Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego ja jestem napalony na 412. choć wiem że w moim przypadku to ciągnik na wyrost on ale...... Miałem podobny problem NH - za nim przemawia tylko cena, JD prostota i niezawodnośc, no i 412 która jest powalająca i warta taj kasy, zwłąszcz jak sie kupuje na prow, ale ja narazie czekam na rozpatrzenie wnosku i euro spada to i cena spada

Opublikowano

Ja niedługo przymierzam się do kupna coś ok120km.Zastanawiam się nad DF k610 profiline ,oglądałem się także nad fendtem 312 lub 412 tylko euro drogie ale coś powoli spada.Niewiem czy brać K610 czy poczekać na euro i brać Fentda??Doradzcie mi?? :rolleyes:

Opublikowano
nie ma jak konkretne argumenty :rolleyes: :huh: . powiedz zatem czym sie wyroznia w tym transporcie i lekkich pracach polowych (jaki model i seria) w porownaniu do konkurentow. wg mnie twoja opinia jest podyktowana jedynie faktem posiadania i duma ktora cie przez to rozpiera.

 

jeszcze nie obczajalem, jak sie cos zmieni to dam znac :(

Po pierwsze nie posiadam NH czym się wyrórznia w transporcie otóż są szybkie i wygodne w lekkich pracach za tą cene Ursusy zlbo Zetorki nie mają z nim szans

Opublikowano
Ja niedługo przymierzam się do kupna coś ok120km.Zastanawiam się nad DF k610 profiline ,oglądałem się także nad fendtem 312 lub 412 tylko euro drogie ale coś powoli spada.Niewiem czy brać K610 czy poczekać na euro i brać Fentda??Doradzcie mi?? :rolleyes:

 

Pewnie że poczekaj na tańsze euro. Nawet jak będziesz kupował tego DF to wyjdzie Ci taniej. Po co przepłacać.

A z drugiej strony to za dopłatą będziesz latał ciągniczkiem ze skrzynią vario. :huh:

Opublikowano

przez to gadanie coraz to bardziej sie zastanawiam czy w ogole jest sens kupowania NH, moze jednak lepiej by bylo wziasc Claasa 610C, DF k610 albo John Deerea 6430. nawet na Fendta 312 Vario bym sie skusil ale ta cena... przy tej cenie mleka to narazie nie mam co myslec o nowym ciagniku, moze w zimie sie cos pomysli.

Opublikowano

no kolego jest się nad czym zastanawiac, choć ja bym osobiście 312 bym nie kupił wolałbym bym przycisnąć pasa i wziąść 412 ewentualnie bez zaciskania pasa JD 6530

Opublikowano

tylko zostal jeden problem. jak przekonac rodzicow na Fendta, mysle ze na John Deerea i DF by nie bylo problemu ale Fendt to juz normalnie "kosmos" dla moich rodzicow a zwlaszcza Vario. moze jeszcze na Claasa by bylo latwiej... sie zobaczy. zeby czasami nie skonczylo sie na Zetorze Forrterze 125 ale ja tak latwo nie dam za wygrana. bedzie bunt!!! :rolleyes:

Opublikowano

kolego ja z ojciem miałem podobny problem, uparł się na NH i koniec bo cena odpowiednia, i zabrałęm go do NH poleździliśmy sobie na placu, potem na akademie JD i na koniec do korbanków i teraz tylko czekamy na wniosek z agencji i sam tata mówi ze tylko fendt, chyba ze cos by nie poszło po myśli

Opublikowano
no kolego jest się nad czym zastanawiac, choć ja bym osobiście 312 bym nie kupił wolałbym bym przycisnąć pasa i wziąść 412 ewentualnie bez zaciskania pasa JD 6530

 

A w Polsce korbanek sprowadza fendt-a 411 vario??Bo kiedyś słyszałem że nie sprowadzał :rolleyes:

Opublikowano

Tak sprowadza :rolleyes:

 

no kolego jest się nad czym zastanawiac, choć ja bym osobiście 312 bym nie kupił wolałbym bym przycisnąć pasa i wziąść 412 ewentualnie bez zaciskania pasa JD 6530

 

z tym że JD ma 6 cylindrów 412 to już klasa wyżej od 312 Lepsze wyposażenie u Korbanka on już ma kompa i Joystick taki jak fendy z serii 700,800,900.

312 ma taką kuleczkę którą się ustawia prędkość i musisz ściągać wite do ehr'u.... (alez paskudna wada :huh:)

Opublikowano

w tej chwili to ja za te 320000 tys zl ktore trzeba dac za tego Fendta to wole wziasc 312 z ladowaczem i do tego maszyny zielonkarskie, na pewno bym przkroczyl 350 tys zl ale ile maszyn bym mial. jezeli euro spadnie do tych 3,70 zl to mozna sie skusic na niego ale narazie zapomnijmy. a tak dla porownania, ile kosztuje 712?? nie zebym chcial takiego kupic ale chce porownac go do 412. wiem ze to zupelnie inna klasa ale...

Opublikowano (edytowane)

ten Claas Arion 610C w nawet przystepnej cenie. 46 tys euro to nie taki majatek jak za taki ciagnik.

 

 

haha dopiero pozniej zauwazylem w opisie ze ma on kosztowac 52 tys euro :rolleyes: to chyba taki chwyt zeby przyciagnac klientow.

Edytowane przez Henius91
Opublikowano

w dzisiejszych czasach wszystkie ceny sa podawane w przystepnych cenach a jak przyjdzie co do czego to wychodzi szydło z worka :rolleyes:

 

skoro 120 KM to moze Forterra 12441 nie wiem jaki teraz ma typ :huh:

Opublikowano

Odpowiednikiem Maxxum Multicontroler jest T6000 Elitte, z tym ,że NH występuje tylko w 4 cylindrach i nie ma "joysticka" Muliticontroller.

 

A odpowiednikiem T6000 PC jest Puma, która to też ma Multicontroller ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v