie wiem czy to nieskalibrowana skrzynia czy "ten typ tak ma"

Ten typ tak ma , bo wtedy zmienia zakres można powiedzieć z A6 na B1 i B6 na C1

Opublikowano
21 godzin temu, Piotrek5060YouYube napisał:

New Holland T6.180 Dynamic Command

•Pakiet zimny start

•Zarządzanie obrotami silnika

•Przednia oś klasy 4 z hamulcami

•Hamulce tarczowe chłodzone olejem

•Elektroniczny hamulec postojowy

•Skrzynia 50 km/h

•WOM 540E, 1000, 1000E

•Automatyczny WOM

•Zewnętrzne przycisko sterowania TUZ i zaworem na błotnikach

•Przedni TUZ zasilany elektronicznym międzyosiowym zaworem zdalnym z przyciskami do podnoszenia i opuszczania

•4 elektrozawory

•Pompa o wydatku 113l/min

•Radio BT z wejściem USB

•Automatyczna zmiana biegów

•Radar

•Pakiet 16 świateł LED

•Wysoki dach

•Elektryczna regulacja podłokietnika

•Ruchomy joystick

•Amortyzowana kabina i przednia oś

•Auto AC

•Tylna wycieraczka

•Tylna osłona przeciwsłoneczna

•El. lusterka podgrzewane

•Skórzana kierownica + jakieś specjalne dywaniki

•Opony tył 650/65R38 przód 540/65R28 Michelin

•Duży monitor

•Obciążniki tylne

•Przygotowanie fabryczne pod ładowacz

300 tys netto wstępnie

Wyposażenie i cena b. dobre. Jednak jak piszesz o T6.145 DC z ładowaczem za 300 netto, to możesz mieć problem się w tej sumie zmieścić. Pierwsza sprawa taka, że jak pod program to na wstępnie załóż że kupisz go za ok. 2 lata, to cena +10-20%. Po drugie, ta T^.180 to chyba placowa, bo zamawiając z fabryki raczej cena nie do utrzymania. Ja w czerwcu miałem T6.145 DC wycenioną na 305 000 netto (z porządnym wyposażeniem, jak w Twoim poście) + ładowacz Stoll'a bez osprzętu za 30 tys. netto. Koniec końców u innego dealer'a wziąłem placową T6.175 DC z przednim TUZ'em i amort. ośką, i obciążnikiem 650 kg za 259 netto. Tak, jak Ty na początku przymierzałem się do T5.120, ale po jeździe w T6 to po prostu nie chciało się wysiadać.  

Opublikowano

@zkordalski w naturze 2000 jest lekko ponad 70 hektarów, więc myśle ze ciągnik powinien przejść. Kosiarkę w tym roku nową kupiliśmy wiec zostaje jeszcze ewentualnie przednia kosiarka, a w planach jest wymienić prasę i zgrabiarke na nowszą. 

@adam0122 ciągnik jak najbardziej placowy, i z tego co wiem był na testach u kilku rolników. 

W piątek będziemy robić ofertę na T6.145 i T5.120 więc jeszcze się podzielę informacjami, bo z tego co widzę to dealerzy próbują z każdego wyciągnąć jak najwiecej skoro aż tak ogromne różnice cenowe

  • Like 1
Opublikowano


Wstępne wyceny z dzisiaj: 

  1. T6.125 S – skrzynia biegów Electro Command 17x16 ECO, 40 km/h,  oś przednia sztywna, kabina amortyzowana, klimatyzacja, 4 pary wyjść hydrauliki, pompa hydr. 108 l/min., siłowniki wspomagające TUZ 90 mm, przedni TUZ fabryczny pod tylne zawory hydr., koła 440/65R28 / 540/65R38 – cena netto 240.000 pln
  2. T6.145 DC – skrzynia biegów Dynamic Command 24x24 ECO, 40 km/h,  oś przednia sztywna, podłokietnik z ruchomym joystickiem zmiany biegów, kabina amortyzowana, klimatyzacja, 4 pary wyjść hydrauliki, pompa hydr. 134 l/min., siłowniki wspomagające TUZ 90 mm, przedni TUZ fabryczny pod tylne zawory hydr., koła 440/65R28 / 540/65R38 – cena netto 255.000 pln

Co myślicie ? ile do urwania ?

Opublikowano

Tak, w przypadku gdy zdecyduje się do końca miesiąca ( a nie zdecyduje się) - potem "mogą się zmienić" .

540 to za wąskie opony do tego ciągnika ? 600 nie będą za szerokie ? to najmniejszy model tej serii...116 km znamionowej mocy bodajże. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v