Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Prawdę mówiąc liczyłem, że nowy Zetor będzie prawdziwym "ciągnikiem dla ludu". No i rozczarowanie... Mam nadzieję, że jeszcze doczekam się ciągnika, który oferując zetorowską jakość będzie kosztował "normalne" pieniądze.

No niestety albo jakość albo cena...podejrzewam że taki prosty Zetor o jakości porównywalnej ze starymi 7xxx kosztowałby zapewne drożej od Proximy :D .

Swoją drogą nie mogliby "ożenić" starego Zetora z nowym silnikiem ?Dokumentację chyba jeszcze mają a może i jakąś linię produkcyjną zostawili na wypadek "W" ?

Opublikowano

Osobiście brał bym go kabina niczego sobie żeby był większy 90 to odrazu pewnie i żeby miał szersze koła tak jak ja mam w Farmtracu to git bo na tych szybko siadają w polu i opony przednie nie wytrzymuja przy ładowaczu ;)

Opublikowano

Teraz na rynku możemy sobie wybierać jaki chcemy silnik do skrzyni carraro, czy to będzie silnik Zetora w Zetorze, czy to będzie Perkins w Farmtracu, JD lub MMZ w Farmerze lub Iveco w Pronarze :) Do wyboru, do koloru :)

Opublikowano

Zetor stworzył coś tańszego dla biedniejszej klienteli. Z tego modelu 80 można wywnioskować tyle że konkurencja z podobnymi parametrami jest tańsza. Ciekawi mnie mniejszy major, taki bez przedniego napędu, 65 km żeby było czym C-360 zastąpić. Zobaczymy w przyszłości. A jak komuś nie pasuje to niech kupuje proxe albo jeszcze lepiej johna. Wykończenie będzie super, ale trzeba za to zapłacić i tu się pojawia problem.

Opublikowano

ja mam pytanie ile pali średnio tak proxima 60.?? ja powiem że zetor major do dobre rozwiazanie zetora..... tylko w tych zetorach najgorsze jest spalanie... ludzie mówia ze pol mot dzisiejsze ursusy mało pala to prawda... ale za pare lat ten silnik z chińskich koparek bedze miał awarie raz po raz... kto sie ztym zgadza.??

Opublikowano

Według mnie ZETOR ma już zapisaną swoją historię która od kilkunastu latjest bardzo udana np.seria 52**-72** więc dla czego niektórzy z was tak krytycznie oceniają ten ciagnik? Ja osobiście kupił bym takiego majora 60-65km :D

Opublikowano

Ludzie czy Wy w średniowieczu jesteście? Zetor już nigdy nie zrobi takiego ciągnika jakim była seria 52-72xx. To juz nie te czasy. Ursus od kilkunastu lat bazuje na silnikach Perkinsa. A to silnik angielski a nie chiński.

Jeżeli nie wiecie to się nie wypowiadajcie bo takimi bredniami wprowadzacie innych w błąd.

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

lewy uważasz że do Proximy pójdziesz do 1. lepszego sklepu i kupisz części ? Chyba kpisz ;) Do starszych Zetorów tak, ale do nowszych to zawsze są jakieś "ale" ;) A co do części to mamy XXI w. i wszystko można dostać ;) Jak kupiłem Forda to gadali że części nie dostane, a tu do silnika dużo pasuje od Perkinsa 3 cyl.,a np. przewody paliwowe pasują od c385, a jakieś grubsze części to dostane w sklepach z częściami do NH ;) Ludzie nie gadajcie bzdur że jak coś jest inne niż c360 czy jakiś Zetor to nie ma części. Co do Majora do to mi on sie bardzo podoba,a co najważniejsze cena jest przystępna. Myśle że ten Major zawojuje na Polskim rynku. A co do komentarzy że części Chińskie itp. to poczekajmy aż ktoś kupi i zda relacje, bo mnie denerwuje takie gdybanie

Edytowane przez rafal4610
Opublikowano (edytowane)

w 1 lepszym może nie ma ale na okolicę znajdzie się więcej sklepów zetorowskich niż innych marek.

ps. sprzedam ZETOR-a 5245 87r chetnych prosze o odpowiedz na PW

Edytowane przez lewy1996
Opublikowano

rolnik6666-Człowieku gdzie ty żyjesz ? Teraz mało który ciągnik to nie składak .Z rok temu pisało w gazecie że zetor podpisał umowę i niektóre części będą /są robione w chinach dla obniżenia cen....A zetor tam fabryki niema więc można się domyśleć jaki standard będą spełniać te części[made in china]

Opublikowano

A na ursusach widzisz bo jakoś też nie widać i silnik perkins jest bardzo dobry małe spalanie a dobra dynamika jak to w starszych nawet bylo np. ursus c360 3p też silnik perkins i co chiński.A zetory że kiedyś robiły takie ciągniki to nie znaczy że do dziś robią z taką samą starannością co kiedyś,Te nowe ursusy bardzo mi się podobają w końcu znowu można zobaczyć znaczek ursus i wcale nie są takie awaryjne jak nie którzy mówią nie mają a gadają ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v