Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ursus nie ma ani and blue ani dpf na pewno te mniejsze do 100 km ani and blu ani dpf nie są dobrym rozwiązaniem dpf jak nie masz kontrolki na wypalanie to można zajechać ciągnik bo nie wiesz kiedy trzeba wypalić dobrym przykładem są renault laguna 2 dostaje samo zapłonu i panewki obraca jak dpf ma zapchany dla wiedzy użytkowników komputer też przekłamuje i to o dużo % pokazuje np 50 procent zapchania a ma 80% a and blue to wydatek kasy na darmo moim zdaniem w ciągnikach tego nie powinno być dlatego że nie ma ich tyle co samochodów i 24 na dobę nie jeździ po polu czy szosie i nie emituje dużo spalin jak w mieście masz ileś tam samochodów na godzinę to na wsi masz 20-100 ciągników na cały dzień a nie 1000 na godz dobry spec to ominie ale nie jest to tanie napewno tak jak usunięcie dpf kosztuję ok 2 tys bo z tego 1500zł masz na usunięcie z programu a reszta to sprawy techniczne

Opublikowano

John deere tylko ON.

 

już nie aktualne teraz jest egr dpf doc scr czyli wszystko co możliwe

 

co do samego scr to po 3 sezonach użytkowania case z scr mogę z czystym sumieniem że nie potrzebne sa obawy z nim związane, koszt jest znikomy , smiem twierdzić że ciągniki z DPF więcej spalą paliwa na wypalanie filtra niż koszt adblue

Opublikowano

Obydwaj macie znikome pojecie o temacie. Komputer nie miesza oleju z ropą. To wynik tego, ze do wypalenia dpf zostaje zmodyfikowana dawka paliwa oraz kąt jej wtrysniecia. Nieutrzymywanie silnika  na podwyższonych obrotach znacznie wzbogaca chwilowo mieszankę przez co niespalona ropa dostaje się do oleju poprzez pierścienie tłokowe.

Opublikowano

może i teraz psa ma wmiarę dpf ale najlepszy jest w audi i tyle .teściu ma a6 3.0tdi to na 30 tkm chyba 2 razy się wypalał. po za tym komp.nie powinien pozwolić na wypalanie w niesprzyjających warunkach. a scr jest to system po za ustrojowy co praktycznie każdy wie i obecnie jest to najlepsze rozwiązanie jeśli chodzi o ciagniki czy ciężarówki itp. w osobowkach jest to niepraktyczne i dlatego nie stosowane .

Opublikowano

dlaczego wszyscy boicie się tego ad blue?

 

Nie wiem jak w ciągnikach to się sprawdzi, ale w ciężarówkach jest to jeden z bardziej awaryjnych układów a zarazem kosztowny. Usterka adblue zazwyczaj kończy się jej "demontażem" (oszukanie sterownika że pracuje prawidłowo), przeglądy przechodzą na mocy jak i spalaniu nie ma różnicy (bynajmniej w moim przypadku kierowcy nic nie zauważyli że moc wzrosła).

 

Adblue poniżej -10 (jak się nie mylę) nie jest już pobierane bo poniżej -11 się krystalizuje.

Opublikowano

nie na temat ale dla czego niby w osobowkach niby miałby być zakaz montowania diesla? adblu nie muli silnika także jak się je odłączy to ani moc nie wzrośnie ani zużycie paliwa nie zmieni się tylko z euro 4 zrobi się góra euro 3 a nawet 2 .nie wiem jak w scaniach czy volvo adblu jest rozwiązane ale to auta ze Skandynawii i gdzie mają zboczenie na temat ekologi i wątpię aby przy -11 nie działało adblu

Opublikowano (edytowane)

Może nie o samochodach ale istota działania jest zapewne taka sama, nie wiem jak w innych ale w Renault Premium DXI podczas mrozu nie pobiera, w DAF X105 aby nie pobierało emuleje się czujnik temperatury.

Edytowane przez Sadek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v